صافکاری کیا سورنتو

صافکاری کیا سورنتو صافکاری و نقاشی کیا سورنتو نسل‌های متوالی سورنتو که در اصل به‌عنوان یک آفرود سرسخت برای استفاده در همه جا طراحی شده اند،اگرچه جدیدترین سورنتو هنوز یک وسیله نقلیه چهار چرخ متحرک است، اما امروزه برای بالا رفتن از هر کوه و عبور از هر نهر یا جاده یخی، بیشتر به قطعات …

صافکاری کیا سورنتو ادامه »

تعمیرگاه سورنتو

صافکاری کیا سورنتو

صافکاری و نقاشی کیا سورنتو

نسل‌های متوالی سورنتو که در اصل به‌عنوان یک آفرود سرسخت برای استفاده در همه جا طراحی شده اند،اگرچه جدیدترین سورنتو هنوز یک وسیله نقلیه چهار چرخ متحرک است، اما امروزه برای بالا رفتن از هر کوه و عبور از هر نهر یا جاده یخی، بیشتر به قطعات الکترونیکی پیشرفته متکی است تا قطعات مکانیکی سنگین.چیزی که بیش از همه در مورد جدیدترین کیا سورنتو و خواسته های مخاطبان هدف آن قابل تشخیص است این است که اکنون با قدرت هیبریدی در دسترس است.

تعمیرگاه کیا در تهران

 

صافکاری کیا سورنتو

رفع مشکل بدنه ی کیا سورنتو

تعمیر و سرویس خودرو از هر نوعی که باشد نقش کلیدی را در سلامت و کارایی خودرو دارد، یکی از مواردی که در بخش تعمیر خودرو قرار داده می شود، صافکاری خودرو در صورت نیاز است. در ارتباط با خودروی کیا سورنتو نیز این مورد صادق است، هر نوع فرورفتگی ، خراش ، شکستگی در بدنه ی خودرو کیا سورنتو باید ترمیم شوند تاکارایی و ظاهر خودرو دچار مشکل نشود.

در نگاه عمومی صافکاری شامل رفع مواردی می شود که تنها زیبایی ظاهری خودرو را تحت الشعاع قرار می دهند در حالی که این تفکر اشتباه است ،اگر هر کدام از قسمت های بدنه کیا سورنتو دچار آسیب و خصوصا فرورفتگی یا شکستگی شود و این آسیب رفع نشود به تدریج قطعاتی که در بخش های داخلی خودرو و در زیر این آسبب ها قرار دارند به دلیل مجاورت با هوا و ورورد مواد خارجی به داخل خودرو دچار آسیب می شوند که برای رفع این مشکلات هزینه های بیشتری مورد نیاز است.

صافکاری کیا سورنتو مانند تعمیر گیربکس و سرویس خودرو امری تخصصی است و باید توسط افراد متخصص انجام شود تا علاوه بر رفع مشکل ایجاد شده اثری از آسیب وارد شده بدون تغییر بدنه بر روی خودرو باقی نماند.

تمامی صافکاران در مرکز تهران پلاس مهارت و تجربه ی کافی در ارتباط با رفع انواع نقص های ایجاد شده در بدنه ی خودرو های تولیدی برند کیا خصوصا کیا سورنتو را دارا می باشند و به همین دلیل می توانند به سرعت میزان و شدت ایراد وارد شده را برآورد و نوع صافکاری مورد نظر که با رنگ باشد یا بدون رنگ را برای رفع صدمه ی وارد شده به خودرو به کار گیرند.

تعمیرگاه سورنتو
تعمیرگاه سورنتو

کیا سورنتو

کیا سورنتو در زیرساخت‌های مونوکوک سبک‌تر و مدرن‌تر عرضه می‌شود – و در نتیجه، سورنتو خودروی بسیار بهتری است که به آرامی روی دست‌اندازهای جاده سوار می‌شود. چرخش بدنه در خم‌های سفت یک مشکل است، اما چسبندگی زیادی وجود دارد و نسبت به قبل مطمئن‌تر به نظر می‌رسد.

کیا سورنتو دارای گیربکس شش سرعته خودکار جدید مجهز است  – که به خوبی با دیزل 2.2 لیتری خوب کار می کند. این پیشرانه 197 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد و 43.5 مایل در کیلوگرم (در حالت دو چرخ متحرک، دستی) باز می گرداند یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با کنترل الکترونیکی تعویض دنده ها را روان و بدون درز انجام می دهد و راندمان سوخت را بهبود می بخشد. طراحی Sportmatic آن به شما این امکان را می‌دهد که برای تجربه رانندگی اسپرت‌تر، بین تعویض دنده اتوماتیک بدون کلاچ انتخاب کنید.

به طور کلی، کیا سورنتو یک پیشرانه بسیار پیشرفته است، به خصوص در سرعت های پایین و متوسط، که از ترکیب قوای یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی کارآمد، یک موتور الکتریکی عضلانی 59 اسب بخار و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده استفاده می کند.اگر نقطه ضعفی داشته باشد، از جنبه بنزینی است، زیرا موتور می تواند در دورهای بالاتر صدا و احساس کوبنده داشته باشد و سطوح تصادفی لرزش به داخل کابین نفوذ کند.

اگرچه آزاردهنده نیست، اما موتور همچنین تمایل دارد در هنگام عقب نشینی از پدال گاز به دور موتور ثابت بماند. سورنتو بالاترین سطح حفاظت را برای شما و خانواده شما ارائه می دهد. کیسه‌های هوای دوگانه جلو، جانبی و پرده‌ای دارای سنسورهای تنظیم‌شده برای بهترین عملکرد ممکن هستند. در ترکیب آنها محافظت بیشتری در برابر صدمات قفسه سینه و سر در صورت ضربه ایجاد می کنند.

کیا سورنتو
کیا سورنتو

احتمالاً محصول جانبی شارژ باتری است.در کنار این ویژگی‌های خاص، همه چیز به طور کلی به روز است،.با توجه به اینکه سورنتو قادر به حمل هفت بزرگسال است، ترمزها بسیار قوی هستند، در حالی که پدال کاملاً وزن دارد و در پاسخ‌هایش به طور اطمینان‌بخشی ثابت است، و آن را تبدیل به یک دودل برای حرکت با مدرج و سبک راننده می‌کند. متوقف می شود.

همچنین حرکات عمودی بدنه دارای کیفیتی روان مانند لیموزین است، به خصوص در مدل های با مشخصات بالاتر که به صورت استاندارد با سیستم تعلیق عقب خود تراز می شوند.برای کسانی که به دنبال حداکثر قدرت کشش هستند، سورنتو را می توان با موتور 2.2 لیتری چهار سیلندر دیزلی کاملاً جدید 199 اسب بخاری معرفی کرد که ظرفیت یدک کشی را به 2500 کیلوگرم افزایش می دهد (هیبریدی 1650 کیلوگرم وزن خواهد داشت).

به جز برخی از سوت های قابل شنیدن توربو در دورهای بالاتر، از نظر پاسخگویی، عملکرد و ظرافت کمی هلو است.این موتور همچنین یک موتور منطبق با RDE2 است، بنابراین از 4 درصد اضافه‌هزینه BIK اعمال شده برای مشعل‌های روغن قدیمی‌تر فرار می‌کند، اما، متأسفانه، کاربران تجاری هیچ سودی را احساس نمی‌کنند زیرا انتشار CO2 از نقطه قطع 170 گرم در کیلومتر فراتر می‌رود. هنوز هم در گروه مالیاتی 37 درصدی قرار دارد.

بدون شک، بزرگترین ویژگی سورنتو توانایی آن در حمل هفت نفر در راحتی واقعی است. ممکن است فقط یک سایه بیشتر از مدل خروجی باشد، اما فضای بین محورها 35 میلی‌متر افزایش یافته است تا فضای پای بیشتری برای سرنشینان عقب فراهم شود. علاوه بر این، ردیف وسط صندلی‌ها 45 میلی‌متر دیگر می‌لغزند تا دسترسی بهتری به دو سکوی عقب‌تر فراهم کنند. کار کردن با آن یک فرآیند ساده است، زیرا با فشار دادن یک دکمه در بالای تکیه گاه پشتی ردیف دوم، صندلی ها را با یک حرکت هماهنگ به جلو رها کرده و می لغزند.

کیا سورنتو
کیا سورنتو

صافکاری کیا سورنتو

کیا سورنتو یکی از خودروی های مقرون به صرفه در بازار است که به دلیل فضای زیادی که دارد توجه اغلب خانواده ها را به خود جاب کرده است.

صافکاری کیا سورنتو
صافکاری کیا سورنتو
صافکاری کیا سورنتو
صافکاری کیا سورنتو

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن