تعمیر گیربکس لکسوس es250

تعمیر گیربکس لکسوس es250 تعمیرگاه گیربکس لکسوس es250 لکسوس es250 یکی از سدان های محبوب برند لکسوس در جهان است. لکسوس es250مجهز به موتور 250 بنزینی تنفس طبیعی (A2.5A-FXS) برگرفته از هیبریدی با ظرفیت 25 اسب بخار و دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که در نوع خود گیربکس بسیار خوبی است. لکسوس es250ازج مله …

تعمیر گیربکس لکسوس es250 ادامه »

تعمیرگاه لکسوس es250

تعمیر گیربکس لکسوس es250

تعمیرگاه گیربکس لکسوس es250

لکسوس es250 یکی از سدان های محبوب برند لکسوس در جهان است. لکسوس es250مجهز به موتور 250 بنزینی تنفس طبیعی (A2.5A-FXS) برگرفته از هیبریدی با ظرفیت 25 اسب بخار و دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که در نوع خود گیربکس بسیار خوبی است. لکسوس es250ازج مله سدان های محبوب در ایران است و تعدادی از این خودرو در ایران نیز عرضه می شوند هم به صورت نو و هم به صورت دست دوم نکته ی مهم در ارتباط با خرید لکسوس es250 دست دوم بررسی دقیق بخش های مختلف خودرو خصوصا گیربکس است، حتما پیش از خرید خودرو لکسوس es250 تمامی قسمت های گیربکس خودرو از چرخ دنده ها تا روغن و تمام موارد تخصصی باید بررسی شوند تا مشخص شود که مشکلی در گیربکس وجود دارد یا خی.ر هرگز به صرف اعتماد بدون بررسی برای خرید لکسوس es250 اقدام نکنید، حتی برای خرید لکسوس es250 نو نیز باید بررسی های لازم را انجام دهید.

با توجه به اینکه بررسی گیربگس لکسوس es250 کاری بسیار تخصصی است و تنها تکنسین های آموزش دیده توانایی بررسی و تشخیص مشکل ایجاد شده در گیربکس را دارند ، هر فردی توانایی بررسی گیربکس را ندارد، تهران پلاس مرکزی تخصصی سرویس ، بررسی و تعمیر و تعویض قطعات گیربکس لکسوس es250به در صورت نیاز در ایران است، تکنسین های این مرکز تمامی آموزش ها و دوره های لازم را برای بررسی و رفع مشکلات گیربکس لکسوس es250 به صورت درست و اصولی گذرانده اند و با توجه به دانش و مهارتی که دارند می توانند در زمان خرید لکسوس es250دس دوم به شما در زمینه ی شناسایی و میزان کارکرد گیربکس و مشکلات گیربکس به شما کمک کنند. به همین دلایل است که تمامی خدمات در تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند، امری که کمتر در ایران رایج است.

 

ویژگی های خودرو لکسوس es250

لوکس مقرون‌به‌صرفه واژه ای است که برای تعریف از خودروی لکسوس es250 به کار برده می شود به‌خصوص وقتی به سدان‌های لوکس سایز متوسط اشاره می‌شود. قیمت  لکسوس es250 AWD مدل 2021 که از 41025 دلار شروع می‌شود، در مقایسه با رقبای دیگری مانند جنسیس G80 یا ولوو S90 که هر دو حداقل 7000 دلار گران‌تر هستند، مقرون به صرفه است. لکسوس es250دارای مواردی مختلفی از قبیل مانند موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی پایه است که در بین سدان های هم رده امتیاز خوبی به شمار می رود.

گیربکس  تمام چرخ ها با کلاچ الکترومغناطیسی توسط کراس اوور RAV4 مشترک است در همین حال، Lexus Safety 2.0 به صورت استاندارد در این سدان عرضه می‌شود و نظارت بر نقاط کور در نسخه‌های F Sport و Ultra Luxury استاندارد شده است. علاوه بر این، پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto در حال تبدیل شدن به همه جا است. قیمت ها باید صبر کرد. ES 350 اکنون بین 39 تا 900 دلار قیمت دارد و ES 444h هیبریدی اکنون بین 635 تا 300 دلار قیمت دارد.

صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی همراه با سیستم مارک لوینسون با 17 بلندگو که صدایی واضح دارد و استریو تجربه را در لکسوس es250بهبود می بخشد..

یکی دیگر از تاثیرات عالی فضای و راحتی موجود در کابین است. تقریباً هر لکسوس ES گذشته بر اساس معماری مشابه تویوتا کمری بود، اما چند سال پیش لکسوس پلتفرم تویوتا آوالون را برای لکسوس es250 به کار گرفت. نتیجه یک کابین بزرگتر و جادارتر است – چه در صندلی جلو یا عقب بنشینید. فضا همیشه در لکسوس es250یک امتیاز مثبت بوده است، اما همراه با استفاده از معماری بزرگتر،طراحان فضای بیشتری برای سرنشینان صندلی عقب فراهم کرده اند. صرف نظر از جایی که می نشینید، چرم با وجود اینکه یک سدان لوکس سطح ابتدایی است، نرم و لطیف به نظر می رسد.

تنظیمات سه سطحی به فضای داخلی لکسوس es250نوعی حس لوکس قدیمی می دهد، برخلاف ظاهر تمیز و مینیمالیستی بسیاری از خودروهای امروزی. طراحی کنسول همچنین امکان دسترسی سریعتر به تهویه مطبوع و کنترل های رادیویی را فراهم می کند. در همین حال، خوشه ابزار فاقد یک صفحه نمایش کامل دیجیتال است، چیزی که رقبا دارند، اما صفحه نمایش 10.2 اینچی اختیاری تجربه را افزایش می دهد.

تعمیر گیربکس لکسوس es250
تعمیر گیربکس لکسوس es250

250 به این معنی است که این لکسوس به یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر غیر توربو مجهز است که 203 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این بسیار کمتر از آنچه رقبا می‌سازد است، اما ES با همان پول قدرتمندتر V-6 نیز در دسترس است و فقط چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد. اگر عملکرد برای شما اهمیت کمتری دارد و شاید در مکانی زندگی می کنید که اغلب برف می بارد، لکسوس es250 AWD ممکن است بهترین گزینه باشد.

منحنی‌های گشتاور و قدرت متوسط ​​به این معنی است که این لکسوس هرگز پویا یا کوبنده نیست. نت موتور به طرز شگفت انگیزی خوب است، اما متأسفانه با احساس راننده پشت فرمان مطابقت ندارد. اما لکسوس کاملاً احساس خواب آلودگی نمی کند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس es250

گیربکس لکسوس es250

علاوه بر ارائه قدرت بی‌نظیر، یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نسبتاً خوب عمل می‌کند. گاهی اوقات به دنبال دنده می گردد اما عموماً به آرامی تعویض می کند. فرمان در حالت عادی کمی ملایم به نظر می رسد، اما حالت اسپورت وزن و تعادل بیشتری را اضافه می کند. گیربکس‌های متغیر پیوسته برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت مناسب هستند، زیرا به موتور اجازه می‌دهند تا با کارآمدترین دور کار کند .

یک گیربکس CVT، یا گیربکس متغیر پیوسته، به طور یکپارچه از طریق طیف بی پایانی از نسبت های دنده موثر در حین رانندگی تغییر می کند، در حالی که انواع دیگر گیربکس های مکانیکی تعداد ثابتی از ضرایب دنده را ارائه می دهند و بین هر یک تعویض های سخت دارند. یکی از مهمترین مزایای داشتن CVT این است که اغلب نسبت به خودکار معمولی مصرف سوخت کمتری دارند و نکته ی مهمی است که درخودروی لکسوس es250نیز وجود دارد.

در این مقاله خودروی لکسوس es250و مواردی که باید در ارتباط با این خودرو و نوع گیربکس به کار رفته در این خودرو مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم، توجه داشته باشید که گیربکس لکسوس es250زمانی کارایی لازم را دارد که هر نوع مشکل ایجاد شده در گیربکس به سرعت شناسایی و رفع شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن