صافکاری و نقاشی پورشه

صافکاری و نقاشی پورشه صافکاری و نقاشی یکی از برند های لوکس در زمینه ی خودرو سازی در جهان برند پوزشه است خودرو های برند پورشه در کنار کارایی بالا و کیفیت قابل قبول ظاهری خاص و منحصر به فرد نیز دارند. در سال های اخیر شرکت پورشه تلاش کرده است تا از موادی در …

صافکاری و نقاشی پورشه ادامه »

تعمیرگاه پورشه کاین

صافکاری و نقاشی پورشه

صافکاری و نقاشی

یکی از برند های لوکس در زمینه ی خودرو سازی در جهان برند پوزشه است خودرو های برند پورشه در کنار کارایی بالا و کیفیت قابل قبول ظاهری خاص و منحصر به فرد نیز دارند. در سال های اخیر شرکت پورشه تلاش کرده است تا از موادی در ساخت بدنه ی خودرو های خود استفاده کند که در صورت بروز هر نوع حادثه ای کمترین میزان آسیب را ببینند، همین مورد نشان می دهد که خودرو های پورشه هر چند خوب و با کیفیت باشند و از مواد خاص در ساخت بدنه ی آن ها استفاده شده باشد باز هم در صورت بروز حادثه امکان بروز آسیب بدنه را دارند و به صافکاری و نقاشی نیاز پیدا میکنند.

در ایران با توجه به تعداد کمک خودرو هایپ ورشه و قیمت بالای این دسته از خودرو ها خدمات صافکاری و نقاشی پورشه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای رنگ و نقاشی خودرو به چهار لایه نیاز است: کت پایه، کت شفاف براق، کت افکت و کت شفاف نهایی. پورشه همچنین باید بین هر لایه رنگ را با دست سنباده بزند تا جلوه منحصر به فرد خود را به رنگ بدهد. اثر مرواریدی ناشی از استفاده از میکا است که در اکسیدهای فلزی پوشانده شده است.رنگ هایی که در اغلب خودرو های پورشه به کار برده می شوند فرمول خاصی دارند و در حال حاضر پورشه هایی با رنگ هایی منحصر به فرد به فروش می رسند به همین دلیل است که رنگ و نقاشی خودرو های پورشه در کنار تخصص و تجربه به دانش و مهارت بسیار بالایی در زمینه ی رنگ شناسی و نقاشی خودرو نیاز دارد.

بسیاری از مردم متوجه نیستند که تکنسین ها ممکن است مجبور شوند همه اجزای را از داخل خودرو در طول فرآیند نقاشی خارج کنند. این موارد ممکن است شامل داشبورد، کنسول و حتی صندلی‌ها باشد. خطر آسیب دیدن این اقلام در اثر نقاشی و صافکاری خودرو ایجاد شود به همین دلیل در صورتی که نیاز باشد باید این موارد از خودرو خارج شوند. علاوه بر این، برخی از مراحل فرآیند ممکن است با وجود این اجزای داخلی مهار شود.

برای بهترین نتیجه، ابتدا باید رنگ قدیمی روی خودرو را پاک کرده و آسیب‌های موجود برطرف شود آسیب می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خراش
  • گوگ ها
  • فرورفتگی
  • گودال ها
  • لکه های زنگ زدگی
  • سوراخ ها

صافکاری خودرو های پورشه با توجه به نوع آسیب وارد شدت و شدت و عمق آسیب باید به کمک ابزار و تجهیزات به روز انجام شود در غیر این صورت ممکن است نیاز به رنگ دوباره خودرو باشد، بسیاری از آسیب های جزئی وارد شده به بدنه ی خودروی پورشه را می توان تنها با پولیش کاری درست و اصولی رفع کرد بدون نیاز به نقاشی دوباره خودرو. این موارد در شرایطی انجام پذیر است که تکنسین نسبت به آلیاژ به کار رفته در بدنه ی خودرو پورشه و نوع و عمق آسیب وارد شده و حتی بخشی که دچار آسیب شده است دانش و آگاهی کافی و لازم را داشته باشد تا بتواند بهترین تصمیم را برای حل مشکل ایجاد شده در نظر بگیرد.

یکی از بخش هایی که در زمان بروز حوادث بیشترین آسیب را می بیند جلوبندی خودرو است، جلوبندی خودرو با توجه به قطعاتی که در بخش های داخلی قرار داده شده اند نقش مهمی را در هندلینگ خودرو بر عهده دارد، سیستم کنترل و هندلینگ خودرو های پورشه با سایر خودرو های رایج در بازار متفاوت هستند.

فناوری که در خودرو های پورشه به کار رفته است به صورتی است که تمام خودرو را آنالیز می کند تا راننده بتواند بهترین و بیشترین کنترل را بر روی خودرو داشته باشد همین موضوع یکی از مواردی است که در زمان صافکاری خودرو های پورشه سبب ایجاد تمایز بین این خودرو و صافکاری خودرو را دیگر در بازار می شود، صاکفاری خودرو های پورشه باید به صورتی کاملا دقیق انجام شوند تا پس از پایان صافکاری خودرو سیستم هندلینگ خودرو دچار مشکل و آسیب نشود. تکنسین های ماهر و متخصص ما در مرکز تهران پلاس به کمک علم و دانش به روز و ابزار های مدرن در امر تعمیر و صافکاری قطعات خودرو های پورشه اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

اگر صافکاری خودرو های پورشه توسط افراد غیر متخصص انجام شود با توجه به اینکه این افراد دانش و علم کافی در زمینه ی سیستم هندلینگ به کار رفته در خودرو های پورشه را ندارند، احتمال آسیب دیدگی سیستم هندلینگ بسیار بالا می رود و پس از صافکاریم ی توان انتظار عدم کنترل دقیق و مشکلات در حین رانندگی را داشت. اغلب خودرو ها همان طور که اشاره کردیم دارای سیستم هندلینگ در بخش جلویی هستند و هندلینگ پورشه به صورت کلی است و به همین دلیل بدون مطالعه شناسایی سیستم هندلینگ بسیار سخت است.

مورد دیگر در ارتباط با صافکاری و نقاشی خودرو های پورشه تعمیر به موقع خودرو است، اگر خودرو در زمان مناسب و پیش از عمیق شدن آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو تعمیر شود احتمال آسیب دیدگی بخش های داخلی و عمیق شدن آسیب وارد شده به خودرو به شدت کاهش پیدا می کند. در بسیاری از موارد متاسفانه به دلیل عدم مراجعه به موقع به مراکز تعمیر آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو پورشه از یک خراش سطحی تبدیل به یک خراش عمیق و در برخی از موارد فرورفتگی می شود که علاوه بر هزینه بیشتر به صرف زمان و وقت بیشتری نیز برای صافکاری نیاز دارد.

پس مراجعه به موقع برای انجام صافکاری خودرو نیز یکی از مواردی است که سبب کاهش هزینه ی صافکاری پورشه می شود و کاملا به مالک خودرو وابسته است برخی از افراد در زمان فروش خودرو به فکر صافکاری و نقاشی خودرو می افتند چرا که فروش خودرو با وجود آسیب در بدنه اغلب با افت شدید قیمت همراه است و برای مالک به عنوان فروشنده صرفه ی اقتصادی به همراه ندارد.

صافکاری و نقاشی پورشه

صافکاری خودرو های پورشه با توجه به نوع و مدل خودرو، سال تولید، آلیاژ به کار رفته در ساخت و میزان و نوع آسیب وارد شده متفاوت است و به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن