تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو ( 5 و 6 )

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو کجاست؟ جهت تعویض زنجیر تایم چری آریزو باید به کدام مرکز مراجعه گردد؟ تعمیر موتور چری آریزو در کدام مراکز انجام می شود؟ هزینه تعویض روغن چری آریزو چقدر است؟ هزینه تعمیر موتور چری آریزو چقدر است؟ بهترین …

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو ( 5 و 6 ) ادامه »

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو

بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو کجاست؟ جهت تعویض زنجیر تایم چری آریزو باید به کدام مرکز مراجعه گردد؟ تعمیر موتور چری آریزو در کدام مراکز انجام می شود؟ هزینه تعویض روغن چری آریزو چقدر است؟ هزینه تعمیر موتور چری آریزو چقدر است؟ بهترین تعمیرگاه چری آریزو در تهران کجاست؟ جهت تعمیرات تخصصی چری آریزو باید به کدام مرکز مراجعه گردد؟ جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با بهترین تعمیرگیربکس چری آریزو در تهران تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو
تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو

اطلاعات کلی درباره چری  و آریزو 6

آریزو 5

چری آریزو ۵ (انگلیسی: Chery Arrizo 5) یک خودروی کامپکت سدان است که توسط چری تولید شده‌است. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن سال ۲۰۱۴ معرفی شد.

آریزو ۵ اسپرت نسخه ای از آریزو ۵ است که مجهز به موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژ با قدرت ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور است که یک گیربکس ۵ سرعته و یک کیت بدنه اسپرت که با مدل اصلی در بخشهای سپر عقب، دامنه‌های جانبی، آلیاژهای جدید آئودی، کالیبرهای ترمز و باله عقب و البته نمای داخلی است. قیمت این خودرو از ۷۶٬۹۰۰ یوآن تا ۹۷٬۹۰۰ یوآن می‌باشد.

این خودرو در سال ۱۳۹۶ در ایران معرفی شد که دارای موتور توربو شارژ و با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتون متر و زمان صفر تا صد ۹٫۵ ثانیه می‌باشد. در مدل اتوماتیک دارای گیربکس ۷ سرعته از نوع سی وی تی CVT است. از دیگر امکانات مدل توربوی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم کمکی ترمز EBA
سیستم ضد لغزش TCS
سیستم پایداری الکترونیکی ESP
سیستم کمک در سربالایی HHC
سیستم نمایش میزان فشار باد لاستیک‌هاTPMS
سیستم رانندگی اقتصادی ECO
غربیلک فرمان و صندلی‌ها با روکش چرمی
سیستم کمکی پارک
۶ عدد کیسه هوا

آریزو 6

چری آریزو 6 یک سدان نیمه لوکس چینی است که با توجه به طراحی خاص و زیبا، کابین مدرن و خوش ساخت و آپشن‌های رفاهی و ایمنی مناسب ارتقا یافته آریزو 5 است.چری آریزو ۶ در نیمهٔ اول سال ۱۳۹۸ در ایران عرضه شد.

چری آریزو ۶ علیرغم افزایش قیمت‌های متداول (به دلیل شرایط اقتصادی نامطلوب کشور و بی‌ثباتی قیمت ارز) توانست فروش خوبی را تجربه کند.

این خودرو مانند دیگر محصولات چری توسط مدیران خودرو مونتاژ می‌شود. نمونه عرضه شده آریزو ۶ در ایران، از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۴۷ اسب بخاری و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک از نوع سی‌وی‌تی بهره می‌برد و امکانات رفاهی متعددی را در کابین خود جای داده‌است. از نیمهٔ دوم سال ۱۳۹۹، آریزو ۶ با لوگوی مدیران خودرو عرضه شد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو
تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو

 

بررسی گیربکس چری آریزو 5 و آریزو 6

از دیگر خدماتی که در تعمیرگاه چری آریزو به صورت تخصصی ارائه می شود بررسی و تعمیر گیربکس اتومات این خودرو است. گیربکس اتومات چری آریزو نسبت به کاهش سطح روغن و استفاده از روغن گیربکس بی کیفیت حساس است و به سرعت خراب می شود. در نتیجه باید در زمان تعویض روغن گیربکس حتما از روغن گیربکس اصل و با کیفیت کارخانه به عنوان جایگزین استفاده کنید. روغن گیربکس به دلایلی همچون استفاده بیش ازحد، نشتی لوله های انتقال در گیربکس و بی کیفیت بودن و فاسد شدن از سطح ترمال کمتر می شود و به جایگزینی نیاز پیدا می کند.

برای جایگزینی روغن گیربکس نیز باید از دستگاه استفاده کرد، استفاده از دستگاه سبب می شود تا روغن خراب کاملا از گیربکس خارج شود و هیچ مقداری از روغن قدیمی در گیربکس باقی نماند در نتیجه روغن جدید به صورت کامل وارد گیربکس می شود و تداخل بین روغن قدیمی و جدید که با جایگزینی روغن گیربکس به صورت دستی رخ می دهد در این صورت ایجاد نمی شود. این تداخل سبب می شود تا روغن گیربکس جدید هم زودتر از موعد فاسد شود و کارایی خودرو را از دست بدهد.

مرکز تهران پلاس با دارا بودن تعمیرکاران متخصص در تعمیر گیربکس چری آریزو به شما کمک میکند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو
تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو

علل خرابی گیربکس چری آریزو

_علائم هشدار دهنده رایج مبنی بر اینکه گیربکس چری آریزو شما با مشکل مواجه است عبارتند از:

_نشت روغن گیربکس چری آریزو  آشنا ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل گیربکس را نشان می دهد.نشت روغن از گیربکس همچنین می توانند   مشکلی در شیلنگ گیربکس چری آریزو را نشان بدهد.

_بوهای عجیب و غریب نشانه این است که روغن گیربکس شما در داخل قطعات بد می سوزد.

_اگر چراغ هشدار گیربکس چری آریزو شما روشن باشد، یک علامت عجیب و غریب خواهد بود.

_هنگام تعویض دنده متوجه صدای تصادفی یا صدای خراشیدگی شدید یا احساس کردید که دنده‌هایتان گیر می‌کند، احتمالاً گیربکس شما به روان کننده بیشتری نیاز دارد یا مشکلی بزرگتر سبب بروز این صدا در تعویض دنده شده است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو
تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو

علایم دیگر در خرابی گیربکس

از نشانه‌های مهم خرابی گیربکس چری آریزو زمانی است که شما دنده‌ها را تعویض می‌کند اما نتیجه آن تعویض‌ها به و در واقع دنده ها با تاخیر و به سختی جا به جا می شوند یا اینکه به صورت خود به خودی و برخلاف میل شما تغییر می کنند.

پس اگر با مشکلات گیربکس چری آریزو  شامل تاخیر در تعویض دنده، پریدن یا ساییدن در هنگام شتاب گیری، لرزش خودرو با هر سرعتی، یا بوی سوختن یا صدای سوت از زیر کاپوت باشد.این موارد نشان می دهند گه گیربکس چانگان دچار مشکل شده است.

باید این مشکلات گیربکس به سرعت شناسایی و رفع شوند می توان با هزینه ای بسیار کم این موارد را رفع کرد و نیازی به تعویض کل گیربکس وجود نخواهد داشت.

به همین دلیل است که توصیه میشود حتما در زمان مناسب و به موقع برای سرویس دوره ای و تعویض روغن گیربکس چری آریزو مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو
تعمیر گیربکس اتوماتیک چری آریزو

تعویض روغن گیربکس :

بسته به نحوه استفاده شما از چری آریزو، فواصل سرویس می تواند متفاوت باشد، بنابراین ابتدا با تکنسین خود مشورت کنید. خوشبختانه، نشتی و سطح پایین مایعات به راحتی قابل تشخیص و رفع آن ارزان است.

در مرکز تهران پلاس  سیستم‌ها و اجزای اصلی خودرو شما را بررسی می‌کنیم تا به تصمیمات مربوط به خدمات خودروی شما کمک کنیم. خواه وسیله چری آریزو شما به تعویض مایع گیربکس یا تعمیر نیاز داشته باشد.

دیگر خدمات مرکز تهران پلاس علاوه بر تعمیر گیربکس

تعمیر موتور ،تعویض روغن ، جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو ،خدمات برقی و الکترونیکی خودرو و….

شما میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا معاینه دوره ای خودرو خود به مرکز تخصصی خودرو تهران پلاس مراجعه کرده از طریق پل های ارتباطی دیگر با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و به صورت آنلاین از طریق وب سایت مربوطه اقدام به رزرو وقت نمایید.

لازم به ذکر می باشد که هزینه تمام خدمات تخصصی و حرفه‌ای که در این مرکز ارائه داده می شود بسیار مناسب می باشد و به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با این مورد وجود داشته باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن