صافکاری کیا کادنزا

صافکاری کیا کادنزا صافکاری و نقاشی کیا کادنزا کادنزا بر اساس پلت فرم دیفرانسیل جلو، به عنوان رقیب کیا برای نیسان ماکسیما و تویوتا آوالون در یک بخش کوچک تر عمل کرد. برادر و برادر کادنزا، هیوندای آزرا، پس از مدل سال 2017 متوقف شده بود. در حال حاضر کیا کادنزا در نسل های جدید …

صافکاری کیا کادنزا ادامه »

تعمیرگاه کیا کادنزا

صافکاری کیا کادنزا

صافکاری و نقاشی کیا کادنزا

کادنزا بر اساس پلت فرم دیفرانسیل جلو، به عنوان رقیب کیا برای نیسان ماکسیما و تویوتا آوالون در یک بخش کوچک تر عمل کرد. برادر و برادر کادنزا، هیوندای آزرا، پس از مدل سال 2017 متوقف شده بود. در حال حاضر کیا کادنزا در نسل های جدید تولید نمی شود و عموم خودرو های کیا کادنزا که در بازار موجود هستند مربوط به سال های گذشته هستند همین امر سبب شده است تا خرید و فروش کیا کادنزا به عنوان یک سدان محبوب برند کیا به شکل دست دوم رواج داشته باشد. در سال های اخیر علاوه بر ایران بحران مالی در بسیاری از کشور های اروایی سبب کاهش قدرت خرید مردم شده است و همین امر مردم را به سمت خرید و فروش خودرو های دست دوم سوق داده است.

اما خرید و فروش خودرو های دست دوم نیز اصول و قواعدی دارد که باید رعایت شوند در غیر این صورت خودروی شما در بازار به فروش نخواهد رسید یکی از موارد اساسی در زمان فروش خودرو یکدست بودن بدنهی خودرو و سلامت اسکلت خودرو است.

تنها درصد کمی از خودرو ها در زمان استفاده دچار حادثه نمی شوند حوادث به وجود آمده برای بدنه ی خودرو لزوما نباید شدید و خطرناک باشند و آسیب جدی به خودرو وارد کنند، هر نوع خراش و فرورفتگی در بدنه ی خودرو آسیب به خودرو به حساب می آیند و سبب می شوند تا خودرو به قیمت به مراتب پایین تری در بازار فروخته شود. شما می توانید با هزینه ای کم خودرویتان را صافکاری کنید و علاوه بر حفظ ظاهر مناسب خودرو ، زیبایی را به خودرویتان بازگردانید.

برند کیا در سال های اخیر به دلیل مشکلات ایجاد شده در بازار جهانی و مسائل سیاسی نمایندگی های رسمی خود در ایران را بسته است و در حال حاضر نمایندگی رسمی در ایران ندارد همین امر سبب شده است تا افراد بدون اینکه مهارت کافی داشته باشند به عنوان صافکار برای ، ترمیم مشکلات بدنه ی کیا کادنزا اقدام کنند.

حال آنکه بدنه ی این خودرو ها با عموم خودرو های موجود در بازار ایران متفاوت است و برای اینکه مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو و پولیش و صافکاری بدنه به بهترین شکل ممکن انجام شود به دانش و مهارت خاصی نیاز است.

در مرکز تهران پلاس هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو کیا کادنزا در ابتدا توسط صافکاران مجرب بررسی می شود و بسته به نوع صافکاری با رنگ یا بی رنگی که برای رفع آسیب مورد نیاز ، مراحل مختلف برای ترمیم بدنه شروع می شوند. در تهران پلاس تمامی امور مربوط به رفع آسیب بدنه ی کیا کادنزا از مشکلا کاپوت تا درب ها و گل گیر با جدیدترین امکانات و تجهیزات انجام می شوند.

تعمیرگاه کیا در تهران

 

کیا کادنزا

کادنزای جدید که کمی بزرگتر از خودرویی است که جایگزین آن شده است به احتمال زیاد کادنزا جدید به دلیل استایل بیرونی اش شناخته می شود، که جایگزین یک سدان زیبا، اگر ناشناس، با خودرویی با جواهرات بصری بسیار بیشتر می شود.

چراغ‌های عقب LED متمایز در عقب، کروم و تزئینات آلیاژی فراوان، و هر دو جلوپنجره موجود دارای سطح مقعر متمایز کیا در جلوپنجره‌ای به شکل «بینی ببر» این برند هستند. نمونه‌ای که در تریم‌های بالاتر یافت می‌شود دارای نوارهای کرومی عمودی است که یادآور مازراتی است.کادنزا به دلیل بهبود آیرودینامیک و افزایش مواد جاذب آکوستیک، سطح سر و صدا، لرزش و سختی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

برای بهبود کیفیت سواری، کادنزا از آنچه کیا به آن کمک فنر Amplitude Selective Damping می‌گوید استفاده می‌کند تا سواری نرم‌تری بر روی سطوح ضعیف جاده‌ها و همچنین هندلینگ و پایداری را بهبود بخشد. این در نهایت می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های کادنزای جدید باشد، زیرا سیستم تعلیق خودروی خروجی، اگرچه راحت است، اما فاقد درجه‌ای از پیچیدگی و کنترل موجود در رقبا بود. افزایش سفتی ساختار، شاسی سبک تر و سیستم فرمان پاسخگوتر نیز باید به صورت پویا کادنزا 2017 را بهبود بخشد.

 

در داخل، کیا سطح لوکس را با مواد نرم و لطیف تر و در دسترس بودن صندلی های چرمی ناپا (در چهار رنگ از جمله رنگ قهوه ای تیره جدید موجود) ارتقا داده است. صندلی راننده اکنون در پایین تر نصب شده است و قابلیت تنظیم بیشتر همراه با توزیع یکنواخت گرما را از گرم کن های صندلی استاندارد ارائه می دهد.

در زمینه فناوری، هر کیا کادنزا اکنون به صورت استاندارد با Apply CarPlay و Android Auto عرضه می شود، در حالی که یک صفحه نمایش هدآپ برای اولین بار ظاهر می شود. کادنزا همچنین اولین کیا فروخته شده در ایالات متحده است که مجموعه جدید این برند “Drive Wise” از فناوری های جلوگیری از تصادف را دریافت می کند.

این شامل سیستم‌های هشدار خروج از خط، برخورد از جلو و نقطه کور، مداخله خودکار برای دو سیستم آخر و یک سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​با عملکرد توقف و حرکت است. هیچ یک از اینها جدید یا نوآورانه برای صنعت نیست، اما کادنزا را درست در قلب بازار سدان های فول سایز قرار می دهد.کادنزا همچنان از یک موتور 3.3 لیتری V6 به عنوان موتور استاندارد خود استفاده می کند. یک گیربکس جدید هشت سرعته اتوماتیک باید به موتور کمک کند تا مصرف سوخت و عملکرد بهتری داشته باشد. کادنزا فقط دیفرانسیل جلو باقی می ماند.

عموم کیا کادنزاهای موجود در بازار تولید سال 2017 هستند، توقف تولید K900 و کادنزا فضای تنفس بیشتری را برای برند لوکس جنسیس مادر کیا ایجاد می کند که در حال حاضر سدان های لوکس G70، G80 و G90 را می فروشد. G90 با اندازه مشابه در سال 2020 از K900 پیشی گرفت و 2072 دستگاه صاحب مالک شدند. این خودروساز در حال راه اندازی یک مدل تمام الکتریکی با برد 300 مایلی است که انتظار می رود به عنوان یک مدل هاله ای برای سایر خودروهای برقی آینده عمل کند. فقط انتظار نداشته باشید که یک سدان بزرگ باشد. کیا گفته است که این مدل جدید که اواخر امسال رونمایی خواهد شد، “طراحی الهام گرفته از کراس اور” خواهد داشت.

صافکاری کیا کادنزا

کیا کادنزا یکی از سدان های محبوب برند کیا است که فروش خوبی در بازار دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن