صافکاری هیوندای ix55

صافکاری هیوندای ix55 صافکاری و نقاشی هیوندای ix55 هیوندای وراکروز که به عنوان هیوندای ix55 در اروپا و روسیه شناخته می شودیک کراس اوور سایز متوسط است که توسط سازنده کره جنوبی هیوندای از سال 2006 تا 2010 تولید شد و در ایالات متحده، کانادا، کره جنوبی، چین، مراکش، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به فروش …

صافکاری هیوندای ix55 ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای ix55

صافکاری و نقاشی هیوندای ix55

هیوندای وراکروز که به عنوان هیوندای ix55 در اروپا و روسیه شناخته می شودیک کراس اوور سایز متوسط است که توسط سازنده کره جنوبی هیوندای از سال 2006 تا 2010 تولید شد و در ایالات متحده، کانادا، کره جنوبی، چین، مراکش، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به فروش رسید.

همچنین از سال 2007 تا 2011 به اروپا و بخش هایی از آسیا وارد شد. وراکروز در سایر کشورها به جز کره جنوبی متوقف شد. صافکاری خودرو عبارت است از رفع انواع مشکلات و نواقص ایجاد شده در بدنه ی خودرو به بهترین شکل ممکن به نحوی که گویی مشکلی در بدنه ی خودرو وجود نداشته است.

 

صافکاری هیوندای ix55

برند هیوندای به دلیل قابلیت اطمینان بالا در بازار خودرو سازی  شناخته می شود ، اما نمی توان ادعا کرد که خودرو های تولیدی برند هیوندای نیاز به تعمیر ندارند و هرگز دچار آسیب یا تصاف نمی شوند. هر هیوندای جدید با گارانتی کارخانه ای ارائه می شود که پوشش اولیه را برای تعداد محدودی سال ارائه می دهد.

اما اگر به دنبال پوشش بیشتر و آرامش مداوم هستید، ضمانت‌های تمدید شده زیادی وجود دارد که محافظت طولانی‌مدت را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال انواع خدمات صافکاری هیوندای ix55 در هر سطحی که باشند در مرکز تهران پلاس با ضمانت نامه ارائه می شوند و در صورت بروز مشکل می توانید برای دریافت ضمانت نامه ارائه شده به تهران پلاس مراجعه کنید.

اگر خودروی هیوندای ix55 دچار ضربه ، خراش ، فرورتگی یا هر نوع مشکل و آسیب در بدنه  شده است و میخواهید به بهترین شکل ممکن مشکل ایجاد شده را رفع کنید ، تکنسین و صافکاران خودرو تهران پلاس آماده خدمت رسانی به شما هستند. در تهران پلاس برای صافکاری هیوندای ix55 با توجه به بی رن گیا با رنگ بودن صافکاری از جدیدترین تجهیزات و دستگاه ها استفاده می شود.

برند هیوندای تعمیر و نگهداری خودرو هیوندای ix55 به همه دارندگان پیشنهاد می کند که هر سرویس را در فواصل زمانی توصیه شده انجام دهند. این خدمات را می‌توان توسط تکنسین‌های آموزش‌دیده و دارای گواهینامه هیوندای، که تمام الزامات کارخانه را به دقت رعایت می‌کنند، انجام داد.هیوندای برای همه خودروهایی که مدل سال ۲۰۰۰ یا جدیدتر دارند، برنامه تعمیر و نگهداری توصیه شده را ارائه می‌کند که بر اساس سبک خودرو، موتور، مسافت پیموده شده کل و سایر عوامل است.

در بیشتر موارد، دفترچه‌های راهنمای مالک هیوندای به فواصل سرویس هر 6000 تا 8000 مایل بسته به خودرو و شرایط رانندگی نیاز دارند.به خاطر داشته باشید که بسیاری از قطعاتی که فقط نیاز به بازرسی اولیه دارند ممکن است بعداً در عمر خودرو نیاز به تعمیر داشته باشند.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

میانگین سالانه هزینه های خودرو هیوندای ix55

طبق داده‌های Edmunds.com، میانگین هزینه نگهداری سالانه هیوندای از 50 دلار برای هیوندای ix552020 تا 294 دلار برای سوناتا 2019 در اولین سال مالکیت متغیر است . این اعداد تا سال پنجم به 1300 تا 1800 دلار افزایش می یابد. اگرچه هزینه ها به مدل و سال دقیق بستگی دارد، اما به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از مارک های دیگر است.به عنوان مثال، یک نظرسنجی در سال 2017 از AAA نشان داد که میانگین هزینه تعمیر و نگهداری خودروها 8469 دلار در سال است و سدان های کوچک در مجموع به 6357 دلار نیاز دارند.

 

تعمیر و نگهداری رایگان هیوندای

حتی با هزینه‌های نگهداری نسبتاً کم، هیوندای با برنامه تعمیر و نگهداری رایگان خود مراقبت از خودروی شما را آسان‌تر می‌کند. بخشی از برنامه Hyundai Assurance، این طرح تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده کارخانه را تا 3 سال در 36000 مایل پوشش می دهد.

هر سرویس تعمیر و نگهداری رایگان شامل تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، چرخش لاستیک، بازرسی چند نقطه ای و چندین سرویس دیگر است. پس از اتمام تعمیر و نگهداری رایگان، می توانید برنامه تعمیر و نگهداری پیش پرداخت هیوندای را برای پوشش خدمات تا 7 سال/105000 مایل دریافت کنید. صافکاری هیوندای ix55 شامل سرویس و گارانتی رایگان شرکت نمی شود و همین عامل اهمیت دقت در انتخاب مرکز مناسب برای صافکاری بدنه ی خودرو را چندین برابر می کند.

برخی از افراد فکر می کند مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو در هر قسمتی که باشد تنها برزیبایی خودرو اثر میگذارد در حالی که این تفکر کاملا اشتباه است. هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه خصوصا انواع فرورتگی ها در کاپوت جلو و عقب هیوندای ix55 اگر برطرف نشود به تدریج سبب فشار و وارد شدن آسیب به قطعات زیر کاپوت می شود و خودرو در حرکت دچار مشکل می شود.

 

تعمیرات رایج هیوندای هیوندای ix55

در بیشتر موارد، هیوندای با تعداد تعمیرات کمتر از میانگین ثابت کرده است که قابل اعتماد است. با این حال، مالکان هیوندای هنوز با برخی مشکلات مواجه هستند. به گفته CarBrain، برخی از رایج ترین مشکلات در مدل ها و سال های مختلف هیوندای عبارتند از:

مشکلات موتور : اگر فوراً تشخیص داده نشود و تعمیر نشود، این مشکلات می‌تواند منجر به خرابی موتور و تعویض موتور شود که ممکن است برای برخی از مدل‌های هیوندای تا 4500 دلار هزینه داشته باشد.

مسائل الکتریکی : سیستم های الکتریکی همیشه در خودروهای هیوندای کمی مشکل داشته اند. چندین شکایت مشتری وجود دارد، عمدتاً در مورد کنترل پایداری و روشن شدن چراغ های هشدار هنگام رانندگی. هزینه تعویض قطعات الکتریکی احتمالاً تا 500 دلار است.

روتورها و لنت ترمز : بسیاری از دارندگان هیوندای از اینکه دائماً نیاز به تعویض لنت ترمز خود دارند، شکایت کرده اند که به یک مشکل تولیدی بازمی گردد. رفع مشکلات لنت ترمز حدود 400 تا 800 دلار هزینه دارد. اگرچه این ممکن است حداقل به نظر برسد، اما با توجه به استفاده زیاد از قطعه، تعمیر لنت ترمز احتمالاً باید در طول عمر خودرو تکرار شود.

صافکاری هیوندای ix55

هیوندای ix55 یکی از کراس اوور های پر فروش در جهان است، هر چند که بدنه ی این خودرو استحکام و دوام بالایی دارد اما در صورت بروز حادثه می تواند دچار خراش ، فرورفتگی و انواع ضربه در بدنه شود به همین دلیل صافکاری بدنه ی هیوندای ix55 مانند هر خودروی دیگری از بازار یکی از مواردی است که باید مد نظر قرار داده شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن