صافکاری و نقاشی بی ام و

صافکاری و نقاشی بی ام و صافکاری و نقاشی بی ام و  یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌های خارجی در ایران است. برند خودروسازی بی ام و  یکی از گران‌ترین و گران‌ترین شرکت‌های خودرو در جهان است. با توجه به وضعیت اقتصادی و صنعت خودروی ایران، متوسط اتومبیل در جهان یکی از گران‌ترین اتومبیل‌ها است. در نتیجه، …

صافکاری و نقاشی بی ام و ادامه »

بی ام و ایکس 3

صافکاری و نقاشی بی ام و

صافکاری و نقاشی

بی ام و  یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌های خارجی در ایران است. برند خودروسازی بی ام و  یکی از گران‌ترین و گران‌ترین شرکت‌های خودرو در جهان است. با توجه به وضعیت اقتصادی و صنعت خودروی ایران، متوسط اتومبیل در جهان یکی از گران‌ترین اتومبیل‌ها است.

در نتیجه، اتومبیل‌های بی ام و  در ایران علاوه بر ارزش واقعی خود، گران‌تر و تقلبی در جهان هستند. می‌توان گفت که علاوه بر قیمت بالای ماشین‌های برند بی ام و، این خودرو به ویژه در میان ایرانیان محبوب است. این دلیل این است که چرا تعداد کمی خودرو بی ام و در خیابان‌های ایران وجود دارد.

صافکاری و نقاشی خودرو های خارجی در ایران با توجه به تعداد کم این خودرو ها و نبود نمایندگی فعال از جانب برند ها امری سخت و دشوار است، خودرو های برند بی ام و نیز مانند سایر خودرو ها در معرض آسیب های بدنه قرار دارند. لزوما آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو نباید در اثر تصادف یا برخورد سخت باشد یک خراش کوچک نیز آسیب بدنه به حساب می آید و سبب می شود که خودرو به صافکاری نیاز داشته باشد.

صافکاری و نقاشی خودرو خصوصا در زمان فروش خودرو بسیار اهمیت دارد ، زمانی که خودرو دچار آسیب های بدنه باشد هر چند کم قیمت خودرو به شدت دچار افت می شود در صورتی که شما می توانید با قیمتی به مراتب کمتر صافکاری و نقاشی خودرو را در صورت نیاز انجام دهید و خودرو را با قیمتی معقول تر در بازار خودرو های دست دوم به فروش برسانید.

 

صافکاری و نقاشی بی ام و

خودرو های برند بی ام و همیشه در دسته خودرو های لوکس و پر طرفدار در جهان قرار دارند و در ایران نیز این مانند سایرک شور های جهان خودرو های برند بی ام و بسیار پر طرفدار هستند تا جایی با توجه به شرایط فعلی همچنان در بازار خودروی ایران خصوصا خودرو های دست دوم مدل های مختلفی از خودرو های بی ام و خرید و فروش می شوند. یکی از مواردی که در زمان فروش خودرو سبب میشود تا خودر وبا قیمت به مراتب کمتری به فروش برسد وجود آسیب در بدنه ی خودرو بی ام و هر چند کم است در حالی که شما می توانید با صافکاری به راحتی این نواقص را رفع کنید و خودرو را با قیمت به مراتب بالاتری به فروش برسانید.

برخی از آسیب هایی که در بدنه ی خودرو ایجاد می شوند شدید هستند و برای رفع آن ها نمی توان به پولیش کاری اکتفا کرد و نیاز به صافکاری اساسی در کنار رنگ است اما برخی دیگر از آسیب ها اگر در همان ابتدا تعمیر می شوند می توان با چکش کاری بدنه ی خودرو و پولیش کاری آن ها را رفع کرد و نیازی به هزینه ی زیاد است. با توجه به موادی که در ساخت بدنه ی خودرو های مختلف بی ام و به کار رفته است صافکاری هر کدام از این خودروها به دانش کافی در ارتباط با مواد به کار رفته در بدنه ی خودرو به صورت خاص نیازمند است که نتها صافکاران متخصص آگاهی کاملی در این ارتباط دارند.

ساده ترین نوع رنگی که برای نقاشی خودروی بی ام و استفاده می شود اورتان اکریلیک است . یورتان اکریلیک برای رنگ آمیزی ماشین که خودتان انجام دهید عالی است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است. اورتان اکریلیک همچنین دارای مزیت ماندگاری طولانی مدت است. برخی از رنگ‌های خودرو که به‌عنوان رنگ‌آمیزی برای اولین بار به بازار عرضه می‌شوند، ماندگاری بسیار کوتاهی دارند و شما نیاز دارید که خودرو را با نظم و ترتیب دوباره رنگ آمیزی کنید. این مورد در مورد یورتان اکریلیک نیست، که برای مدت طولانی دوام می آورد. تا زمانی که از کار رنگ آمیزی که انجام دادید راضی باشید، سالهای زیادی از آن لذت خواهید برد.

نکته ای که هنگام رنگ آمیزی با یورتان اکریلیک باید به آن توجه داشته باشید این است که از یک کاتالیزور خشک کننده استفاده می کند که باعث می شود سریع خشک شود.بنابراین هنگامی که رنگ را مخلوط کردید، باید فوراً کار رنگ را شروع کنید. گزینه دیگری که در گذشته رایج تر بود لاک اکریلیک است. لاک اکریلیک دیگر بسیار رایج نیست زیرا تأثیرات محیطی بسیار بدی دارد و اکنون در بسیاری از ایالت ها غیرقانونی است. همچنین بر خلاف اورتان اکریلیک دوام زیادی ندارد.

سخت است که بگوییم یک نوع رنگ برای همه ی خودرو مفید است زیرا مقدار زیادی از آن به آنچه از رنگ ماشین می خواهید بستگی دارد. با این حال، رنگی که اغلب به دلیل کیفیت خوب نمره بالایی می گیرد، مینای اکریلیک است .

 

تعمیرگاه بی ام و 320i
تعمیرگاه بی ام و 320i

پرایمر کشی بدنه خودرو بی ام و

هدف پرایمر چسبیدن به سطح و بستن تمام سوراخ هایی است که می تواند رشد قالب را فراهم کند و از خود ماده و سطح آن محافظت کند. پرایمرهای قدیمی که از قبل در محل قرار گرفته اند مانع از این اثر می شوند و بنابراین برای اطمینان از یک لایه یکنواخت، پوشش های قدیمی تر باید سمباده شوند.وقتی به دنبال سنباده زدن سطحی قبل از استفاده از پرایمر هستید، بهترین کاغذ سنباده 320 تا 400 برای استفاده است.

استفاده از پرایمر قبل از نقاشی خودرو بی ام وبسیار مهم است زیرا از سطح محافظت می کند و باعث می شود رنگ بهتر بچسبد. در نتیجه ترکیب شیمیایی آن، پرایمر یک لایه اتصال تشکیل می دهد، از مواد در برابر قالب محافظت می کند و منافذ روی سطح را می بندد. علاوه بر این، پرایمر لکه ها را از بین می برد و باعث می شود کار رنگ طولانی تر شود. علاوه بر این، پرایمر رنگی می‌تواند تعداد لایه‌های رنگ مورد نیاز برای دستیابی به ظاهری کامل را کاهش دهد به همین دلیل است که پرایمر کشی پیش از اقدام به رنگ بدنه ی خودرو اهمیت بالایی دارد و اگر فرد حرفه ای باشد حتما پیش از اقدام به نقاشی خودرو بی ام و از پرایمر مختص این خودرو را استفاده می کند.

 

صافکاری و نقاشی بی ام و

صافکاری و نقاشی بدنه بی ام و

صافکاری بی ام و در مرکز تهران پلاس یکی از مهم ترین خدماتی است که ارائه می شود صافکاری و نقاشی در این مرکز توسط افراد متخصص و به کمک جدیدترین ابزار و تجهیزات انجام می شود، شما می توانید با پرداخت مناسب ترین هزینه بهترین خدمات را در امر صافکاری و نقاشی بی ام و دریافت کنید. انجام صافکاری خودرو به کمک دستگاه های مدرن این امکان را ایجاد می کند که نیاز به نقاشی مجدد خودرو به حداقل ممکن برسد. اگر در ارتباط با صافکاری و نقاشی خودرو و ابزار پرکاربرد در این امر سوال دارید می توانید با کارشناسان ما در مرکز تهران پلاس در ارتباط باشید.

صافکاری و نقاشی خودرو های بی ام با توجه به نوع خودرو و آلیاژی که برای ساخت بدنه ی خودرو به کار برده شده است متفاوت است و نمی توان از یک فرمول کلی برای صافکاری انواع خودرو های بی ام و استفاده کرد. متاسفانه با توجه به عدم آگاهی افراد و تعداد کم خودرو های بی ام و در ایران افرادی که دانش کافی در این امر ندارند از یک نوع رنگ و یک روش برای صافکاری خودرو استفاده می کنند که همین امر سبب می شود تا رنگ به درستی بر روی خودرو قرار نگیرد و پس از مدت کوتاهی کنده شود یا اینکه ابزار به کار برده شده نتواند به درستی فرورفتگی ایجاد شده در بدنه را رفع کند.

همان میزان که سلامت قطعات داخلی خودرو بی ام و همیت دارد، سلامت بخش های بیرونی و بدنه ی خودرو نیز اهمیت دارد در کنار زیبایی، سلامت بدنه ی خارجی خودرو ارتباط مستقیمی با سلامت بخش های داخلی خودرو دارد و می تواند از ورود گرد و غبار و مواد خارجی به داخل خودرو جلوگیری کند. هر نوع سوراخ هر چند کوچک اگر بر روی کاپوت جلویی خودرو بی ام و بر اثر ضربه ایجاد شود می تواند سبب ورود گرد و غبار به داخل خودرو شود و به موتور و گیربکس خودرو آسیب وارد کند.

هزینه صافکاری و نقاشی بی ام و با توجه به شدت آسیب وارد شده ، ناحیه ای که دچار آسیب شده است و نوع آسیب وارد شده متفاوت است و قیمت و هزینه ی صافکاری و نقاشی باید پس از بررسی دقیق توسط تکنسین های ماهر اعلام شود.

توجه داشته باشید که برخی از افراد با علام هزینه های پایین سعی در جلب مشتری برای صافکاری و نقاشی خودرو دارند، این افراد با استفاده ازر رنگ های نامرغوب و عمدتا تقلبی آسیب های جدی به خودرو شما وارد می کنند استفاده از امکانات و تجهیزات غیر اصولی نیز در زمان صافکاری خودرو می تواند سبب شکستگی بخش هایی از بدنه ی خودرو شود که این امر برای خودرو های بی ام و مشکل بسیار بزرگی به شمار می آید و نمی توان به راحتی آن را رفع کرد.

تعمیرگاه بی ام و 320i

صافکاری و نقاشی بی ام و

یکی از سخت ترین موارد در امر سرویس و تعمیر خودرو صافکاری و نقاشی خودرو است این امر در خصوص خودرو های خارجی خصوصا خودرو های برند بی ام و با توجه به مواردی که ذکر کردیم حساسیت بیشتری را از جانب مالک خودرو نیازمند است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن