صافکاری و مات کردن رنگ جنسیس

صافکاری و مات کردن رنگ جنسیس مات کردن رنگ خودرو خودرو‌هایی که بدنه‌ای با رنگ مات دارند همیشه جذاب‌تر و خیره‌کننده‌تر از مابقی خودرو‌ها هستند. همچنین مات بودن رنگ بدنه اتومبیل‌ها، باعث می‌شود لایه‌های پوششی بدنه خودرو گرمای کمتری از نور خورشید دریافت کنند و همین موضوع باعث کاهش دما و در نهایت کاهش میزان …

صافکاری و مات کردن رنگ جنسیس ادامه »

صافکاری و مات کردن رنگ جنسیس

صافکاری و مات کردن رنگ جنسیس

مات کردن رنگ خودرو

خودرو‌هایی که بدنه‌ای با رنگ مات دارند همیشه جذاب‌تر و خیره‌کننده‌تر از مابقی خودرو‌ها هستند. همچنین مات بودن رنگ بدنه اتومبیل‌ها، باعث می‌شود لایه‌های پوششی بدنه خودرو گرمای کمتری از نور خورشید دریافت کنند و همین موضوع باعث کاهش دما و در نهایت کاهش میزان مصرف سوخت خودرو تا ۱۵ درصد خواهد شد.

مجموعه تخصصی تهران پلاس با در نظر گرفتن نیاز جامعه جوان ایران برای مات کردن رنگ بدنه خودرو‌ها، سرویس‌های تخصصی در خصوص کاور کردن و رنگ کردن بدنه اتومبیل‌ها در نظر گرفته است.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از سرویس‌های تخصصی تیم تهران پلاس، با شماره‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل بفرمایید.

کاور مات بدنه خودرو‌ها

یکی از روش‌های مات کردن بدنه اتومبیل‌ها، استفاده از کاور‌های تخصصی مات به عنوان یک لایه پوششی برای بدنه خودرو‌ها است. کاور کردن خودرو‌ها، یکی از بهترین روش‌ها برای حفاظت از رنگ اصلی بدنه در برابر آلودگی‌ها و آسیب‌های سطحی مانند خط و خراش‌ها است.

یکی از مزیت‌های کاور کردن بدنه اتومبیل‌ها، سریع بودن پروسه آن است و شما در زمانی بسیار کوتاه قادر خواهید بود بدنه خودروتان را به هر رنگی که دوست دارید مات کنید.

مجموعه تخصصی تهران پلاس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین مراکز مات کردن بدنه اتومبیل‌ها، اقدام به واردات و ارائه پوشش‌های مات و محافظ کرده است.

تمام کاور‌های استفاده شده توسط تیم متخصص تهران پلاس دارای تاییدیه از مجموعه‌های بزرگ تیونینگ دنیا هستند. کاور‌های مات ارائه شده توسط تهران پلاس، دارای بافت مقاوم و در عین حال نازنکی هستند که بدنه خودرو شما را برابر آفتاب سوختگی، خراش‌ها و رنگ پریدگی محافظت می‌کند.

به دلیل نازک بودن کاور‌های مات ارائه شده توسط تیم متخصص تهران پلاس، این کاور‌ها آسیبی به رنگ اصلی بدنه خودرو شما وارد نمی‌کنند و به راحتی، در هر زمانی که خواستید می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات کارشناسان ما، کاور را از بدنه خودرو خود جدا کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس‌های ارائه دهنده کاور‌های مات تهران پلاس، با شماره‌های قرار گرفته شده در وب سایت تماس حاصل بفرمایید.

 

استفاده از رنگ برای مات کردن بدنه خودرو‌ها

یکی دیگر از روش‌های مات کردن بدنه اتومبیل‌ها، استفاده از رنگ مات است؛ این روش غیر قابل برگشت است و در واقع رنگ اصلی بدنه خودرو شما مات می‌شود.

مات کردن خودرو با استفاده رنگ به دو صورت انجام می‌پذیرد، یکی با استفاده از پوشش‌های مات مایع که شامل کلیر مات و فیکساتیو مخصوص می‌شود و دیگری با استفاده از رنگ مات؛ در نظر بگیرید که در روش دوم شما می‌توانید رنگ‌ متفاوتی نسبت به رنگ اصلی بدنه اتومبیلتان انتخاب کنید ولی ابتدا باید تغییر رنگ را به پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع دهید تا کارت و مشخصات جدیدی برای خودروتان صادر شود.

تیم متخصص تهران پلاس ضمن کاور کردن بدنه خودرو‌ها، سرویس‌های مات کردن با استفاده از رنگ را نیز ارائه می‌دهد. تمام کلیر‌ها و رنگ‌های پوششی استفاده شده توسط متخصصان مجموعه تهران پلاس دارای استاندارد‌های اروپایی هستند و ضمن اینکه باعث ایجاد استحکام در ساختار ملکولی رنگ بدنه خودرو‌ شما می‌شوند، هیچ‌گونه آلایندگی ندارند و آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوصو خدمات و سرویس‌های تخصصی مجموعه تهران پلاس با شماره‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل بفرمایید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن