صافکاری هیوندای آزرا گرنجور

صافکاری هیوندای آزرا گرنجور صافکاری و نقاشی هیوندای آزرا گرنجور هیوندای آزرا گرنجور یک سدان دیفرانسیل جلو است که توسط سازنده کره‌ای هیوندای از سال 1986 تولید و به بازار عرضه می‌شود. سلسله معرفی شد. آزرا گرنجور در طول پنج نسل با سبک‌های جدید متحول شده است و با پلاک‌های مختلف در سرتاسر جهان به …

صافکاری هیوندای آزرا گرنجور ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای آزرا گرنجور

صافکاری و نقاشی هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای آزرا گرنجور یک سدان دیفرانسیل جلو است که توسط سازنده کره‌ای هیوندای از سال 1986 تولید و به بازار عرضه می‌شود. سلسله معرفی شد. آزرا گرنجور در طول پنج نسل با سبک‌های جدید متحول شده است و با پلاک‌های مختلف در سرتاسر جهان به بازار عرضه می‌شود که به‌عنوان برجسته هیوندای آزرا شناخته می‌شود.

به عنوان آزرا، تا زمان ورود جنسیس سدان، پرچمدار خط تولید هیوندای در ایالات متحده بود. پس از راه اندازی برند جداگانه جنسیس، Grandeur/Azera جایگاه خود را به عنوان پرچمدار این شرکت از سر گرفت. هیوندای آزرا گرنجور از جمله سدان های پر فروش در بازار ایران است به همین دلیل در این مقاله صافکاری هیوندای آزرا گرنجور و نکات مربوط به صافکاری این سدان کره ای را بررسی خواهیم کرد.

صافکاری و نقاشی
صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای آزرا گرنجور

تعمیر هیوندا در تهران

هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای از نسل ششم آزرا گرنجور در تاریخ 27 اکتبر 2016 رونمایی کرد. مدل نسل ششم به دلیل کاهش فروش در آمریکای شمالی به فروش نمی رسد و به غیر از بخش لوکس جدید هیوندای، جنسیس، سوناتا به بزرگترین و گران ترین سدان هیوندای تبدیل خواهد شد.. گزینه موتور 2.2 لیتری دیزل در سال 2018 متوقف شد. 132,000 آزرا گرنجور در سال 2017 فروخته شد و حدود 110,000 خودرو در سال 2018 فروخته شد. این خودرو پرفروش ترین خودرو در رده خود در بازار کره جنوبی است.

برای مدل سال 2011، هیوندای آزرا را با نمای جلو و عقب جدید، رینگ‌های آلیاژی جدید و چراغ‌های مه شکن جدید تغییر داد. موتورها با زمان بندی سوپاپ متغیر دوگانه به روز شدند . موتور V6 3.3 لیتری اکنون 260 اسب بخار قدرت داشت، در حالی که موتور V6 3.8 لیتری اکنون 283 اسب بخار قدرت داشت. مصرف سوخت نیز با 20/28 برای 3.3 و 19/27 برای 3.8 (در انتظار امتیاز EPA) بهبود یافته است.

ایمنی

هیوندای آزرا گرنجور به صورت استاندارد دارای کیسه هوای جلو برای راننده و سرنشین، کیسه هوای پرده ای سر جلو و عقب و کیسه هوای بالاتنهی نصب شده روی صندلی های جلو و عقب است. به گفته مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه، آزرا در تست تصادف از جلو نمره کلی خوب و در تست برخورد جانبی نمره کلی قابل قبول دریافت کرد. لگن/پای راننده در رده ضربه جانبی نمره ضعیف و طبقه ساختار/ایمنی حاشیه ای داده شد.

 

صافکاری هیوندای آزرا گرنجور

صافکاری خودرو

صافکار حرفه‌ای با بررسی قسمت‌های آسیب‌دیده و تخمین میزان آسیب, نوع صافکاری مورد نیاز را انتخاب می کند می‌گیرد. انواع مختلفی از پولیش وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها صافکاری بی‌رنگ و صافکاری رنگی هستند. بعد از انتخاب نوع صافکاری, از یک چکش یا دستگاه مکش برای حذف فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه خودرو استفاده می‌کند تا بدنه ی خودرو را به حالت اصلی خود برگرداند. برخی آسیب‌ها را می‌توان تنها با انجام این مرحله صافکاری انجام می شود.

گاهی اوقات خسارت خیلی بیشتر از یک صافکاری ساده است و صافکار باید آن قسمت را جایگزین کند. تعویض قطعات استفاده‌شده در کاپوت ماشین انجام می‌شود. در مرحله بعد، صافکار از کاغذ سنباده استفاده می‌کند تا سطح ناحیه آسیب‌دیده را با قطعات دیگر بالا ببرد و سطح مورد نظر را بتونه می کند. پس از رنگ کاری منطقه آسیب‌دیده، مدتی طول می‌کشد تا رنگ خشک شود. پس از خشک کردن، صافکار با تمیز کردن قسمت رنگ‌شده، تفاوت بین این نقطه و نقاط دیگر را حذف می‌کند و به یک رنگ یکنواخت در ماشین دست می‌یابد.

 

صافکاری هیوندای آزرا گرنجور

تصادف و بروز حادثه برای هر خودرو امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است خودرو در اثر حوادث مختلف دچار آسیب در بدنه شود. در چند سال اخیر با توجه به افزایش هزینه ها و تمایل افراد برای حفظ خودرو یا خرید و فروش خودرو به صورت دست دوم، صافکاری خودرو نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

علاوه بر این یکی از دلایل افزایش صافکاری خودرو را می توان پیشرفت فناوری های به کار رفته در صافکاری خودرو دانست در گذشته برخی از امور مانند رنگ کاری یا صاف کردن بدنه ی خودرو انجام می شدند اما نوع مکانیسم اثر به صورتی بود که مشخص می شد خودرو دچار حادثه و صافکاری شده است اما فناوری های جدید امکان صافکاری بودن هیچ گونه ردی را فراهم می کنند.

هیوندای آزرا گرنجور مانند هر خودرویی در معرض حادثه قرار دارد و حتی با مراقبت و احتیاط فراوان نیز ممکن است نیاز به صافکاری برای هیوندای آزرا گرنجور ایجاد شود به همین دلیل باید مرکزی معتبر را برای هیوندای آزرا گرنجور بشناسید تا صافکاری خودرو به بهترین شکل ممکن انجام شود.

تعمیر و بازیابی بدنه خودرو محبوبیت بیشتری پیدا کرده است جدید ترین روش برای صافکاری و بازیابی پانل‌های بدنه خودرو است که بدون جدا کردن پانل‌های بدنه خودرو و آسیب رساندن به پوشش محافظ موجود، صاف شدن را ممکن می‌سازد. در حال حاضر چندین فناوری برای تعمیر و بازیابی پانل های بدنه خودرو بدون جداسازی آنها وجود دارد. بیشترین چشم انداز، فناوری پالس مغناطیسی صاف کردن بدون تماس خارجی است.

در ایران برند هیوندای نمایندگی رسمی ندارد و همین امر موجب می شود تا صافکاری درستی و اصولی هیوندای آزرا گرنجور امری سخت باشد ، اگر فرد مهارت و ابزار مناسب را در اختیار نداشته باشد نمی تواند به درستی مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو هیوندای آزرا گرنجور را شناسایی و آن را برطرف کند، صافکاری در نگاه اول کار آسانی به نظر می رسد اما مشابه تمام امور مربوط به خودرو نیاز به تخصص و مهارت دارد. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری هیوندای آزرا گرنجور در ایران است در تهران پلاس برای صافکاری خودرو از جدیدترین ابزار و امکانات استفاده می شود و صافکاری به صورت تخصصی توسط تکنسین های زبده و آموزش دیده انجام می شود.

صافکاری هیوندای آزرا گرنجور

در سال های اخیر با توجه به گرانی خودرو خرید و فروش خودروی دست دوم افزایش چشم گیری پیدا کرده است و همین عامل سبب شده است تا صافکاری خودرو بیشتر مورد توجه قرار گیرد. با توجه به اینکه اغلب خودرو های خارجی در ایران نمایندگی برای تعمیرات ندارند انتخاب مرکزی مناسب برای صافکاری هیوندای آزرا گرنجور اهمیت زیادی دارد. در این مقاله این سدان محبوب کره ای در بازار این و مواردی که باید در ارتباط با صافکاری این خودرو مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن