صافکاری پورشه کاین

صافکاری پورشه کاین صافکاری و نقاشی پورشه کاین پورشه کاین این مزیت را داشت که به‌عنوان یک SUV خانوادگی در شهر و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد و رانندگانی که مشتاقانه برای نشان دادن مهارت خود از آن استفاده می‌کنند. بدنه پورشه  کاین برای وجود خراش‌هایی که در بخش شهری ممکن است ایجاد …

صافکاری پورشه کاین ادامه »

تعمیرگاه پورشه کاین

صافکاری پورشه کاین

صافکاری و نقاشی پورشه کاین

پورشه کاین این مزیت را داشت که به‌عنوان یک SUV خانوادگی در شهر و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد و رانندگانی که مشتاقانه برای نشان دادن مهارت خود از آن استفاده می‌کنند. بدنه پورشه  کاین برای وجود خراش‌هایی که در بخش شهری ممکن است ایجاد شوند استحکام بالایی ندارد لذا اگر قصد خرید پورشه کاین را دارید حتما بدنه ی خودرو را چک کنید. مطمئن شوید که چرخ‌های آلیاژی گران قیمت آسیب زیادی از حاشیه‌ها نگرفته‌اند. فضای داخلی و عملکرد صندلی‌های عقب را بررسی کنید، زیرا از این صندلی‌ها برای قرار دادن وسایل خرید و غیرقابل تقسیم استفاده می‌شود.

پورشه کاین یک سدان خانوادگی است و به همین دلیل در ایران نیز افرادی که تنها به دنبال کی خودروی لوکس و خانوادگی هستند به سراغ پورشه کاین می روند این خودرو به دلیل اینکه استحکام بدنه ی متوسطی دارد برای استفاده از جاده ها انتخاب مناسبی به شمار نمی رود.

صافکاری پورشه کاین

طور کلی، مشکلات گزارش شده ازخ رابی پورشه کاین اندک هستند، موتورها و گیربکس ها کار می کنند و به خوبی کار می کنند. با این حال، همانطور که برای خرید یک خودروی بالقوه 10 سال یا بیشتر انجام می‌دهید، ارزش آن را دارد که بخش‌های اساسی مانند وضعیت روغن را بررسی کنید و در هنگام چرخش، شتاب گیری یا ترمز کردن، به صدای نامطلوب گوش دهید.

با این حال، فرسودگی قسمت‌هایی از سوپاپ‌های کنترل‌کننده گیربکس اتوماتیک در کاین‌های قبلی گزارش شده است، بنابراین تست رانندگی برای شناسایی علائم ناسالم حیاتی است.

مشکلات سیستم تعلیق و دیسک ترمز

پمپ تعلیق هوا با افزایش سن کارایی کمتری دارد و نیاز به تقویت مجدد دارد. دیسک های ترمز نیز ممکن است فرسوده شوند، بنابراین به دقت بررسی کنید زیرا تعویض آن ها بسیار گران است.

آیا پورشه کاین کارکرده قابل اعتماد است؟

طبق بررسی‌های گذشته ما، این نسل از کاین کاملاً ساخته شده و به‌ویژه قابل اعتماد است. هر گونه مشکل گزارش شده معمولاً تحت گارانتی و ظرف یک هفته قرار می گیرد.با این حال، این نسل از کاین در جدیدترین بررسی قابلیت اطمینان ما حضور نداشت، اما پورشه ماکان رتبه اول را در کلاس خود کسب کرد. پورشه به عنوان یک برند در جایگاه ناامید کننده 22 در بین 31 سازنده قرار گرفت.

مدل های پورشه کاین در کدام سال خرید دست دوم ایمن است؟

پورشه کاین نزدیک به 20 سال سابقه دارد و اکثر مدل های سال آن بدون نگرانی در مورد مشکلات شکستن معامله، خرید ایمن هستند. این خودروی لوکس کراس اوور اسپرت، رانندگی نرمی را در شهر یا آفرود به شما ارائه می‌کند، اما می‌خواهید مطمئن شوید که می‌توانید به آن نیز اعتماد کنید. پیشنهاد ما خرید مدل های سال کارکرده پورشه کاین زیر است که بعید است مشکلی برای شما ایجاد کند.

پورشه کاین 2003

پورشه کاین 2005

پورشه کاین 2006

پورشه کاین 2007

پورشه کاین 2008

پورشه کاین 2009

پورشه کاین 2010

پورشه کاین 2012

پورشه کاین 2013

پورشه کاین 2014

پورشه کاین 2015

پورشه کاین 2016

پورشه کاین 2017

پورشه کاین 2018

پورشه کاین 2019

پورشه کاین 2020

هیچ‌کدام از این مدل‌های پورشه کاین سال مشکلی ندارند و خرید همه آنها باید ایمن باشد. مدل‌های 2003، 2007، 2017، 2018، 2019 و 2020 هیچ شکایتی ندارند، بنابراین اینها بهترین گزینه‌های شما هستند. در مرحله بعد مدل های 2005، 2006، 2008، 2009، 2010، 2014، 2015 و 2016 را توصیه می کنیم. همه اینها مشکلات بسیار کمی گزارش شده‌اند و معمولاً پس از طی مسافت 80000 مایل ظاهر می‌شوند و تعمیر آنها نسبتاً ارزان است.

هزینه ها بین 1000 تا 2000 دلار متغیر است.در نهایت، در حالی که ما هنوز پورشه کاین 2013 و 2014 را توصیه می کنیم، آنها به اندازه سال های ذکر شده قبلی قابل اعتماد نیستند. ممکن است یک یا دو مشکل در زیر 40000 مایل ظاهر شود که نیاز به تعمیر دارد.

سیستم خنک کننده، پیشرانه و مشکلات الکتریکی گریبان پورشه کاین 2004 را گرفته است. برخی از شکایات به اندازه امتناع خودرو از استارت زدن در وهله اول جدی بوده اند، اما حتی موارد کمتر جدی نیز سردرد دارند و در برخی موارد هزینه تعمیر آن بیش از 3000 دلار است. لوله های پلاستیکی مایع خنک کننده در چندین خودرو شکسته شده و یاتاقان حامل مرکزی میل محرک از کار افتاده است.. به طور کلی، توصیه می‌کنیم از مدل‌های سال 2004 و 2011 خودداری کنید، زیرا استرس‌های غیرضروری به شما می‌دهند که مدل‌های دیگر این کار را نمی‌کنند.

در سال های اخیر تعداد پورشه کاین هایی که وارد ایران می شوند بسیار محدود شده اند و همین عامل سبب شده است تا پورشه کاین های قدیمی بیشتر خرید و فروش شوند به همین دلیل است که لیستی از پورشه کاین های تولیدی سال های مختلف را بررسی کردیم.

یکی از مواردی که در زمان خرید خودرو باید به آن دقت کنید سلامت بدنه ی خودرو است پورشه کاین با توجه به اینکه یک سدان معمولی است و برای سفر و مسیر های سخت ساخته نشده است بدنه ی خیلی محکمی ندارد و عموما در تصادفات دچار آسیب می شود. اگر قصد خرید پورشه کاین دست دوم و یا حتی فروش پورشه کاین را دارید حتما به صافکاری بدنه ی خودرو دقت کنید.

صافکاری فرایندی تخصصی است و سبب می شود تا بدنه ی خودرو زیبایی و استحکام خود را حفظ کند، صافکاری خودرو های برند پورشه اصلا آسان نیست و فرایندی کاملا تخصصی به حساب می آید به همین دلیل باید توسط افراد و صافکاران متخصص انجام شود.

در حال حاضر تعداد معدودی از افراد تخصص و مهارت کافی در ارتباط با صافکاری پورشه کاین را دارند، یکی از مراکزی که در حال حاضر از بیشترین و ماهر ترین افراد متخصص در امر صافکاری بهره می برد مرکز تهران پلاس است ، در مرکز تهران پلاس انواع صافکاری با رن گو بدون رنگ برای رفع مشکل ایجاد شده در بدنه ی پورشه کاین به صورت تخصصی انجام می شود و برای اینکه صافکاری خودرو با کمترین مشکل و آسیب انجام شود از جدیدترین روش ها برای انجام صافکاری استفاده می شود.

صافکاری پورشه کاین

پورشه کاین به دلیل طرفداران زیادی که دارد در سال های اخیر در مدل های مختلفی تولید شده است که در این مقاله خرید پورسه کاین و صافکاری این خودروی لوکس را بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن