تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در غرب تهران

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در غرب تهران آیا برای تعمیر گیربکس خود به دنبال مراکز تخصصی با نیروهای مجرب و ماهر میگردید؟؟ آیا گیربکس چینی خودرو شما دچار نقص فنی شده یا زمان معاینه دوره ای آن فرا رسیده است؟؟تعمیر گیربکس در چه مراکزی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود؟ برای تعمیر گیربکس اتوماتیک چه باید …

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در غرب تهران ادامه »

تعمیر گیربکس چینی

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در غرب تهران

آیا برای تعمیر گیربکس خود به دنبال مراکز تخصصی با نیروهای مجرب و ماهر میگردید؟؟ آیا گیربکس چینی خودرو شما دچار نقص فنی شده یا زمان معاینه دوره ای آن فرا رسیده است؟؟تعمیر گیربکس در چه مراکزی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود؟ برای تعمیر گیربکس اتوماتیک چه باید کرد؟درباره گیربکس خودروها وتعمیر و قطعات آن چه میدانید ؟

چگونه طول عمر مفید قطعات گیربکس را افزایش دهیم؟ آیا معاینه دوره ای خودرو لازم و ضروری است؟ در ادامه این مقاله به اطلاعاتی درباره گیربکس خودرو ها ،انواع گیربکس ، علل خرابی گیربکس ، بهترین تعمیرگاه خودروهای خارجی وگیربکس اتوماتیک میپردازیم.

 
تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در غرب تهران
تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت 1 ساله

گیربکس چیست ؟

جَعبه‌دَنده یا گیِربُکس (به انگلیسی: Gearbox) ماشینی شامل یک منبع نیرو و یک سامانه انتقال قدرت است که کاربرد خاصی از توان را فراهم می‌آورند. لغت‌نامهٔ مریام وبستر انتقال را به این صورت تعریف می‌نماید: مجموعه‌ای از قطعاتی که شامل دنده‌های تغییر سرعت و میل‌کاردان‌هایی است که توسط آن‌ها توان را از موتور به یک محور تحت بار منتقل می‌شود.انتقال اغلب به گیربکس که از دنده‌ها و سلسله‌ای از دنده‌ها برای فراهم‌آوری تبدیل سرعت و دور موتور از یک منبع چرخان به دستگاهی دیگر استفاده می‌کند اشاره دارد.

گیربکس یا جعبه دنده خودرو دارای ۴ یا ۵ دنده برای حرکت رو به جلو و معمولاً یک دنده برای حرکت به عقب و موقعیت بی‌طرف می‌باشد، امروزه از گیربکس‌های ۶ و ۷ سرعته خودکار و دستی در خودروهای نسل جدید استفاده می‌شود.

انواع گیربکس :

1_ گیر بکس دستی (دنده ای )

2_ گیربکس اتوماتیک ( که خود شامل انواع گیربکس های اتوماتیک مانند گیربکس AT معمولی که ساده ترین نوع گیربکس اتوماتیک میباشد ، گیربکس دو کلاچه ، گیربکس‌های سی وی تی )

هر کدام از انواع گیربکس های اتوماتیک ویژگی ها و ساختار منحصر بفرد و مخصوص خود را دارد که تعمیر و بررسی آن باید بر  عهده یک گروه کار آزموده با دانش تخصصی بالا قرار بگیرد.

مرکز تخصصی تهران پلاس یکی از بهترین و مجرب ترین مراکز تعمیرخودرو های خارجی و تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران میباشد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در غرب تهران

از آن رو که در بازار امروز کشورمان بسیاری از خودروهای موجود خودروهای جینی هستند.پس باید برای معاینه دوره ای ، تعمیر موتور ، خدمات برق خودرو ،تعمیرگیربکس و تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق به مراکز تخصصی با کارشناسان ماهر و مجرب و کارآزموده را بشناسیم.

مرکز تهران پلاس با داشتن نیروهای ماهر و سابقه کاری یکی از بهترین مراکز تعمیر گیربکس چینی میباشد.

در ادامه این مقاله به علل خرابی گیربکس میپردازیم.

خودرو ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که هماهنگی و کار کردن درست این قطعات در کنار هم سبب حرکت درست خودرو میشود. مهم ترین اجزایی که در هر خودرو قرار دارند عبارتند از موتور، سیستم برقی و گیربکس اتوماتیک خودرو.

در حال حاضر اغلب خودرو ها برای کارایی بالاتر و جلوگیری از خرابی های احتمالی از تعمیر گیربکس اتوماتیک بهره می برند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در غرب تهران
تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در غرب تهران

برخی نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک چینی می پردازیم :

  • لغزش گیربکس (ممکن است ناشی از کم بودن مایع گیربکس، یا بدتر از آن، فرسوده شدن باندها یا چرخ دنده های انتقال باشد.)
  • جابجایی خشن یا عدم پاسخگویی (اگر هنگام تعویض دنده صدای تند می شنوید یا تعویض دنده سخت را احساس می کنید، ممکن است گیربکس شما در مراحل ابتدایی خرابی باشد. )
  • نشت روغن گیربکس اتوماتیک چینی

  • صدای زوزه از گیربکس چینی ( اگر صداهای غیرمعمولی مانند ناله، وزوز یا زمزمه می شنوید، ممکن است انتقال شما منبع مشکل باشد.)
  • کیفیت قطعات ( کیفیت قطعات نیز تاثیری مستقیمی روی میزان استهلاک گیربکس دارد )
  • چراغ موتور را بررسی کنید ( با روشن شدن چراغ چک موتور در تعمیر خودرو معطل نکنید. عدم رسیدگی به مشکل در انتقال شما در مراحل اولیه می تواند به معنای فاجعه باشد. )
تعمیر گیربکس چینی
تعمیر گیربکس چینی

تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در غرب تهران با هزینه پایین

بر حسب تحقیقاتی که انجام شده است امروزه تنها مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی به صورت حرفه ای که هزینه خدمات دریافت شده در این مجموعه نیز بسیار مناسب است و باعث شده است تا تمام نگرانی‌های مشتریان در رابطه با تعمیر خودرو به صورت کامل از بین برود مرکز تعمیر تهران پلاس می باشد.

در واقع این مجموعه فوق العاده حرفه ای از کاملترین و بروزترین تجهیزات برای رفع مشکلات تعمیر گیربکس چینی خودرو استفاده می کند.

و با توجه به اینکه رضایت مشتری برایشان فوق العاده اهمیت دارد به همین دلیل خدمات را با مناسب ترین هزینه ارائه می‌دهند.

و بدین ترتیب تمام صاحبان خودروهای خارجی مانند :دیگنتی ، لیفان ، جک و ، ام وی ام ، تیگو، چری و … به راحتی و بدون نگرانی می توانند در سریعترین زمان ممکن به این مرکز تعمیر، جهت رفع مشکلات موجود در گیربکس اتومات مراجعه نمایند.

تعمیر گیربکس چینی
تعمیر گیربکس چینی

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی در تهران پلاس

در حالت کلی هزینه نهایی تعمیر گیربکس چینی اتوماتیک به موارد مختلفی بستگی دارد مثلا نوع و میزان مشکل به وجود آمده در گیربکس، اصلی‌ترین دلیل مشخص کننده هزینه نهایی تعمیر گیربکس می باشد.

برخی مواقع ممکن است نیاز به تعویض قطعه یا تعویض گیربکس و یا خدمات دیگر باشد که در حالت کلی ابتدا مشکل گیربکس توسط افراد حرفه‌ای و تعمیرکاران مجرب مجموعه تهران پلاس بررسی شده و سپس میزان هزینه احتمالی و تمام کارهای نیاز در رابطه با تعمیر گیربکس به صورت کامل به مشتری اطلاع رسانی می گردد.

هزینه تمام خدمات ارائه شده توسط این مجموعه تعمیر بسیار معقول و مناسب می باشد که جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با مرکز تعمیر تهران پلاس به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با این مرکز فوق‌العاده عالی کسب کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت 1 ساله
تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت 1 ساله

راه های ارتباطی با ما :

می توانید از طریق وب سایت تهران پلاس به صورت انلاین جهت تعمیر خودرو وقت رزرو کرده و در سریع ترین زمان ممکن مشکل موجود در خودروتان را برطرف کنید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن