تعمیرگاه تخصصی کیا

تعمیرگاه تخصصی کیا تهران پلاس به عنوان یکی از باتجربه‌ترین و متخصص‌ترین مراکز تعمیر خودروهای کیا ، بهترین کیفیت را با هزینه‌های اقتصادی به شما عزیزان ارائه می‌دهد. چنانچه به دنبال یافتن مرکز تخصصی برای تعمیرات تخصصی کیا خود هستید با تهران پلاس همراه باشید تا این خدمات را به شما عزیزان شرح دهیم. تعمیرگاه …

تعمیرگاه تخصصی کیا ادامه »

تعمیرگاه تخصصی کیا

تعمیرگاه تخصصی کیا تهران پلاس به عنوان یکی از باتجربه‌ترین و متخصص‌ترین مراکز تعمیر خودروهای کیا ، بهترین کیفیت را با هزینه‌های اقتصادی به شما عزیزان ارائه می‌دهد. چنانچه به دنبال یافتن مرکز تخصصی برای تعمیرات تخصصی کیا خود هستید با تهران پلاس همراه باشید تا این خدمات را به شما عزیزان شرح دهیم.

تعمیرگاه تخصصی کیا تعمیرگاه تخصصی کیا

تعمیرگاه تخصصی کیا تهران پلاس

تهران پلاس به عنوان مرکز تخصصی تعمیر کیا خدمات تخصصی برای انواع مدل‌های خودروهای کیا را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد، فعالیت مجموعه تعمیرگاهی تهران پلاس به عنوان تعمیرگاه تخصصی کیا‌ ، شما می‌توانید تمامی مشکلات مربوط به خودرو کیا خود را به دست مختصصان تعمیرگاه کیا تهران پلاس بسپارید.

مجموعه تهران پلاس انواع تعمیرات تخصصی موتور ، گیربکس ، سیستم تعلیق و جلوبندی ، بخش برق و الکترونیک، خودروهای کیا را با بهره‌گیری از مهندسین و متخصصین کارآزموده و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با کیفیتی بالا انجام می‌دهد.

تعمیرگاه کیا تهران پلاس در خدمت صاحبان خودروهای کیا

تهران پلاس خدمات خود را برای تمامی ماشین‌های کیا به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد. بهره‌گیری از مهندسین و متخصصین زبده و استفاده از تکنولوژی روز دنیا از خصوصیات بارز تهران پلاس است. این مجموعه تمامی تعمیرات کیا شامل موتور، گیربکس و … را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

تعمیرگاه تخصصی کیا تعمیرگاه تخصصی کیا

 

این مرکز در راستای مشتری مداری و با هدف راحتی شما در تمامی نقاط تهران خودروبر رایگان در اختیار مشتری قرار می دهد. 

خدمات تهران پلاس برای خودروهای  کیا از قبیل تعمیرگاه سراتو ، تعمیرگاه اپتیما ،‌ تعمیرگاه سورنتو ، تعمیرگاه اسپورتیج ،  تعمیرگاه موهاوی ،  تعمیرگاه کادنزا در زمینه‌های زیر می باشد:

بخش موتور :

تعمیر اساسی موتور شامل یاتاقان زدن و سوختن واشر سرسیلندر و روغن سوزی
تعمیر کاتالیزور
عیب‌یابی و تعمیر خام سوزی و بد کار کردن موتور جهت معاینه فنی
رفع صدای اولیه‌ی موتور هنگام استارت و روشن کردن موتور
تعمیر ترمز دستی برقی

 

بخش تعمیر گیربکس اتوماتیک :

تعمیرات اساسی و یا تعویض گیربکس
تعمیرات ساعت گیربکس، توربین و رفع تقه‌ی تعویض دنده‌ها و گاز هرز
عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر گیربکس

 

بخش سیستم تعلیق:

سرویس جلوبندی، تنظیم زاویه‌ی چرخ‌ها و رفع لاستیک سایی
تعمیر جعبه فرمان و رفع روغن‌ریزی (با یکسال گارانتی)
تعمیر و تعویض کمک‌ها و کمپرسور باد و تنظیم ارتفاع

 

بخش برق و الکترونیک:

عیب‌یابی و تعمیر سیم‌کشی مطابق نقشه‌های کمپانی
عیب‌یابی و تعمیرات یونیت‌ها شامل (ECM، TCM، ABS و …)
تعمیرات سانروف
عیب‌یابی و تعمیرات کروز و رادار و سنسورهای سپر
تعویض ترانس و لامپ‌های زنون
شارژ و گاز کولر و تعمیر کمپرسور و نشت‌گیری
تعمیر و شفاف‌سازی چراغ‌های جلو

درباره تعمیرگاه کیا تهران پلاس

این مرکز با تهیه لوازم اصلی و جنیون پارت کیا ، مهمترین نگرانی شما عزیزان را مرتفع می سازد. در آشفته بازار کنونی و حساسیت خودروهای کیا به کیفیت قطعات، بی شک این امر یکی از مهمترین اقدامات برای یک تعمیرگاه کیا موفق خواهد بود.
تسلط به عیوب هر خودرو ویژگی مهم دیگر این تعمیرگاه است ، ما با 20 سال سابقه تخصصی و تحصیلات آکادمیک ، بر روی تعمیرگاه تخصصی کیا شما مسلط هستیم و خودروی کیا شما به صورت قربانی در تعمیرگاه کیا نخواهد بود.
ضمانت خدمات باعث می شود تعمیرگاه کیا تهران پلاس نسبت به تعمیرات خودرو کیا انجام گرفته پاسخگو باشد و شما نگرانی بابت کیفیت کار نخواهید داشت.
حداقل هزینه تعمیرات کیا در این اوضاع اقتصادی باعث رضایت مشتری می شود. اما باید در نظر داشته باشید کم کردن هزینه ها از عهده هر کسی بر نمی آید چرا که سبب بی کیفیت شدن و خرابی دوباره خودرو می شود لذا ما تمام تلاش خودرا در به حداقل رساندن هزینه ها و حفظ کیفیت کار می کنیم.

تعمیرگاه تخصصی کیا تعمیرگاه تخصصی کیا

سوالات متداول در مورد خودرو های کیا در تعمیرگاه تخصصی کیا

ما سعی کردیم به برخی از سوالات متداول شما در این بخش پاسخ دهیم

در تعمیرگاه تخصصی کیا تهران پلاس شما چه خدماتی ارائه می‌دهید ؟

تعمیرگاه کیا تهران پلاس تمامی خدمات تعمیر کیا را ارائه می‌دهد از جمله : تعمیرات موتور خودروی کیا تعمیرات گیربکس های اتوماتیک کیا تعمیرات جلوبندی و سیستم تعلیق خودروی کیا خدمات و تعمیرات برق خودرو کیا و…

برای تعین وقت کارشناس تعمیرگاه کیا تهران پلاس چه کار باید انجام دهم ؟

شما برای تعیین وقت کارشناسی کافیست با شماره تماس ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا اطلاعاتی کامل درباره مشکل خودرو شما و نحوه تعمیر آن ارائه شود.

عمده مشکلات خودرو کیا چیست ؟

هرکدام از مدل‌های خودرو کیا با توجه شرایط فنی و نوع مدل خود ضعف‌ها و مشکلاتی دارد که نیاز به بررسی تخصصی دارد و نمی‌توان گفت تمام مدل‌های این مجموعه دارای مشکل یکسانی است.

برآورده هزینه تعمیرات خودرو کیا به چه صورت است ؟

هزینه تعمیر خودرو کیا نسبت به خودروهای ژاپنی کمتر است و خودرو کیا نسبت به هیوندای موتوری با متریال بهتری دارد. اما اگر برای برآورده هزینه تعمیر خودرو کیا قصد دارید اقدام کنید با شماره ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما هزینه تعمیر خودرو کیا را به شما اعلام کنند.

پیشرانه‌های به کار رفته در خودروهای کیا

یکی از نقاط قوت محصولات کیا را می‌توان پیشرانه‌های به کار رفته در آن‌ها در نظر گرفت. این کمپانی در تلاش است که از بهترین قطعات استفاده کند تا کارایی دستگاه را افزایش دهد. برای مثال در خودرو کیا کادنزا از یک موتور 3.5 لیتری V6 استفاده شده که می‌تواند نیرویی برابر با 286 اسب بخار را تولید و آن را از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعته به چرخ‌های جلو منتقل کند.

از طرفی شتاب 0 تا 100 آن نیز در حدود 7.2 ثانیه تامین می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت این خودرو از کیا بسیار چابک است. حال اگر برای پیشرانه این خودرو مشکلی پیش آید، تعمیر آن تنها باید به یک تعمیرگاه کیا که به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهد، واگذار شود. به عنوان مثال دیگر می‌توان به خودرو اسپورتیج اشاره کرد. این خودرو که یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی است، یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر در ساختار خود دارد.

در حقیقت می‌توان گفت خودروهای کیا از کیفیت بالایی برخوردار هستند که رانندگی با آن‌ها اوقات خوشی را برای شما فراهم می‌کند؛ اما هر از چند گاهی بهتر است که خودرو کیا خود را به یک تعمیرگاه کیا ببرید تا مطمئن شوید که مشکلی خودرو شما را تهدید نمی‌کند. همچنین اگر مشکلی وجود داشته باشد، به دلیل آنکه تازه است، به سرعت برطرف می‌شود.

 

تعمیرگاه گیربکس کیا

گیربکس‌های به کار رفته در خودروهای کیا

یکی دیگر از قطعات مهم و کاربردی که در خودروهای کیا به کار رفته است، گیربکس است. مسلما می‌دانید که گشتاور تولیدی توسط موتور، باید به چرخ‌ها منتقل شود. حال وظیفه کنترل و تنظیم این قدرت بر عهده گیربکس یا جعبه‌دنده خودرو است. البته گیربکس خودرو وظایف دیگری نیز دارد که باید به مواردی چون پیشگیری از سرعت ناخواسته، تنظیم جهت حرکت خودرو و کار کردن موتورحرکت خودرو اشاره کرد. در نتیجه اهمیت این قطعه مسلما بالا است.

باید متذکر شد که گیربکس‌ها انواع گوناگونی دارند که در یک دسته‌بندی کلی می‌توان مواردی چون گیربکس‌های دستی، گیربکس‌های اتوماتیک یا خودکار و گیربکس‌های نیمه‌خودکار را نام برد. حال کیا برای طراحی خودروهای خود از گیربکس اتوماتیک استفاده کرده و با این کار به کیفیت محصول خود افزوده است. حال نکته مهمی که وجود دارد، مربوط به تعمیرات گیربکس می‌شود.

با توجه به اطلاعات و کاربردهایی که از گیربکس گفتیم، باید متذکر شد که این قطعه بسیار حساس است و اگر خرابی برای آن ایجاد شود، مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت. حال اگر شما خودرو خود را به صورت دوره‌ای به یک تعمیرگاه کیا نشان دهید، این قطعه مورد بررسی قرار می‌گیرد و دیگر مشکل جدی برای آن پیش نمی‌آید یا حتی اگر مشکل کوچکی نیز باشد، با بررسی دوره‌ای مشخص و برطرف می‌شود. تنها نکته مهم انتخاب یک تعمیرگاه کیا مطمئن است.

اهمیت تعمیرگاه کیا به قدری بالا است که اگر شما به درستی آن را انتخاب نکنید، خودرو شما دچار مشکلات بیشتری نیز می‌شوید. امروزه تعمیرگاه‌ کیا بسیاری هستند که ادعا می‌کنند می‌توانند تعمیرات کیا را انجام دهند؛ اما باید متذکر شد این چنین نیست و بسیاری از این تعمیرگاه‌ها، نیروی متخصصی برای تعمیر ندارند و بدون آموزش مشغول به تعمیر خودروهای کیا هستند. به همین دلیل تصمیم داریم یک تعمیرگاه کیا که خدمات باکیفیتی را ارائه می‌دهد، به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز، از خدمات آن بهره‌مند شوید.

تعمیرگاه تهران پلاس انتخابی مطمئن

تعمیرگاه تخصصی کیا تهران پلاس یکی از مجموعه‌هایی به شمار می‌آید که خدمات خود را در بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. در این تعمیرگاه کیا ، نیرو و افرادی مشغول به فعالیت هستند که می‌توانند 0 تا 100 تعمیرات و عیب‌یابی را در بهترین حالت انجام دهند، زیرا این افراد آموزش‌های لازم را دیده‌اند و با خودروهای کیا به طور کامل آشنا هستند. از همین رو انتخاب این تعمیرگاه کیا ، یک انتخاب مطمئن به نظر می‌رسد. در ادامه به بارزترین ویژگی‌های این تعمیرگاه کیا اشاره خواهیم کرد تا از آن‌ها مطلع شوید.

تعمیرات تخصصی کیا با بالاترین کیفیت: طبق آنچه گفته شد، نیروهای فعال در این تعمیرگاه تخصصی کیا تهران پلاس ، همه آموزش دیده هستند؛ بنابراین دیگر نگران روند تعمیرات خودرو خود نباشید، چرا که تعمیرگاه کیا تهران پلاس خدمات خود را تضمین کرده است و بالاترین کیفیت را در روند تعمیرات مشاهده خواهید کرد.
اولویت تعمیرگاه کیا با تعمیر است : یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که این تعمیرگاه دارد، این است تعمیرگاه تهران پلاس اولویت کار خود را بر تعمیر گذاشته؛ مسلما می‌دانید که تعویض قطعه، به ویژه قطعه خودروهای خارجی کار آسانی نیست و در بسیاری از تعمیرگاه‌ها حتی قطعه تقلبی استفاده می‌شود. در تعمیرگاه تهران پلاس ، قطعه تعمیر می‌شود و اگر قابلیت تعمیر برای آن وجود نداشت، تعویض صورت می‌گیرد.
پشتیبانی 24 ساعته: شما می‌توانید درباره مشکل پیش آمده برای خودرو، با مشاوران تعمیرگاه کیا تهران پلاس ارتباط برقرار کنید. این مشاوران به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند؛ بنابراین می‌توانید هر ساعت از شبانه‌روز با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوید

تعمیرگاه تخصصی کیا تعمیرگاه تخصصی کیا

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن