تعمیر گیربکس چری تیگو 7

تعمیر گیربکس چری تیگو 7 تعمیر گیربکس چری تیگو 7 چری تیگو 7 محصول کشور چین است که از سال 2017 تا کنون تولید شده که از یک موتور 4 سیلندر  16 سوپاپه وحجم موتور 1.5 لیتر و گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه بهره میبرد. به راحتی به سرعت 150 کیلومتر در ساعت می …

تعمیر گیربکس چری تیگو 7 ادامه »

تعمیر گیربکس فونیکس FX در تهران

تعمیر گیربکس چری تیگو 7

تعمیر گیربکس چری تیگو 7

چری تیگو 7 محصول کشور چین است که از سال 2017 تا کنون تولید شده که از یک موتور 4 سیلندر  16 سوپاپه وحجم موتور 1.5 لیتر و گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه بهره میبرد. به راحتی به سرعت 150 کیلومتر در ساعت می رسد و می تواند به حداکثر سرعت حدود 190 کیلومتر در ساعت دست یابد.

تعمیر گیربکس چری تیگو 7

تعمیر گیربکس تیگو 7 در تهران
تعمیر گیربکس تیگو 7 در تهران

ویژگی های خودرو چری تیگو 7

چری تیگو 7 در ابتدا به عنوان یک طرح و تحت عنوان TX در سال 2012 میلادی رونمایی شد و پس از گذشت تقریبا چهار سال، بالاخره نسخه نهایی آن به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی پکن چین رونمایی شد. تقریبا یک سال بعد، تیگو 7 به واسطه شریک اصلی چری در کشور (شرکت مدیران خودرو) به ایران رسید که اتفاقاً مورد استقبال نسبتاً خوبی نیز قرار گرفت.

اگر اولویت‌های شما داشتن یک خودرو زیبا، نسبتاً جادار با امکانات رفاهی فراوان و سواری مناسب (به نسبت کلاس بدنه) است، تیگو 7 میتواند به نیازهای شما به خوبی پاسخ دهد. اما به طور کلی نباید از تیگو 7 انتظار شتاب‌گیری خارق‌العاده داشته باشید. همچنین برای آفرود هم به هیچ عنوان گزینه مناسبی محسوب نمیشود.

امکانات رفاهی تیگو 7:

تیگو 7 با امکانات بسیار خوبی به بازار عرضه میشود که  میتوان به مواردی نظیر: صفحه نمایش چند منظوره 9 اینچی لمسی با امکان نمایش 360 درجه محیط پیرامونی، بلوتوث، نمایشگر 4.8 اینچی پشت آمپر، سقف پانوراما، سنسورهای پارک جلو و عقب، چراغ‌های اتوماتیک مجهز به زنون، چراغ‌های مه‌شکن تطبیق پذیر با حرکت فرمان، ترمزدستی برقی مجهز به سیستم اتوهلددارد.

سامانه کنترل حرکت در سربالایی، صندلی راننده با تنظیمات برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، کروز کنترل، برف‌پاک‌کن هوشمند، تهویه مطبوع اتوماتیک با امکان تنظیم مجزا برای سرنشین کناری و دریچه جداگانه برای سرنشینان پشتی، کیلس و استارتر دکمه‌ای،  سامانه نظارت بر فشار باد تایرها، امکان انتخاب حالت‌های رانندگی مثل اسپرت و اکونومیک، فرمان برقی و آینه‌های تاشو برقی و… اشاره کرد که انصافاً امکانات خوبی محسوب میشوند.

همچنین در بخش ایمنی هم گزینه‌هایی مثل ترمزهای مجهز به ABS و EBD، سیستم کمکی EBA، سامانه کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای دیده میشوند که این موارد در کنار 5 ستاره موسسه تست ایمنی C-NCAP خیالمان را تا حدود زیادی از لحاظ امنیت آسوده می‌سازد.

مزایای چری تیگو 7 :

  • امکانات رفاهی
  • ایمنی بالا
  • طراحی ظاهری زیبا

معایب چری تیگو 7

  • تعلیق نسبتا خشک
  •  نگهداری مشکل از گیربکس دوکلاچه خشک
  • نبود سیستم AWD

تیگو 7 در انواع مدلهای مختلف مانند تیگو 7 IE ، تیگو 7 پرو ،تیگو 7 اکسلنت در بازار عرضه شده است.

سرویس و تعمیر گیربکس چری تیگو 7

هزینه تعمیر گیربکس چری تیگو 7 با توجه به قیمت دلار،مقدار زمانی که صرف تعمیر میشود و قیمت قطعات متغیر است.

نکاتی که نشان می دهند گیربکس تویوتا لندکروز میاز به تعمیر دارد عبارتنداز:

  • روشن شدن چراغ داشبور و اعلام هشدار برای بررسی موتور چری تیگو 7
  • درست جا نرفتن  و مکث در زمان تعویض دنده در زمان حرکت خودرو
  • نشت روغن و سطح پایین روغن موجود در گیربکس چری تیگو 7
  • ماشین شما حتی زمانی که در حالت خلاص قرار دارید صداهای عجیبی تولید می کند.
  • بوی سوختگی یا بویی نامطبوع

همه ی این موارد نشان می دهند که مشکلی در گیربکس چری تیگو 7 ایجاد شده است، حتی اگر به تازگی برای سرویس دوره ای چری تیگو 7 اقدام کرده اید، با بروز هر کدام از این موارد باید برای بررسی دقیق تر مشکل ایجاد شده به مراکز معتبر مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس تیگو 7
تعمیر گیربکس چری تیگو 7

هر کدام از این نشانه ها اگر در ابتدا و سریعا بررسی شوند به راحتی و با هزینه ای به مراتب کمتر رفع می شوند. برخی از رایج ترین اشکال خرابی گیربکس چری تیگو 7 عبارتند از:

علت اصلی روانکاری ناکافی ناشی از کم پر شدن، اختلاط یا ناسازگاری، روغن کاری نادرست و  رعایت نکردن فواصل زمانی سرویس خودرو ، فرسودگی گریس یا روغن، آلودگی آب و آلودگی ذرات. اجزای اصلی ایجاد کننده مشکل یا صفحات فرسوده، فنرهای کلاچ یا سیلندر اصلی هستند .

همچنین ممکن است به دلیل وجود هوا در کانال سیال ایجاد شود. در صورت وجود هوا در سیستم، می توان آن را با تغییر یا هواگیری ساده کانال مربوطه رفع کرد.

در  مرکز تخصصی تهران پلاس در ابتدا گیربکس چری تیگو 7 به دقت توسط افراد متخصص که دانش و مهازت کافی در ارتباط با گیربکس چری تیگو 7 بررسی می شود سپس با توجه به نوع مشکل راه حل مناسب برای رفع مشکل گیربکس به کمک تجهیزات قطعات اصل و با کیفیت اتخاذ می شود به همین دلیل است که تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

تعمیر گیربکس چری تیگو 7

چری تیگو 7 یکی از خودرو های با دوام و با کارایی بالا در جهان است که در این مقاله نکات مربوط به این خودروی با ارزش را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن