صافکاری کیا موهاوی

صافکاری کیا موهاوی صافکاری و نقاشی کیا موهاوی کیا موهاوی یکی دیگر از سدان های محبوب تولیدی برند کره ای کیا است که از زمان تولید تا به امروز نسل های مختلفی از این خودرو در بازار عرضه شده اند و مسلما هر نسل نسبت به نسل پیشین خود کارایی بالاتری را ارائه می دهد. …

صافکاری کیا موهاوی ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری کیا موهاوی

صافکاری و نقاشی کیا موهاوی

کیا موهاوی یکی دیگر از سدان های محبوب تولیدی برند کره ای کیا است که از زمان تولید تا به امروز نسل های مختلفی از این خودرو در بازار عرضه شده اند و مسلما هر نسل نسبت به نسل پیشین خود کارایی بالاتری را ارائه می دهد. ویژگی هایی که در نسل های جدید کیا موهای به کار برده می شوند سبب شده اند تا طرفداران این خودرو تمایل به خرید مدل جدیدتر داشته باشند در حال احضر نیز کیا موهاوی 2021 در بازار عرضه شده است.

اگر قصد فروش خودرو کیا موهاوی به صورت دست دوم را دارید باید بدانید که علاوه بر سالم بودن موتور و سایر بخش های داخلی خودرو ، سلامت بدنه ی خودرو نیز نقش مهمی در میزان قیمت تعیین شده برای فروش و جذب مشتری دارد. عمدتا توصیه می شود تا جای ممکن از خودرو بیش از سرعت مجاز استفاده نکنید تا دچار سانحه و آسیب نشوید اما در برخی از موارد آسیب و ضربه ی وارد شده به خودرو از جانب خودرو های دیگر است. به هر حال نمی توان اطمینان صد در صدی داشت که خودرو هرگز آسیب نمی بیند. در چنین شرایطی راه حل چیست؟ چه باید کرد؟

تنها راه حلی که به کمک آن می توان با مبلغی معقول بدنه ی خودرو کیا موهاوی را درست کرد صافکاری است، صافکاری خودرو عبارت است از رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو به نحوی که خراش ، فرورفتگی و هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو به صورت کامل رفع شود و اثری از آن باقی نماند. مسلم است که این امر تنها با دانش و تخصص کافی میسر می شود و هر فردی توانایی صافکاری خودرو را نخواهد داشت.

تهران پلاس یکی از مراکز تخصصی در امر تعمیر انواع خودرو کیا در ایران است. در تهران پلاس تمامی موارد مربوط به صافکاری و تعمیر بدنه و بخش های مختلف خودرو های کیا توسط افراد متخصص و مجرب انجام می شوند و برای اطمینان شما از میزان کیفیت صافکاری تمامی خدمات با ضمانت نامه معتبر در اختیار شما قرار داده می شوند.

تعمیرگاه کیا در تهران

 

کیا موهاوی

کیا موهاوی به صورت استاندارد با یک موتور 3.8 لیتری V6 عرضه می شود که 276 اسب بخار قدرت و 267 پوند فوت گشتاور تولید می کند. موتور 4.6 لیتری V8 موجود – اولین مورد برای کیا – 337 اسب بخار قدرت و 323 پوند فوت گشتاور تولید می کند. ظرفیت یدک کشی قابل رقابت با 7500 پوند برای V8 است.

در حالی که V8 به دلیل قدرت توصیه می شود، مصرف سوخت کمتر در مقایسه با V6 جذابیت آن را کاهش می دهد. طبق گفته EPA، مدل دیفرانسیل عقب با موتور V6 سرعت 17/21 مایل بر گالن شهر/بزرگراه و 15/22 با موتور V8 دارد. مدل های چهار چرخ متحرک خالص 16/21 و 15/20 با V6 و V8 است.

کیا موهاوی پلت فرمی با شاسی بلند کوچکتر سورنتو دارد. این خودرو دارای سیستم تعلیق دوبل در جلو و چند لینک در عقب است. رانندگان آزمایشی تحت تأثیر فرمان و مانور دقیق آن قرار گرفتند، اما بسیاری از سواری سنگین و پرنده آن شکایت داشتند.

مانند سایر شاسی بلندهای بدنه روی فریم، کیا موهاوی 2009 توانایی آفرود مناسبی دارد. کیا موهاوی چهار چرخ متحرک دارای یک دیفرانسیل مرکزی قفل و دنده کم برد و … بیشتر و همچنین در تپه است. -کنترل فرود و کمک به حرکت در سربالایی. این کافی است تا کیا در مسیرهای نسبتاً شیب دار حرکت کند، اگرچه در حالت انبار، تایرهای تمام فصل استاندارد P245/70R17 (P265/60R18 اختیاری هستند. چهار در چهار کیا موهاوی نوع خوبی است. می‌توانید آن را در حالت چهار چرخ متحرک اتوماتیک بگذارید یا در ارتفاع 4×4 برای جاده‌های چالش برانگیز یا 4×4 کم برای آفرود واقعی قفل کنید.

 

برند کیا

کیا در سال 1997 پس از اینکه شرکت مستقل خود بود، اعلام ورشکستگی کرد. گروه خودروسازی هیوندای در سال 1998 تصمیم گرفت این شرکت خودروسازی را خریداری کند تا آن را سرپا نگه دارد. گروه کیا و هیوندای موتور به طور مستقل کار می کنند، اما هیوندای شرکت مادر کیا موتورز است. تفاوت بین کیا و هیوندای این است که هر دو شرکت فلسفه های برند خود را برای تولید منحصر به فرد خودروهای خود دارند. همانطور که می بینید، آنها به هم مرتبط هستند اما یکسان نیستند! فقط کیا در مقابل هیوندای را به عنوان یک رقابت خواهر و برادر سالم تصور کنید!

تفاوت اصلی کیا و هیوندای این است که دو خط تولید متفاوت دارند کیا و هیوندای هر دو شرکت‌های بزرگ خودروسازی هستند، اما تفاوت‌های آنها چیزی است که آنها را به رقیبی قدرتمند در صنعت خودرو تبدیل می‌کند! در اینجا چند تفاوت بین کیا و هیوندای وجود دارد:

 

طراحی: متوجه خواهید شد که کیا و هیوندای مدل های بسیار منحصر به فردی را طراحی کرده اند. هیوندای به دلیل حضور جسورانه و انحناهای ظریف خود شناخته شده است در حالی که کیا ظاهری اسپرت ارائه می دهد.

محبوبیت: کیا و هیوندای به دلیل طیف وسیعی از اندازه های مدل محبوب هستند. شما می توانید چیزی برای همه پیدا کنید.

مدل‌ها: اگر می‌خواهید بزرگ‌ترین مدل‌های کیا را با هیوندای مقایسه کنید، کیا سدونا را ارائه می‌کند در حالی که هیوندای پالیسید یا کراس اوور سایز متوسط بزرگتر، سانتافه را ارائه می‌کند.

قیمت: کیا و هیوندای قیمت تریم پایه قابل مقایسه ای را ارائه می دهند.هیوندای با بلوتوث سازگار است و راه‌اندازی آن آسان است و اگر دوست دارید در حین حرکت متصل بمانید، هیوندای النترا داخلی برای شما جذاب خواهد بود.

صافکاری کیا موهاوی

اغلب خودرو های برند کیا با اینکه در کره ساخته می شوند کیفیت بالایی را دارند و در بازار با خودرو های اروپایی رقابت میکنند. در این مقاله خودروی محبوب کیا موهاوی و ویژگی مدل های مختلف این خودروی محبوب در بازار را بررسی کردیم .قیمت تمام شده صافکاری کیا موهاوی با توجه به شدت و میزان خسارت وارد شده و نوع صافکاری که باید برای رفع مشکل مورد استفاده قرار گیرد متفاوت است و باید پس از بررسی دقیق میزان آسیب وارد شده توسط صافکار مشخص شود. کیا موهاوی در سال های اخیر با توجه به افزایش قیمت خودرو در بازار خودرو های دست دوم نیز رونق بالایی دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن