صافکاری کیا سراتو

صافکاری کیا سراتو صافکاری و نقاشی کیا سراتو سراتو جدید همچنان به شهرت خود برای طراحی تیز، روان و عملکرد ورزشی ادامه می دهد و نوآوری های بیشتری را در رزومه چشمگیر خود معرفی می کند. کابین فوق مدرن جادار، متمرکز بر راننده است و با جدیدترین نسل سرگرمی اطلاعاتی، کاملاً در دنیای دیجیتال غوطه …

صافکاری کیا سراتو ادامه »

تعمیرگاه کیا

صافکاری کیا سراتو

صافکاری و نقاشی کیا سراتو

سراتو جدید همچنان به شهرت خود برای طراحی تیز، روان و عملکرد ورزشی ادامه می دهد و نوآوری های بیشتری را در رزومه چشمگیر خود معرفی می کند. کابین فوق مدرن جادار، متمرکز بر راننده است و با جدیدترین نسل سرگرمی اطلاعاتی، کاملاً در دنیای دیجیتال غوطه ور است.سراتو جدید که در دو سبک بدنه متمایز موجود است – هاچ بک ورزشی و سدان شیک – اولین مدل در استرالیا است که لوگوی جدید ما را به نمایش می گذارد.

تعمیرگاه کیا در تهران

 

ویژگی های خودرو کیا سراتو

با سراتو جدید روز خود را با احساس شادابی، آرامش و توانایی برای هر کاری آغاز کنید. این کامپکت فوق‌العاده عملکرد الهام‌بخشی را همراه با آخرین فناوری‌های کمک راننده و سرگرمی ارائه می‌دهد. تعدادی از جزئیات خیره کننده وجود دارد که هر بار که به سراتو خود بازگردید متوجه خواهید شد. هر خط روی سراتو به شخصیت برنده آن کمک می کند.

DRIVE WiSE فناوری پیشرفته سیستم کمک راننده کیا است که هدف آن بهبود لذت و ایمنی رانندگی با حسگر و فناوری پردازش پیشرفته است.

برند کیا یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین برندهای بازار باقی مانده است و موفقیت این مدل‌ها به لطف انواع گزینه‌های موتور قدرتمند، همچنان سر به فلک می‌کشد.

تقریباً هر مدل در خط تولید کیا بیش از یک گزینه موتور دارد که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا عملکرد خودروی خود را با نیازها و خواسته‌های خاص خود تنظیم کنند.

بنابراین، آیا نمی دانید که چه کسی موتورهای کیا را می سازد؟ اگر چنین است، در مکان مناسبی فرود آمده اید زیرا این نوشته به شما اطلاعات لازم را در مورد موتورهای کیا می دهد. بیایید شروع کنیم!

تعمیر کیا سراتو
تعمیر کیا سراتو

تعمیر کیا سراتو

چه کسی موتورهای کیا را می سازد؟

کیا یکی از زیرمجموعه های شرکت هیوندای موتور است. در نتیجه از موتورهای هیوندای یا موتورهای GEMA در مدل های کیا استفاده می شود. این موتورها در اندازه های مختلف از جمله 1.8 لیتری، 2.0 لیتری و 2.4 لیتری تولید می شوند. همه این موتورها در کره و چین تولید می شوند.

 

آیا موتورهای کیا سراتو خوب هستند؟

هیوندای و کیا، دو خودروساز کره ای، در ده سال گذشته به بلوغ رسیده اند و شهرت خود را به دست آورده اند. استقامت آنها نیز بهتر شد. این عمدتا به دلیل موفقیت موتورهای بنزینی و توربو دیزل است. کیا و هیوندای در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته اند.

 

اول، آنها خودروهای خود را با نیازهای مشتریان اروپایی تطبیق دادند. دوم، آنها تحت پوشش گارانتی قدیمی هستند (در ابتدا پنج سال کامل، سپس هفت سال). سوم، آنها در نهایت محدوده ماشین آلات را مدرنیزه کردند و تغییرات زیادی در تکنولوژی ساخت و تولید ایجاد کردند.

 

مشکلات موتور کیا سراتو

موتورهای کیا به دوام و قابلیت اطمینان خود معروف هستند. با این حال، ممکن است مسائل متعددی وجود داشته باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. برخی از مشکلات رایج موتور کیا در اینجا آورده شده است:

گرم شدن بیش از حد

از دست دادن قدرت

تصرف کردن

نشت می کند

آتش سوزی بدون برخورد

صدای تق تق

خرابی فاجعه بار موتور

مشکلی در موتور کیا جدید شما می تواند باعث شود که کنترل وسیله نقلیه خود را هنگام رانندگی با سرعت بالا از دست بدهید. اینها و سایر مشکلات موتورهای کیا می تواند خطرات ایمنی بالقوه ای را برای رانندگان کیا و سایرین در جاده ایجاد کند.

 

قابل اطمینان موتور کیا سراتو در سال 2021

در عمل، هر دو موتور بنزینی و توربو دیزل موفق هستند و اکثر آنها فقط آسیب جزئی را تجربه می کنند. سری های کاپا و گاما که در مدل های متمایز عرضه شدند، از نیمه دوم دهه قبل محبوب بوده اند.

اگرچه ما 1.6 CRDi را کمی بالاتر ارزیابی کردیم، توربو در مدل های محبوب 1.4 و 1.6 (سری U) نیز به همین ترتیب اصلاح شده و در ساخت و ساز بدون پیچیدگی است. سری R Turbodiesel 2.0 که در سال 2009 معرفی شد نیز عملکرد تحسین برانگیزی داشت.

یکی از مهم ترین موتورها، سری کاپا 1.2 است – شناسایی عیوب مکرر چالش برانگیز است. موتور 1.2 R4 Kappa (یک 3 سیلندر 1.1 نیز موجود است) یک ساختار مدرن است که برای نیرو دادن به خودروهای شهری در بخش های A و B طراحی شده است. این موتور در زیر کاپوت خودروهای کلاس A و B عملکرد تحسین برانگیزی دارد.

این موتور 78 اسب بخار قدرت تولید می کرد و در طول زمان مدرن شد، از جمله سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ CVVT. بدنه از آلومینیوم ساخته شده است و دارای سیستم DOHC، تزریق چند نقطه ای و درایو زمان بندی زنجیره ای است. در سال 2014 یک تغییر جزئی در واحد ایجاد شد (انطباق با استاندارد یورو 6).

موتورهای سری گاما 1.4 و 1.6 با مدل های جدید کیا معرفی شدند که در اسلواکی، چین، کره و هند تولید می شدند. این یک طراحی موفق است، اگرچه در برابر غفلت از خدمات و کیفیت پایین روغن آسیب پذیر است.

موتور های سری گاما  دارای یک درایو زمان زنجیر بالای سر دو محور (DOHC) و یک فاز باز شدن سوپاپ ورودی قابل تنظیم است. این دستگاه دارای دوام بالا است – یک خرابی معمولی نیست، محبوبیت بالا در مدل تجاری کره ای، و ساختار نسبتاً ساده ای دارد.

 

صافکاری کیا سراتو

ترمیم بدنه ی کیا سراتو

یکی از مواردی که در ظاهر و سلامتی خودرو نقش مهمی را ایفا می کند صافکاری به موقع خودرو در صورت بروز هر نوع مشکلی است. صافکاری عبارت است از رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو با استفاده از روش های مختلف. مهم ترین روش هایی که برای صافکاری خودرو به کار برده می شوند صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ هستند که بسته به نوع و میزان آسیب وارد شده یکی از این روش ها برای بر طرف کردن آسیب گیربکس به کار برده می شود. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و صافکاری کیا سراتو در ایران است ، تمامی انواع صافکاری در این مرکز توسط افراد متخصص انجام می شوند.

صافکاری کیا سراتو

در این مقاله ویژگی های خودروی محبوب کیا سراتو و صافکاری این خودرو را بررسی کردیم. کیا سراتو با توجه به ویژگی هایی که در خود جای داده است یکی از خودرو های محبوب در بازار خودرو های دست دوم است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن