تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان

تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان درباره خودرو چانگان  چانگان موتورز (به چینی: 重慶長安汽車股份有限公司) شرکت خودروسازی چینی است، که دفتر مرکزی و کارخانه اصلی آن در شهر چونگ‌کینگ قرار دارد. این شرکت همچنین به چانا هم مشهور است. بنابر آمار سال ۲۰۱۰ این شرکت چهارمین شرکت بزرگ خودروسازی چین است. از محصولات این شرکت خودرو سازی میتوان …

تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان ادامه »

تعمیر گیربکس چانگان

تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان

درباره خودرو چانگان 

چانگان موتورز (به چینی: 重慶長安汽車股份有限公司) شرکت خودروسازی چینی است، که دفتر مرکزی و کارخانه اصلی آن در شهر چونگ‌کینگ قرار دارد. این شرکت همچنین به چانا هم مشهور است. بنابر آمار سال ۲۰۱۰ این شرکت چهارمین شرکت بزرگ خودروسازی چین است.

از محصولات این شرکت خودرو سازی میتوان به چانگان سی‌اس۳۵ ،چانگان سی‌اس۵۵ ،چانگان سی‌اس۹۵ ،چانگان یونی-تی ، چانگان ایدو ایکس‌تی و … اشاره کرد.

شرکت چانگان موتور بزرگترین سرمایه‌گذاری مشترک شرکت فورد آمریکا است و در هر دو بخش طراحی بدنه و موتور وامدار شرکت فورد است و به همین خاطر محصولات چانگان به واسطه این شریک تجاری در ایالات متحده آمریکا هم به فروش می‌رسد. فورد یکی از معدود شرکت‌های تولیدکننده خودرو در چین است که در این کشور زیربرند ندارد. ایده زیربرند از سیاست‌گذاری‌های دولت چین بوده تا امکان انتقال دانش فنی صنعت خودرو به چین را ممکن کرده و توانایی مهندسی چین را بالا ببرد. دفاتر مرکزی و طراحی چانگان اکنون علاوه‌بر شانگهای چین در تورین ایتالیا و ایالت میشیگان آمریکا واقع شده‌اند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان
تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان

محصولات چانگان در ایران توسط سایپا به بازار ما عرضه می‌شوند. نخستین خودروهای این برند در ایران چانگان CS35 و چانگان ایدو بودند. خودروهای چانگان سهم قابل توجهی از واردات خودرو را طی دوره جدید در اختیار دارند. علاوه بر محصولات سری CS چانگان، چند محصول از سری جدید این شرکت یعنی Uni‌ نیز در ایران عرضه می‌شوند.

از دیگر خودرو های چانگان موچود در ایران میتوان به CS55 پلاس ، UNI-K ، CS35 ، ایدو و UNI-T اشاره کرد.

امکانات و آپشت های خودروهای چانگان :

به طور کلی این محصولات امکاناتی نظیر: سانروف، کروزکنترل، سنسور دنده عقب، فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی، کامپیوتر سفری ، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، مه‌شکن‌های جلو و عقب، سنسور نور و روکش‌های چرمی کار شده که امکانات متوسطی برای این سطح قیمتی محسوب می‌شوند.

وجود ترمزهای دیسکی در عقب و جلوی خودرو و سیستم‌ های ESP، TCS و HBA و ABS، EBD ،وجود کیسه‌ های هوا برای سرنشینان جلو و کیسه‌ های هوای جانبی ، جود پورت USB

معایب خودروهای چانگان :

خدمات پس‌ از فروش که در واقع مهم‌ ترین نکته در هنگام خرید است. برای خودروهای چانگان خدمات پس‌ از فروش بسیار ضعیفی ارائه می‌ شود که اکثر مشتریان رضایت کافی را از این خدمات ندارد. علاوه‌ بر این قطعات یدکی چانگان بسیار کمیاب هستند و به‌ همین خاطر ممکن است شما برای خرید یک قطعه زمان و هزینه زیادی را پرداخت کنید.

بازار دست دوم ضعیف : به همین دلیل ممکن است شما مجبور شوید خودرو خودرا به قیمت بسیار پایین تر از صفر به فروش برسانید.

تعمیر گیربکس چانگان
تعمیر گیربکس چانگان

علل خرابی گیربکس چانگان

_علائم هشدار دهنده رایج مبنی بر اینکه گیربکس فیدلیتی شما با مشکل مواجه است عبارتند از:

_نشت روغن گیربکس  چانگان آشنا ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل گیربکس را نشان می دهد.نشت روغن از گیربکس همچنین می توانند   مشکلی در شیلنگ گیربکس چانگان را نشان بدهد.

_بوهای عجیب و غریب نشانه این است که روغن گیربکس شما در داخل قطعات بد می سوزد.

_اگر چراغ هشدار گیربکس چانگان شما روشن باشد، یک علامت عجیب و غریب خواهد بود.

_هنگام تعویض دنده متوجه صدای تصادفی یا صدای خراشیدگی شدید یا احساس کردید که دنده‌هایتان گیر می‌کند، احتمالاً گیربکس شما به روان کننده بیشتری نیاز دارد یا مشکلی بزرگتر سبب بروز این صدا در تعویض دنده شده است.

تعمیر گیربکس چانگان
تعمیر گیربکس چانگان

علایم دیگر در خرابی گیربکس

از نشانه‌های مهم خرابی گیربکس چانگان زمانی است که شما دنده‌ها را تعویض می‌کند اما نتیجه آن تعویض‌ها به و در واقع دنده ها با تاخیر و به سختی جا به جا می شوند یا اینکه به صورت خود به خودی و برخلاف میل شما تغییر می کنند.

پس اگر با مشکلات گیربکس چانگان  شامل تاخیر در تعویض دنده، پریدن یا ساییدن در هنگام شتاب گیری، لرزش خودرو با هر سرعتی، یا بوی سوختن یا صدای سوت از زیر کاپوت باشد.این موارد نشان می دهند گه گیربکس چانگان دچار مشکل شده است.

باید این مشکلات گیربکس به سرعت شناسایی و رفع شوند می توان با هزینه ای بسیار کم این موارد را رفع کرد و نیازی به تعویض کل گیربکس وجود نخواهد داشت.

به همین دلیل است که توصیه میشود حتما در زمان مناسب و به موقع برای سرویس دوره ای و تعویض روغن گیربکس چانگان مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت 1 ساله
تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت 1 ساله

تعویض روغن گیربکس :

بسته به نحوه استفاده شما از چانگان، فواصل سرویس می تواند متفاوت باشد، بنابراین ابتدا با تکنسین خود مشورت کنید. خوشبختانه، نشتی و سطح پایین مایعات به راحتی قابل تشخیص و رفع آن ارزان است.

در مرکز تهران پلاس  سیستم‌ها و اجزای اصلی خودرو شما را بررسی می‌کنیم تا به تصمیمات مربوط به خدمات خودروی شما کمک کنیم. خواه وسیله چانگان شما به تعویض مایع گیربکس یا تعمیر نیاز داشته باشد.

دیگر خدمات مرکز تهران پلاس علاوه بر تعمیر گیربکس

تعمیر موتور ،تعویض روغن ، جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو ،خدمات برقی و الکترونیکی خودرو و….

شما میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا معاینه دوره ای خودرو خود به مرکز تخصصی خودرو تهران پلاس مراجعه کرده از طریق پل های ارتباطی دیگر با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و به صورت آنلاین از طریق وب سایت مربوطه اقدام به رزرو وقت نمایید.

لازم به ذکر می باشد که هزینه تمام خدمات تخصصی و حرفه‌ای که در این مرکز ارائه داده می شود بسیار مناسب می باشد و به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با این مورد وجود داشته باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن