صافکاری کیا اپیروس

صافکاری کیا اپیروس صافکاری و نقاشی کیا اپیروس کیا اوپیروس یک خودروی اجرایی / سدان فول سایز است که توسط کیا موتورز تولید شده و در یک نسل برای سال های مدل 2003-2012 در سطح جهانی و 2004-2009 در آمریکای شمالی به بازار عرضه شده است. پس از اولین حضور بین المللی در نمایشگاه خودروی …

صافکاری کیا اپیروس ادامه »

تعمیر گیربکس اپیروس

صافکاری کیا اپیروس

صافکاری و نقاشی کیا اپیروس

کیا اوپیروس یک خودروی اجرایی / سدان فول سایز است که توسط کیا موتورز تولید شده و در یک نسل برای سال های مدل 2003-2012 در سطح جهانی و 2004-2009 در آمریکای شمالی به بازار عرضه شده است. پس از اولین حضور بین المللی در نمایشگاه خودروی ژنو 2003، سدان چهار در، پنج سرنشین، موتور جلو و محرک جلو به بازار آمریکای شمالی در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک و در سن دیگو عرضه شد. کیا اپیروس پلاک آمانتی – و اولویت دادن به محتوای لوکس و راحتی بر عملکرد پویا و چابکی.

کیا اپیروس یک سدان فول سایز است و به همین دلیل برای خانواده ها انتخاب مناسبی  به شمار می رود. یکی از مواردی که سلامتی خودرو کیا اپیروس را تهدید می کند بروز سانحه و آسیب دیدگی بدنه ی خودرو است در حال حاضر یکی از روش های مقرون به صرفه که برای رفع مشکل ایجاد شده در بدنه ی کیا اپیروس به کار برده می شود صافکاری است. صافکاری به طور کلی عبارت است از رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو که سبب شده است تا یکدستی ظاهری خودرو از بین برود، صافکاری در به صورت عمومی به دو صورت صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ انجام می شود. در تمام کشور های جهان صافکاری خودرو برای رفع نواقص بدنه امری عادی است و تعویض کامل در تنها به دلیل فرورفتگی امری غیر عادی تلقی میشود تا جای ممکن نباید قطعات اصل خودرو را تعویض کرد.

تعمیرگاه کیا در تهران

همانند تمامی موارد صافکاری خودرو نیز نیاز به مهارت و دانش دارد و هر فردی نمی تواند صرف اینکه تعمیرکار خودرو است برای صافکاری خودور نیز اقدام کند همان طور که اشاره کردیم صافکاری برای هر خودرو بسته به جنس بدنه ی خودرو و میزان آسیب وارد شده متفاوت است و این مورد را تنها صافکار ماهر متوجه می شود نه هر تعمیرکاری ، در تهران پلاس برای انجام هر نوع مشکل خودرو افراد متخصص وجود دارند و فردی که گیربکس خودرو را تعمیر میکند نمی تواند برای صافکاری خودرو اقدام کند در حالی که در تعمیرگاه های دیگر این امر اجرا نمی شود به همین دلیل است که تمامی امور صافکاری کیا اپیروس در تهران پلاس به بهترین شکل ممکن انجام می شوند و پس از پایان کار اثری از آسیب وارد شده وجود ندارد.

تعمیر کیا اپیروس
تعمیر کیا اپیروس

کیا اپیروس

اپیروس در سال 2004 به عنوان اولین تلاش کیا برای رقابت با سدان های بزرگ تقریباً لوکس معرفی شد. اپیروس سواری نرم، همراه با کابین مجهز و زیبا دارد که تناسب و پایان خوبی را نشان می دهد. با این حال، از جهات خاصی قایق را از دست داد. اپیروس با هندلینگ بی میل و عدم چابکی، بدترین خودروی سواری هندلینگی بود که در آن دوره آزمایش کرده بودیم، اگرچه کنترل پایداری الکترونیکی اختیاری آن (ESC) آن را در محدودیت های هندلینگ ایمن نگه می دارد.

جوان‌سازی این مدل در سال 2007، کالیبراسیون سیستم تعلیق محکم‌تری را به همراه داشت که سواری را رام کرد، همراه با موتور 3.8 لیتری V6 قوی‌تر که نسبت به مدل متوسط 3.5 لیتری بهبود یافت. با این حال، کیا همچنان به طرز ناشیانه ای رفتار می کند و در پیچ ها به میزان قابل توجهی خم می شود.

به عنوان اولین خودروی پریمیوم کیا، اپیروس جایگزین Enterprise مشتق شده از مزدا 929 در بازار داخلی کره شد. اوپیروس همچنین اولین خودروی کیا بود که پلتفرم مشترکی با شرکت خواهرش هیوندای داشت، که از گونه‌ای از پلتفرم نسل سوم هیوندای Grandeur/XG Y4 استفاده می‌کرد. برای اوپریوس، پلت فرم 1.9 اینچ افزایش یافت، طول کلی 4.1 اینچ و ارتفاع 2.6 اینچ افزایش یافت. به عنوان بزرگترین سدان کیا، اوپیروس در یک تریم واحد به بازار عرضه شد که اجزای مشترکی با Grandeur/XG و طیف وسیعی از موتورها از جمله موتور 3.5 لیتری V6 آن (آمریکای شمالی) داشت. همه مدل‌ها در کارخانه کیا Hwaseong در نزدیکی اینچئون تولید شدند.

فیس لیفت 2007 که در نمایشگاه خودرو پاریس 2006 معرفی شد، شامل مشخصات ارتقا یافته، کاهش وزن 250 پوندی، سیستم تعلیق اصلاح شده و موتور 3.8 لیتری V6 (آمریکای شمالی) با افزایش 32 درصدی قدرت نسبت به نسل قبلی خود بود. اصلاحات ظاهری شامل کوره‌ای کوتاه‌تر و عریض‌تر، کاپوت اصلاح‌شده، چراغ‌های جلو، نمای سپر جلو و عقب، چرخ‌های آلیاژی، درب عرشه صندوق عقب، چراغ‌های عقب، خروجی‌های اگزوز دوگانه و پانل‌های یک چهارم عقب بود. طراحی داخلی دارای یک طراحی پانل ابزار اصلاح شده است.

اوپیروس با موتورهای 3.5 لیتری سیگما و 3.8 لیتری لامبدا در سطح جهانی به بازار عرضه شد. آمانتی آمریکای شمالی دارای موتور 3.5 لیتری با قدرت 200 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 220 پوند فوت بود. گشتاور در 3500 دور در دقیقه.[11] تعویض دنده توسط یک گیربکس اتوماتیک 5 سرعته انجام می‌شد که در حالت‌های متوالی کاملاً خودکار یا دستی تغییر می‌کرد – حالت دوم از طریق یک گیت شیفت به شکل “H” کنترل می‌شد.فرمان سیستم قفسه و پینیون به کمک برق الکترونیکی بودبا نسبت کلی 15.24:1 و شعاع گردش 5.7 متر

سیستم تعلیق دارای فنرهای مارپیچ، میله‌های ضد رول (26 میلی‌متر جلو، 16 میلی‌متر عقب)، شوک‌های تحت فشار گاز، طراحی مستقل جلو، دو بازوی A کنترل طول نابرابر بازوها و عقب چند پیوندی. سیستم تعلیق شامل یک سیستم ECS (تعلیق با کنترل الکترونیکی) با حالت اتوماتیک و اسپرت بود که از طریق یک سوئیچ در مجاورت درب تعویض دنده قابل انتخاب بود و حالت اسپرت تنظیمات کمک فنر سفت‌تری را ارائه می‌کرد

ترمزها شامل دیسک‌های 11.9/11.2 اینچی جلو/عقب با چهار کانال، چهار سنسور ABS ترمز ضد قفلBAS  کمک ترمز اضطراری)، EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز)، TCS (سیستم کنترل کشش)، و ESP (برنامه پایداری الکترونیکی).کیا اپیروس  اولین خودرو کیا است که یک برنامه پایداری الکترونیکی (ESP) را که با Continental Teves آلمان توسعه یافته است، یکپارچه کرده است.

صافکاری کیا اپیروس

خودرو های کیا به دلیل کیفیت بالا فروش خوبی در بازار ایران دارند، کیا اپیروس نیز مانند سایر خودرو های کیا در ایران خرید و فروش می شود. صافکاری کیا اپیروس در کنار سلامتی ظاهری خودرو از بروز آسیب به بخش های داخلی و ورود مواد خارجی به موتور و سایر قطعات خودرو جلوگیری میکند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن