تعمیرگاه هیوندای توسان ix35

تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 تعمیر هیوندای توسان ix35 بهترین تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 کجاست؟ تخصصی ترین تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 در تهران کجاست؟ بهترین تعمیرگاه هیوندای توسان ix35  در تهران کجاست؟ جهت تعمیر تخصصی هیوندای توسان ix35 چه باید کرد؟ تعمیر گیربکس هیوندای توسان ix35 در چه مراکزی انجام می‌شود؟ بهترین مرکز برای رفع مشکلات موجود …

تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 ادامه »

تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 در تهران

تعمیرگاه هیوندای توسان ix35

تعمیر هیوندای توسان ix35

بهترین تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 کجاست؟ تخصصی ترین تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 در تهران کجاست؟ بهترین تعمیرگاه هیوندای توسان ix35  در تهران کجاست؟ جهت تعمیر تخصصی هیوندای توسان ix35 چه باید کرد؟ تعمیر گیربکس هیوندای توسان ix35 در چه مراکزی انجام می‌شود؟ بهترین مرکز برای رفع مشکلات موجود در سیستم برق و الکترونیک هیوندای توسان ix35 کجاست؟ هزینه تعمیر هیوندای توسان ix35 چقدر میباشد؟ چگونه می توان حرفه ای ترین مرکز تعمیر هیوندای توسان ix35 را پیدا کرد؟

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با بهترین تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 در تهران
تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 در تهران

درباره هیوندای توسان ix35

هیوندای توسان ix35، یکی از کراس اوور‌هایی است که با داشتن ظاهری زیبا و آپشن‌های مختلف و متنوع، مناسب عبور و مرور شهری و سفرهای خانوادگی است.

مشخصات فنی هیوندای توسان ix 35

این خودرو، مجهز به پیشرانه 2.3 لیتری با قدرت 175 اسب بخار است . این پیشرانه با گشتاور 231 نیوتن بر متری، به شما امکان رانندگی با حد اکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت را می‌دهد. صفر تا صد این خودرو، در زمانی بالغ بر 10 ثانیه طی می‌شود. نیرو محرکه تولیدی توسط موتور ix 35، توسط جعبه دنده 6 سرعته به دو دیفرانسیل خودرو منتقل می‌شود. سیستم ترمز این خودرو، مجهز به ترمزهای دیسکی خنک شونده است. این ماشین در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی، 9.6 لیتر مصرف سوخت دارد.  به طور خلاصه سیستم تعلیق ix 35  را تشریح کنیم، باید بگوییم این خودرو سیستم تعلیقی نرم تر از کیا اسپورتیج دارد.

مشخصات ظاهری

فضای اتاق و آپشن‌های آن می‌رسد.خودروهای هیوندای، معمولا جزو پر آپشن‌ترین خودروها به شمار می‌روند. ظاهر بیرونی بسیار زیبا در کنار فضای کابین راحت، باعث شده تا این خودرو به عنوان یکی از محبوب ترین کراس اوورها در بازار مطرح شود.برای آشنایی بیشتر با آپشن‌های این خودرو، می‌توان گفت هیوندای توسان ix 35 دارای سیستم کنترل اتوماتیک میزان نور، سیستم تنظیم ارتفاع دستی نور چراغ، مجهز به سنسور باران، شیشه‌های سولار و بخار زدای اتوماتیک شیشه‌ها می‌باشد.همچنین برای راحتی بیشتر، سیستم گرمکن در صندلی‌های چرمی این خودرو استفاده شده است. پشت سری‌های فعال برای جلوگیری از آسیب به هنگام تصادف، کیسه‌های هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده‌ای باعث شده است تا امنیت این خودرو برای سرنشینان افزایش یابد.

نقاط قوت 

  • بازار دست‌دوم
  • مصرف سوخت
  • مکانات رفاهی
  • فضای کابین
  • کیفیت

نقاط ضعف

  • شتاب‌گیری کم
  • ارزش خرید کمتر از نسل دوم
تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 در تهران
تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 در تهران

 

علل خرابی هیوندای توسان ix35

  • یکی از عمده ترین مشکلاتی که در خودروی هیوندای توسان ix35 ایجاد می شود سوختن پمپ بنزین برقی خودرو و یا خراب شدن این سیستم در خودرو است.
  • خرابی مدار های الکتریکی خودرو است در صورتی که هر کدام از مدار های الکتریکی خودرو دچار آسیب شده باشند، موتور خاموش می شود و می ایستد.
  • اگر متوجه شده اید که مصرف سوخت خودرو افزایش پیدا کرده است بهتر است در اولین فرصت به تعمیرگاه برای بررسی خودرو مراجعه کنید.
  • یکی دیگر از مواردی که در خودروی هیوندای توسان ix35 در معرض خرابی قرار دارد گیربکس اتومات خودرو است عمده دلیل خرابی گیربکس اتومات خودرو استفاده از روغن گیربکس نامرغوب است، یکی از نشانه های نیاز به تعویض روغن گیربکس سخت و طولانی شدن تعویض دنده خودرو است.
  • نشتی روغن، عدم پاسخ به موقع گیربکس، خلاص شدن خودرو و احساس بوی سوختگی از خودرو اشاره کرد. در شرایطی که چرخ دنده های خودرو دچار لغزش شوند این امر می تواند سبب بروز مشکلاتی در خودرو شود و باید چرخ دنده ها سریعا بررسی شوند.

تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 در ایران به مرکزی گفته می شود که خدمات مرتبط با خودرو هیوندای توسان ix35 در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شوند این خدمات عبارتند از:

  • تنظیم موتور
  • عیب یابی سیستم خودرو
  • شستشوی انژکتور خودرو با دستگاه
  • تعویض لنت ترمز
  • تعویض روغن موتور و روغن گیربکس
  • تعمیر جلوبندی
  • تعمیر سیستم تعلیق خودرو
  • تعویض سر سیلندر و واشر

برای ارتباط با تعمیرگاه هیوندای توسان ix35 می توانید با کارشناسان ما در مرکز تهران پلاس در ارتباط باشید.

 

تهران پلاس با بهره مندی از پرسنل مجرب و متخصص در امر سرویس و تعمیر بخش های مختلف خودرو ، استفاده از ابزار به روز و مدرن در جهت بررسی خودرو ، بهره مندی از تکنولوژی های نوین در جهت تعمیر قطعات مختلف خودرو آماده خدمت رسانی در تعمیر خودرو هیوندای توسان ix35 به شما میباشد.

هزینه تعمیر

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و به صورت آنلاین از طریق وب سایت مربوطه اقدام به رزرو وقت نمایید.

لازم به ذکر می باشد که هزینه تمام خدمات تخصصی و حرفه‌ای که در این مرکز ارائه داده می شود بسیار مناسب می باشد و به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با این مورد وجود داشته باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن