صافکاری کیا اسپورتیج

صافکاری کیا اسپورتیج صافکاری و نقاشی کیا اسپورتیج کیا اسپورتیج یکی دیگر از خودرو های لوکس و محبوب تولید شده توسط برند کیا است که هر چند در مقایسه با سایر خودرو های این برند در سطح پایین تری قرار دارد اما کیفیت و کارایی بالای خودرو در کنار عمر و استحکام خوب بدنه این …

صافکاری کیا اسپورتیج ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری کیا اسپورتیج

صافکاری و نقاشی کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج یکی دیگر از خودرو های لوکس و محبوب تولید شده توسط برند کیا است که هر چند در مقایسه با سایر خودرو های این برند در سطح پایین تری قرار دارد اما کیفیت و کارایی بالای خودرو در کنار عمر و استحکام خوب بدنه این خودرو را به یکی از خودرو های پر فروش در بازار تبدیل کرده است. اسپورتیج 2011 اکنون پلتفرمی مشترک با هیوندای توسان دارد.

کیا اسپورتیج هر چند از بدنه ی محکمی برخوردار است اما باز هم حوادث و تصادفات می توانند سبب بروز آسیب در بدنه ی خودرو شوند و نمی توان اطمینان داشت که خودرو هرگز دچار آسیب نمی شود. هر خودرویی برای اینکه سلامت و کارایی مناسب خود را حفظ کند به مراقبت و نگهداری نیاز دارد و کیا اسپورتیج نیز از این قانون پیروی می کند نمی توانید انتظار داشته باشید که با شدت و سرعت بالا رانندگی کنید اما هیچ مشکلی برای خودرو و بدنه ی آن ایجاد نشود.

 

صافکاری کیا اسپورتیج

ترمیم فرورفتگی بدنه ی کیا اسپورتیج

با توجه به اینکه کیا اسپورتیج یک خودروی اسپرت در بازار به حساب می آید و بیشتر جوانان از این خودرو استفاده میکنند نسبت به سایر خودروها بیشتر در معرض تصادف و آسیب بدنه قرار دارد، به همین دلیل صافکاری کیا اسپورتیج یکی از مواردی است که در اغلب مراکز و نمایندگی های کیا انجام می شود.

با توجه به تحریم ها و خروج برند های خارجی از ایران برند کیا در ایران برای تعمیر و صافکاری نمایندگی ندارد و همین عامل سبب شده است تا همه ی افراد علی رغم نداشتن مهارت و دانش به صافکاری کیا اسپورتیج اقدام کنند. اگر صافکاری خودرو بسته به میزان آسیب وارد شده به درستی و تحت شرایط اصولی انجام نشود آسیب و فرورفتگی ایجاد شده در هر قسمت بدنه رفع نمی شود و کاملا مشخص است که خودرو قبلا دچار آسیب شده است.

به عنوان مثال خودرو یکدست نیست و برخی از قسمت ها دارای پستی و بلندی هستند یا رنگ بدنه ی بدون کشیدن سمباده انجام شده است و رنگ بدنه یکدست نیست. به همین دلیل صافکاری کیا اسپورتیج در ایران سخت تر از سایرک شور هایی است که کیا در آن نمایندگی فعال دارد.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری کیا اسپورتیج با جدیدترین ابزار در جهان است صافکارانم جرب این مرکز تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا مشکل بدنه ی خودرو کیا اسپورتیج در کوتاه ترین زمان و با بهترین مواد به انجام برسانند طوری که بدنه ی خودرو مانند روز اول صاف و یکدست باشد. تمامی صافکاران شاغل در این مرکز دوره ها و مهارت های لازم در ارتباط با نوع بدنه ی خودرو کیا اسپورتیج و تعمیر درست براساس میزان آسیب وارد شده را فرا گرفته اند.

تعمیرگاه کیا در تهران

کیا اسپورتیج
کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج یک SUV خانواده همه جانبه با ترکیبی از موتورهای خوب، کیفیت ساخت قوی، تجربه رانندگی مشتاقانه و فضای داخلی فراوان است. اکنون در نسل چهارم خود، اسپورتیج ظاهری منحصر به فرد، سیستم اطلاعاتی سرگرمی به روز و ارزش مناسبی دارد. تجهیزات استاندارد سخاوتمندانه هستند و گارانتی معروف هفت ساله کیا تنها بر جذابیت آن افزوده است.

رقبایی مانند مزدا CX-5 و پژو 3008 بهتر است رانندگی کنند و پکیج احساسی تری را ارائه می دهند، اما هر دو دارای برچسب قیمت بسیار بالاتری هستند. اسپورتیج به‌عنوان یک شاسی‌بلند خانوادگی با ارزش است که توصیه‌های زیادی برای آن وجود دارد.

صفحه نمایش دوگانه 12.3 اینچی، صندلی‌های چرمی سوراخ‌دار با تنظیم برقی، عملکرد حافظه راننده، گرمایش و تهویه و همچنین رنگ‌های جیر زیبایی داخل کابین این خودرو را چند برابر کرده اند. در کره جنوبی، این عناصر داخلی در سدان لوکس K8 به نمایش درآمدند و از آن زمان در EV6 نیز در نمایشگاه های محلی در نیمه اول سال 2022 ظاهر شدند. اگرچه اسپورتیج این مجموعه را در استرالیا معرفی کرد.

نسل چهارم کیا اسپورتیج در سال 2016 عرضه شد و در بازاری مملو از رقبای باکیفیت‌تر از هر یک از نسل‌های قبلی خود به بازار آمد. صعود به ظاهر غیرقابل توقف کلاس SUV/کراس اوور به این معنی است که کیا اکنون اسپورتیج را در برابر مدل‌هایی مانند هیوندای توسان، نیسان قشقایی، فورد کوگا، رنو کادجار، سوزوکی ویتارا، مزدا CX-5 و SEAT Ateca قرار می‌دهد.

کیا اسپورتیج مانند قبل در حالت دو و چهار چرخ محرک برای فروش عرضه می کند. خط موتور برای طیف مدل با موتور 1.6 لیتری بنزینی موجود در دو خروجی قدرت و واحد دیزلی با همان ظرفیت با فناوری هیبریدی ملایم تغییر یافته است.

از نظر بصری، جدیدترین اسپورتیج آنچه را که برای جلب توجه در یک بخش شیک لازم است، دارد، به خصوص اگر بتوانید مدلی با مشخصات بالاتر با روکش‌های تریم کلاس‌تر را بخرید. سطوح تریم به گونه ای ساده شده اند که شامل انواع 2، 3، GT-Line و GT-Line S می شود و همه به خوبی مجهز هستند.

سطح تجهیزات پایه 2 اکنون دارای رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، صندلی‌های چرمی گرم شونده، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، و صفحه‌نمایش لمسی هشت اینچی با ناوبری، اپل کارپلی، اندروید اتو و دوربین معکوس است.

با پرداخت هزینه اضافی برای 3 سطح تریم، آلیاژهای 19 اینچی، سانروف پانوراما، تنظیم برقی برای صندلی‌های جلو، فرمان گرم شونده و تزئینات بیرونی مشکی وجود دارد. نسخه‌های GT-Line و GT-Line S موارد اضافی فانتزی مانند رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، درب عقب برقی و سیستم صوتی پیشرفته را اضافه می‌کنند.

طراح سابق آئودی، پیتر شرایر، همچنان مسئول طراحی کیا است و مسئول ظاهر شیک نسل دوم اسپورتیج است. به نظر ما، نکاتی از SUVهای ممتاز مانند BMW X1، فولکس واگن تیگوان و حتی – از برخی زوایای – پورشه کاین در این طراحی وجود دارد.با این حال، تعداد بسیار کمی از رقبای اسپورتیج می توانند به ضمانت هفت ساله 100000 مایلی این کیا نزدیک شوند که برای همه مدل های سری کیا نیز اعمال می شود.

صافکاری کیا اسپورتیج

تمامی خودرو های برند کیا از کیفیت خوبی نسبت به قیمت برخوردار هستند هر چند که در سال های اخیر به دلیل افزایش قیمت ها در بازار ایران تبدیل به خودرویی لوکس شده اند. صافکاری کیا اسپورتیج برای کسانی که قصد فروش خودرویشان را دارند اهمیت زیادی دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن