صافکاری پورشه کاررا 911

صافکاری پورشه کاررا 911 صافکاری و نقاشی پورشه کاررا 911 نام Carrera – برگرفته از مسابقه جاده ای معروف Carrera Panamericana – در طول تاریخ 911 استفاده شده است، اما اخیراً به 911s “استاندارد” شناخته می شود. 911 Carrera فعلی مدل پایه 911 است که از یک موتور 3.0 لیتری توئین توربو فلت شش با …

صافکاری پورشه کاررا 911 ادامه »

تعمیر پورشه

صافکاری پورشه کاررا 911

صافکاری و نقاشی پورشه کاررا 911

نام Carrera – برگرفته از مسابقه جاده ای معروف Carrera Panamericana – در طول تاریخ 911 استفاده شده است، اما اخیراً به 911s “استاندارد” شناخته می شود. 911 Carrera فعلی مدل پایه 911 است که از یک موتور 3.0 لیتری توئین توربو فلت شش با قدرت 385 اسب بخار نیرو می گیرد. در زمان نگارش این مقاله، تنها با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه هشت سرعته ‘PDK’ موجود است.مانند سایر خودروهای پورشه (مانند باکستر و کیمن).

روزی روزگاری، پوک اضافی از طریق افزایش جابه‌جایی فراهم می‌شد، اما از زمان ورود 991.2، همه چیز در مورد افزایش فشار بوست توربوشارژر است.ظاهر وسیله نقلیه شما بسیار مهم است زیرا بازتابی از شخصیت و سبک زندگی شماست. صافکاری خودرو های پورشه در اغلب کشور های جهان به دلیل لوکس بودن این خودرو اهمیت بالایی دارند. در این مقاله قصد داریم نحوه رفع فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه ی پورشه کاررا 911 را بررسی کنیم.

 

صافکاری پورشه کاررا 911

صافکاری درب پورشه کاررا 911

از آنجایی که پانل های درها دارای ورق های فلزی نازکی هستند که روی قاب های سبک کشیده شده اند، در معرض فرورفتگی هستند. آنها به اندازه گلگیرها محکم نیستند. اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه یک فرورفتگی بزرگ روی درب ماشین را برطرف کنید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: سطح پانل در را مرطوب و لغزنده کنید

صابون ظرفشویی را با آب مخلوط کنید، سپس ناحیه اطراف فرورفتگی را خیس کنید و مطمئن شوید که لغزنده است. اکنون، یک پیستون را در مرکز فرورفتگی قرار دهید. آن را به آرامی روی پانل در فشار دهید تا مکش ایجاد شود.

مرحله دوم: بیرون زدن دندانه

کار بعدی که باید انجام دهید این است که با کشیدن پیستون به آرامی فرورفتگی را بیرون بیاورید. اگر اولین کشش جواب نداد، سعی کنید بیشتر بکشید. برای بیرون آوردن فرورفتگی از پانل، باید بیشتر بکشید. اگر فرورفتگی همچنان وجود دارد، با کشیدن پیستون به سمت پایین، مکش را آزاد کنید. پس از برداشتن پیستون، صابون را از روی پانل درب بشویید.

مرحله سوم: جدا کردن پانل در از ماشین

توجه: قبل از انجام این مرحله، باید یک ظرف کوچک تهیه کنید که بتوانید تمام پیچ هایی را که از پانل درب داخلی جدا می کنید، نگه دارید. به این ترتیب، پس از قرار دادن پانل درب به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید.

در را تا جایی که می توانید باز کنید. یک پیچ گوشتی فیلیپ را بردارید، سپس شروع به برداشتن تمام پیچ ها از پانل در کنید. به یاد داشته باشید که در زیر و بالای پانل درب پیچ هایی وجود دارد. همچنین باید پیچ ​​ها را از جیب های داخلی جدا کنید. یک پیچ گوشتی صاف بردارید، سپس درپوش های دایره ای یا مربعی کوچک را باز کنید.

اکنون، باید پانل داخلی را از در جدا کنید. می توانید این کار را با کشیدن آن در امتداد لبه ها انجام دهید. همچنین باید سیم کشی درب را از قسمت پشتی پانل داخلی جدا کنید. سیم کشی باید در پشت پانل قرار گیرد. هنگامی که آن را جدا کردید، می توانید پانل را بالا بیاورید، سپس آن را از در بکشید.

مرحله چهارم: جدا کردن ورق پلاستیک از چارچوب در فلزی

به خاطر داشته باشید که چسب قوی باعث می شود ورق پلاستیکی روی قاب فلزی درب گیر کند. باید پوست آن را جدا کنید. به یاد داشته باشید که آن را صاف روی یک ناحیه تمیز قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که چسب به چیزی برخورد نمی کند. به این ترتیب، همچنان می توانید از ورق پلاستیکی استفاده مجدد کنید.

مرحله پنجم: بیرون آوردن فرورفتگی

دست خود را روی قسمت پشتی فرورفتگی قرار دهید، سپس آن را به آرامی فشار دهید. اگر این ترفند انجام نشد، می توانید فشار بیشتری وارد کنید یا از یک چکش لاستیکی استفاده کنید. به آرامی بر روی فرورفتگی ضربه بزنید و پانل را در جای خود قرار دهید. پس از مراقبت از فرورفتگی، می توانید ورق پلاستیکی و پانل درب داخلی را در موقعیت اصلی خود قرار دهید.

وقتی صحبت از تعمیر و نگهداری خودرو می شود، بیشتر صحبت ها معمولاً حول محور قطعات داخلی خودرو می می چرخد. این قابل درک است، با این حال، مردم (از جمله خود من) اغلب فراموش می کنند که سایر قطعات خودرو نیز آسیب دیده و نیاز به توجه ویژه دارند.به عنوان مثال، درب ماشین را در نظر بگیرید. مهم نیست چه خودرویی را می‌رانید، حداقل یکی در هر طرف وجود دارد. اگر با چیزی مانند چهار در یا هر چیزی که بازشوی جانبی یا عقب دارد، مانند وانت یا هاچ بک، رانندگی کنید، بیشتر خواهد بود.

متأسفانه، درها در معرض خطرات هستند. و در حالی که آسیب‌های جزئی مانند خراش‌های کوچک ممکن است برای برخی از صاحبان خودرو قابل قبول باشد، درها نیز می‌توانند آسیب‌های شدیدی را متحمل شوند که نیازمند چند روز تعمیر یا حتی تعویض کامل است.

با توجه به این موارد صافکاری خودرو یکی از مواردی است که مانند تعمیرات داخلی خودرو باید توسط افراد خبره انجام شود. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و صافکاری بدنه ی پورشه کاررا 911 در ایران است و تمامی انواع صافکاری در این مرکز توسط افراد ماهر و آموزش دیده انجام می شوند. در تهران پلاس با توجه به نوع و میزان خسارت وارد شده به درب و یا بدنه ی خودرو روش صافکاری مناسب انتخاب می شود.

خراش

وقتی صحبت از خراش می شود، بیشتر آنها کم عمق هستند و به راحتی قابل چشم پوشی هستند. با این حال، برخی از خراش‌ها به اندازه‌ای عمیق می‌شوند که لایه‌های رنگ و آستر را برش دهند، مثلاً اگر کسی به هر دلیلی با پیچ گوشتی روی درب ماشین شما خط بیاندازد

فرورفتگی

از طرف دیگر فرورفتگی در اثر ضربه ایجاد می شود. چیزی به سادگی ضربه زدن به دیوار هنگام باز کردن درب می تواند باعث فرورفتگی های جزئی شود. یا، یک تصادف کامل ماشین می تواند در عوض یک تصادف بزرگ ایجاد کند.

زنگ

برخی از آسیب های درب خودرو نیز می تواند خارج از دید اتفاق بیفتد. درست مانند هر قسمت دیگر از بدنه خودروی شما، زنگ می تواند طی سالیان متمادی زیر یا داخل درب خودرو شما ایجاد شود. یافتن این نوع آسیب نیاز به نگاه دقیق تری دارد، زیرا معمولاً از بیرون قابل مشاهده نخواهد بود.

صافکاری پورشه کاررا 911

زمان مورد نیاز برای تعمیر درب ماشین آسیب دیده بیشتر به میزان آسیب و نوع تعمیراتی که درخواست کرده اید بستگی دارد. به عنوان مثال، آن تعمیرات فرورفتگی که قبلا ذکر شد ممکن است حدود چهار یا پنج روز طول بکشد. این بستگی به عمق فرورفتگی و تعداد زیادی از درهای ماشین شما دارد.البته، تعمیرات ساده تر زمان بسیار کمتری می برد. به عنوان مثال، تعویض کل درب خودرو روزها طول نمی کشد. فقط چند ساعت طول می کشد اگر به رنگ آمیزی و سایر روش ها نیاز باشد، زمان بیشتری به فرآیند اضافه می شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن