صافکاری پورشه پانامرا

صافکاری پورشه پانامرا صافکاری و نقاشی پورشه پانامرا پورشه پانامرا 2021 یک خودروی لوکس فوق العاده است. پانامرا فضای داخلی جادار با صندلی‌های راحت، مواد درجه یک و سیستم اطلاعات سرگرمی شیک دارد. رانندگی در مسیرهای پرپیچ و خم، به لطف هندلینگ مطمئن و ترکیب موتورهای قوی، فوق‌العاده است، با این حال هنوز هم هر …

صافکاری پورشه پانامرا ادامه »

پورشه پانامرا

صافکاری پورشه پانامرا

صافکاری و نقاشی پورشه پانامرا

پورشه پانامرا 2021 یک خودروی لوکس فوق العاده است. پانامرا فضای داخلی جادار با صندلی‌های راحت، مواد درجه یک و سیستم اطلاعات سرگرمی شیک دارد. رانندگی در مسیرهای پرپیچ و خم، به لطف هندلینگ مطمئن و ترکیب موتورهای قوی، فوق‌العاده است، با این حال هنوز هم هر روز به آرامی در پیاده‌روهای ناهموار سوار می‌شود. برای یک خودروی فوق لوکس نیز کاملاً کاربردی است . این بررسی پانامرا 2021 شامل تحقیقات کاربردی برای همه مدل‌های این نسل است که برای سال 2017 راه اندازی شد.پورشه پانامرا یکی از خودرو های لوکس است و به دلیل اینکه کارایی بالایی دارد در ایران نیز خرید و فروش می شود.

US News Best Cars از سال 2007 وسایل نقلیه را رتبه بندی و بررسی می کند و کارکنان ما بیش از 75 سال تجربه ترکیبی در صنعت خودرو دارند. برای اطمینان از عینیت خود، هرگز هدایای گران قیمت را از خودروسازان نمی پذیریم و یک شرکت خارجی تبلیغات در سایت ما را مدیریت می کند.

اگر قصد خرید یک خودروی لوکس و گران قیمت را دارید، پورشه پانامرا 2021 قطعاً ارزش بررسی دارد. این چشم نواز، لذت بخش از رانندگی، و شگفت آور کاربردی است. اگرچه ارزان نیست. انتظار می رود قیمت این محصول از حدود 88000 دلار شروع می شود.

 

پورشه پانامرا 2020 در مقابل 2021

تفاوت های زیادی بین مدل های 2021 و 2020 پانامرا وجود دارد. برای سال 2021، پورشه با تغییرات ظریف در نمای جلو و عقب، استایل بیرونی خودرو را تازه کرده است. مدل پایه موتور V6 تک توربو خود را با یک واحد توربوشارژ دوقلو معاوضه می کند و مدل های هیبریدی یک بسته باتری 27 درصدی بزرگتر دریافت می کنند. پورشه همچنین مدل‌های اسپورت‌تر 4S E-Hybrid و Turbo S را به خط تولید اضافه می‌کند و ویژگی‌های اختیاری قبلی مانند هشدار خروج از خط، کمک حفظ خطوط و تشخیص علائم جاده اکنون استاندارد هستند.

 

مقایسه پانامرا 2020 و 2021

در اینجا تغییرات کلیدی پورشه پانامرا در چند سال گذشته آمده است:

2017: کاملاً بازطراحی شده (شروع نسل دوم)، موجود در سبک های بدنه شاسی بلند و کوتاه با پیشرانه های V6، V8 و هیبریدی

2018: مدل اسپرت توریسمو واگن مانند و توربو S هیبریدی با عملکرد بالا اضافه شد

2019: تریم اسپرت GTS به خط تولید ملحق شد

2020: نسخه 10 ساله معرفی شد

2021: ظاهر ظاهری به‌روزرسانی می‌شود، تریم‌های جدید به خط تولید می‌پیوندند، بسته باتری هیبریدی ارتقا می‌یابد، موتور پایه جدید معرفی می‌شود، و ویژگی‌های ایمنی اضافی در حال حاضر استاندارد است.

اگر مدل قدیمی‌تری را در نظر می‌گیرید، حتماً بررسی‌های پانامرا 2018 ، پانامرا 2019 و پانامرا 2020 ما را بخوانید تا به تصمیم خود کمک کنید. همچنین، صفحات بهترین معاملات خودروی جدید و بهترین معاملات اجاره خودروی جدید ما را بررسی کنید تا در مورد صرفه جویی ها و تخفیف هایی که می توانید در وسایل نقلیه جدید پیدا کنید مطلع شوید.

 

قیمت پورشه پانامرا چقدر است؟

قیمت پانامرا 2021 در حال حاضر اعلام نشده است. همانطور که گفته شد، ما انتظار داریم که پانامرا سطح پایه بر اساس MSRP مدل قبلی از حدود 88000 دلار شروع شود. انتظار می‌رود قیمت‌ها برای مدل‌های برتر مانند Turbo S E-Hybrid به 200000 دلار برسد.

 

برای صرفه جویی عالی در نمایندگی پورشه محلی خود، برنامه بهترین قیمت اخبار ایالات متحده را بررسی کنید . همچنین می‌توانید مشوق‌های تولیدکننده عالی را در صفحه معاملات پورشه ما بیابید .

 

هزینه بیمه پورشه پانامرا چقدر است؟

هزینه بیمه پورشه پانامرا به عوامل مختلفی از جمله فرانشیز شما، سطح پوشش مورد نظر و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، امتیاز اعتباری و سابقه رانندگی شما نیز می تواند بر نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد. راهنمای بیمه خودرو ما را بررسی  کنید تا بهترین بیمه نامه را برای خود بیابید.

 

پورشه پانامرا در مقابل پورشه کاین

پورشه کاین ماشین الکتریکی جدید با نام تجاری است. این پیشرانه الکتریکی پیشرفته و سبک فضایی دارد، اما در غیر این صورت اشتراکات زیادی با برادر پانامرا دارد. هر دو خودرو به شدت شتاب می‌گیرند، با اطمینان در اطراف پیچ‌ها می‌پیچند و جاده‌های ناهموار را با انطباق فوق‌العاده غوطه‌ور می‌کنند. هر دو همچنین با استفاده از مواد کابین دوست داشتنی، از سرنشینان به فضای داخلی راحت و آرام استقبال می کنند. اگر قلب شما روی یک ماشین الکتریکی است، تایکان را انتخاب کنید. اگر نه، پانامرا گزینه بهتری است. خرید آن نسبت به تایکان ارزان‌تر است، فضای بار بزرگ‌تری دارد و سیستم اطلاعات سرگرمی آن – اگرچه کامل نیست – منحنی یادگیری بسیار پایین‌تری دارد.

با توجه به بررسی دقیق پورشه کاین به این نتیجه می رسیم که خرید این خودرو در مقایسه با سایر خودرو های موجود در بازار ایران ارزش بالایی دارد در نتیجه افرادی که خودروی پورشه پانامرا را دارند ترجیح می دهند این خودرو را حفظ کنند و خودور را تعمیر و صافکاری کنند تا اینکه خودرو را بفروشند.

صافکاری عبارت است از مجموعه ای از خدمات مورد نیاز برای رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو که سبب می شود خودرو زیبایی و کارایی خود را حفظ کند. صافکاری عموما به دو صورت صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ انجام می شود و باید بسته به میزان آسیب وارد شده روش مناسب صافکاری انتخاب شود.

سمباده کشی یکی از مراحل مهم صافکاری پورشه پانامرا است که برای هم سطح سازی بخش آسیب دیده خودرو با سایر بخش های خودور انجام می شود. در نتیجه باید توسط افراد متخصص انجام شود. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری انواع خودرو های پورشه در ایران است که تمامی موارد مربوط به خودروی پورشه خصوصا پورشه پانامرا در مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص انجام می شود که دانش کافی در ارتباط با نوع بدنه ی پورشه پانامرا دارند و بسته به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو روش مناسب صافکاری را برای رفع مشکل به کار می گیرند. به همین دلیل تمامی موارد صافکاری انجام شده در این مرکز با ضمانت ارائه می شوند.

صافکاری پورشه پانامرا

پورشه پانامرا یکی از خودرو های محبوب است که به دلیل فضای زیادی که در اتخیار راننده قرار می دهد انتخاب مناسبی برای افراد پر جمعیت است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن