صافکاری کیا پیکانتو

صافکاری کیا پیکانتو صافکاری و نقاشی کیا پیکانتو کیا پیکانتو یک خودروی شهری با ظاهری بزرگ بود، اما Mk2 ظاهری اسپورت‌تر به آن اضافه کرد که با Mk3 همچنان اسپرت‌تر شد. اما در حالی که ظاهر به آن جذابیت جوانی می دهد، در واقع یک انتخاب ماشین شهری بسیار معقول است. کیا پیکانتوترکیبی از عملی …

صافکاری کیا پیکانتو ادامه »

تعمیرگاه تویوتا

صافکاری کیا پیکانتو

صافکاری و نقاشی کیا پیکانتو

کیا پیکانتو یک خودروی شهری با ظاهری بزرگ بود، اما Mk2 ظاهری اسپورت‌تر به آن اضافه کرد که با Mk3 همچنان اسپرت‌تر شد. اما در حالی که ظاهر به آن جذابیت جوانی می دهد، در واقع یک انتخاب ماشین شهری بسیار معقول است. کیا پیکانتوترکیبی از عملی بودن، قابلیت اطمینان و کیفیت ساخت خوب را به سبک جدید خود ارائه می دهد. اکنون فقط با پنج در در دسترس است، اما شما می توانید موتورهای 1.0 لیتری سه سیلندر و 1.2 لیتری چهار سیلندر بنزینی را انتخاب کنید.

هدف اصلی کیا از ساخت این خودروی محبوب رانندگی در شهر است، هر چند که در مسافت های شهری با توجه به قوانین امکان بروز تصاوف و حادثه کمتر است اما باز هم حادثه در کمین خودروی شما است. خصوصا در ایران که متاسفانه برخی از افراد قوانین را جدی نمی گیرندف به عنوان نمونه بیشترین تصادف در ایران مربوط به رد شدن از چراغ قرمز است در این موارد بسیار اتفاق می افتد که خودروی قانون شکن با خودرویی دیگر برخورد می کند هر چند خودروی دوم مقصد نبوده است اما به صورت اتفاقی خودروی او دچار خسارت و آسیب بدنه در کنار آسیب داخلی قطعات می شود.

در نگاه اول همه ی افراد تنها به رفع مشکلات پیش آمده در داخل خودرو و قطعات داخلی توجه می کنند اما باید بدانید که بدنه ی خودرو نیز به همان اندازه قطعات خودرو در سلامت خودرو نقش دارد و هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو باید در زمان مناسب رفع گردد.

اصولا بدنه ی خودرو با توجه به هدفی که در طراحی خودرو ووجد دارد به صورت های مختلف و از مواد متفاوتی ساخته می شوند، در نتیجه سلامت بدنه ی خودرو نیز درک ارایی خودرو دخیل است و تنها قطعات داخلی خودرو مهم نیستند. اگر بخش های داخلی خودرو آسیب ببینند آن ها را تعمیر و اگر آسیب بسیار بالا باشد قطعات تعویض می شوند، در ارتباط با بدنه ی خودرو نیز اگر بدنه ی خودرو دچار هر نوع خراش، فرورفتگی ، تغییر سطح و…. شده باشد راه حل رفع مشکل صافکاری است.

صافکاری باید توسط صافکاران ماهر انجام شود چرا که بسته به میزان و محل آسیب وارد شده صافکاری مورد نیاز نیست متفاوت است. در تهران پلاس آسیب وارد شده به خودرو در ابتدا بررسی می شود و پس از بررسی توسط صافکاران متخصص میزان آسیب تخمین زده شده و با توجه به درصد آسیب وارد شده از یکی از روش های صافکاری بدون رنگ و یا صافکاری با رنگ برای رفع مشکل استفاده می شود. توجه داشته باشید که هر نوع آسیب ایجاد شده در هر قسمت از بدنه ی کیا پیکانتو قابل تعمیر و صافکاری در مرکز تهران پلاس است.

تعمیرگاه کیا در تهران

 

ویژگی های کیا پیکانتو

دو موتور بنزینی موجود است – یک موتور 1.0 لیتری سه سیلندر 66 اسب بخاری یا چهار سیلندر 1.2 لیتری که 83 اسب بخار قدرت تولید می کند. ما به لطف ظرافت مکانیکی چشمگیر و طبیعت شاد از دور آن، اولی را توصیه می کنیم – واقعاً از استفاده از موتور بزرگتر سود زیادی نخواهید برد. موتور کوچکتر نیز مقرون به صرفه تر است و در سیکل ترکیبی WLPT به 50.4 mpg می رسد. حجم بزرگتر 1.2 لیتری بسته به تریم بین 47.9 تا 49.6 مایل در هر ساعت است. با این حال، اگر راننده جدیدی هستید که پول نقد دارید، اگر مدل GT-Line S با مشخصات بالا را انتخاب کنید، باید به سراغ آن موتور بروید، زیرا این تنها موتوری است که با آن عرضه می‌شود.

در داخل کیا پیکانتو، تجهیزات استاندارد موجود است. انتظار می‌رود جلو پنجره‌های برقی، ورودی‌های USB، چراغ‌های خودکار و کمک راه‌اندازی در سربالایی را بیابید، در حالی که صفحه لمسی ناوبری ماهواره‌ای و سرگرمی اطلاعاتی در بالای محدوده ارائه می‌شوند. عایق صوتی اضافی و پایه‌های موتور اصلاح‌شده و پوشش موتور جدید، پیکانتو را بسیار زیباتر می‌کند.

پیکانتو کنونی در سال 2017 به بازار عرضه شد. این نسل سوم است و نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی برای مدل پایه کیا است. باید این نقطه فروش را داشته باشد، زیرا رقبای سرسخت زیادی در این بخش دارد. در این میان، هیوندای i10، که تجهیزات دویدن مشترک با پیکانتو دارد، در میان این خودروها قرار دارد.

 

همچنین سیتروئن C1، پژو 108 و تویوتا آیگو در مقابل پیکانتو قرار دارند که از فرمول اشتراک گذاری قطعات مشابهی استفاده می کنند. مدل دیگری که قابل تامل است، فیات پاندا است، در حالی که داچیا ساندرو فضای یک سوپرمینی را با بودجه یک خودروی شهری ارائه می دهد.

کیا دیگر پیکانتو سه در ارائه نمی دهد، بنابراین تنها گزینه بدنه شما یک هاچ بک پنج در است. پیکانتو در تریم‌های 1، 2، 3 با شماره‌بندی منطقی عرضه می‌شود، در حالی که در بالای این محدوده، مدل‌های GT-Line و X-Line به‌علاوه نسخه‌های S هر یک از اینها وجود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، خودروهای GT-Line و GT-Line S ظاهری اسپورت دارند، در حالی که X-Line/X-Line S ارتفاع سواری بالاتر، سپرهای آفرود درشت و پسوندهای قوس چرخ را برای ظاهری SUV دودی به آن اضافه می‌کند. قیمت‌ها از کمتر از 11000 پوند شروع می‌شود، در حالی که گران‌ترین پیکانتو حدود 16000 پوند به شما می‌دهد.

دو موتور بنزینی در پیکانتو ارائه می شود – یک نسخه 1.0 لیتری سه سیلندر و یک نسخه 1.0 T-GDi توربو. این موتورها به ترتیب 66 و 99 اسب بخار قدرت دارند، اگرچه همه موتورها در هر تریم فروخته نمی شوند: اگر موتور سه گانه توربو می خواهید، فقط در نسخه های GT-Line و GT-Line S عرضه می شود. همه خودروها با گیربکس پنج سرعته دستی عرضه می شوند، در حالی که یک خودروی پنج سرعته خودکار با بنزین غیر توربو در دسترس است.

صافکاری کیا پیکانتو

کیا پیکانتو با توجه به فضایی مناسبی که در مدل های جدید خود دارد، انتخاب مناسب برای افرادی که است که قصد تردد در شهر را دارند. کیا پیکانتو هر چند بدنه ی نسبتا محکمی دارد اما نمی توان گفت در صورت بروز حادثه هرگز آسیبی نمی بیند به همین دلیل است که صافکاری این خودرو در اغلب کشور های جهان انجا می شود، صافکاری می تواند با هزینه ای به مراتب کمتر سبب رفع ایراد ایجاد شده در بدنه ی خودرو شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن