صافکاری هیوندای i30

صافکاری هیوندای i30 صافکاری و نقاشی هیوندای i30 هیوندای i30 یک خودروی خانوادگی خوش‌ساخت و شیک است، اما در کلاسی با رقبای پویا و شیک خودرویی عادی نسبت به سایر مدل های هیوندای به حساب می آید. هیوندای i30 به اندازه کافی برای همگام شدن با مجموعه ای از رقبای هاچ بک خانوادگی بسیار با …

صافکاری هیوندای i30 ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای i30

صافکاری و نقاشی هیوندای i30

هیوندای i30 یک خودروی خانوادگی خوش‌ساخت و شیک است، اما در کلاسی با رقبای پویا و شیک خودرویی عادی نسبت به سایر مدل های هیوندای به حساب می آید. هیوندای i30 به اندازه کافی برای همگام شدن با مجموعه ای از رقبای هاچ بک خانوادگی بسیار با استعداد که شامل فورد فوکوس ، واکسهال آسترا و  فولکس واگن گلف می شود، عمل می کند .

هیوندای i30هیجان‌انگیزترین خودروی خانوادگی جمع و جور موجود در بازار نیست، اما به خوبی ساخته شده، اصلاح شده و مقرون به صرفه است و با تجهیزات استاندارد زیادی همراه است. راحتی و جمع جور بودن این خودرو سبب شده است تا فروش بالایی در بازار داشته باشد و بتواند بازار را از رقبا برباید.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

 

صافکاری هیوندای i30

یکی از مهم ترین مواردی که سلامت هیوندای i30 را تحت تاثیر قرار می دهد انواع حوادث و آسیب ها است، تصادف برای هر خودرویی از لوکس تا عادی رخ می دهد و هیوندای i30 دچار تصادف و حوادث می شود. یکی از بخش هایی که در اثر تصادف عمدتا آسیب قابل توجهی می بیند بدنه ی خودرو است ، شاید در سال های اخیر عنوان می  شد که به جای خرید صافکاری خودرو یک خودوری جدید تر و به روز تر تهیه کنید اما با توجه به قیمت بالای دلار در حال حاضر و واردات سخت خودرو های خارجی ترجحی بر صافکاری و ترمیم خودرو ها است تا خرید مدل جدید تر.

علاوه بر این اگر قصد فروش خودرو هیوندای i30 باید بدانید که خودروی سالم و بدون رنگ کاری مشتری بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل در صورتی که بدنه ی خودرو دچار خرابی یا فرورفتگی شده است باید با مراجعه به صافکار ماهر مشکل را حلک نید طوری که مشخص نباشد خودرو آسیب دیده است و تغییری در ظاهر خودرو ایجاد نشود این امر تنها توسط صافکار متخصص انجام پذیر است.

تهران پلاس مرکز تعمیر و صافکاری انواع خودرو هیوندای خصوصا هیوندای i30 در ایران است تمامی امور مربوط به صافکاری بدنه ی این خودرو در تهران پلاس بسته به میزان و نوع آسیب و میزان آسیب وارد شده با جدیدترین ابزار و تجهیزات رفع می شوند. تمامی خدمات برای رفاه حال شما عزیزان با ضمانت ارائه می شود.

هیوندا I30

صافکاری هیوندای i30

هیوندای i30

هیوندای i30به عنوان یک هاچ بک پنج در و Tourer estate جمع و جور ، همراه با i30 Fastback به سبک کوپه پنج در موجود است . یک  نسخه سریعتر  i30N از هاچ بک و فست بک وجود دارد. هیوندای i30اخیرا فیس لیفت شده است تا جذابیت آن افزایش یابد. با چراغ‌های LED چشمگیر و جلوپنجره جدید ، i30 مطمئناً هوشمندتر از قبل است – اگرچه هیوندای به اندازه شاسی بلند متمایز توسان عمل نکرده است.

تغییرات در قسمت پشتی کمتر قابل توجه است، به جز مجموعه چراغ های عقب کمی جازی تر. همچنین برای i30 ها با تریم N Line ظاهر مسابقه ای تر وجود دارد، زیرا هیوندای به نظر می رسد خریداران را از جایگزین هایی مانند طیف محبوب فورد فوکوس ST-Line وسوسه کند. و مدل های FR SEAT Leon – سطوح تریم که با انعکاس سبک نسخه های هاچ بک مربوطه، طعمی اسپرت را به هاچ بک های معمولی می بخشد.

همه مدل‌ها به‌صورت استاندارد به یک گیربکس «هوشمند» شش سرعته مجهز شده‌اند، یا هر کدام را می‌توان با یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه DCT مجهز کرد. قیمت این ارتقا 1200 پوند است و تنها تأثیر منفی کمی بر آلایندگی و اقتصاد دارد.هیوندای i30 N گل سرسبد دامنه و برای اولین بار در یک خط از اتومبیل عملکرد تحت ‘N’ زیر نام تجاری راه اندازی می شود است. مدل استاندارد i30 N با 247 اسب بخار دیگر موجود نیست. در عوض، نسخه اختیاری پرفورمنس، با دیفرانسیل الکترونیکی، ترمزهای بزرگتر و 271 اسب بخار، اکنون تنها مدل i30 N است .

 

صافکاری هیوندای i30

مقایسه ی  هزینه صافکاری هیوندای در مقابل برندهای مشابه

هیوندای به داشتن یکی از مقرون به صرفه ترین هزینه های صافکاری و تعمیرات  در بین همه برندهای خودرو معروف است. از زمانی که CarMD در سال 2011 شروع به انجام رتبه‌بندی قابلیت اطمینان مدل و شاخص سلامت خودرو کرد، هیوندای از نظر بالاترین قابلیت اطمینان و کمترین میانگین هزینه‌های تعمیر در بین پنج رتبه برتر قرار گرفته است.

 

این برند حتی در سه سال از نه سال (2013، 2016 و 2017) در رتبه اول قرار گرفت و کمترین میانگین تعمیرات آن 306 دلار در سال 2017 بود. اگرچه در سال 2020، هیوندای در رتبه سوم قرار گرفت. هزینه تعمیر سالانه آن هنوز به طور متوسط ​​​​333 دلار است – تنها 20 دلار بیشتر از کیا در وهله اول است.

 

عمر خودروهای هیوندای چقدر است؟

هیوندای علاوه بر رتبه بالای دائمی خود در قابلیت اطمینان توسط CarMD، همچنین به عنوان هفتمین برند قابل اعتماد توسط JD Power در سال 2021 فهرست شده است.همراه با برنامه گارانتی و تعمیر و نگهداری ، واضح است که هیوندای تمام تلاش خود را برای اطمینان از عمر طولانی خودروهایش انجام می دهد. طبق گزارش US News & World Report، این برند علاوه بر این، یکی از برندهای رو به رشد خودرو از نظر قیمت و کیفیت است.

 

ضمانت‌های تمدید شده چگونه به هزینه‌ها کمک می‌کنند؟

تمام ضمانت‌نامه‌های خودرو یک هدف کلی را دنبال می‌کنند: ایجاد آرامش خاطر به مالک. اگر قصد دارید هیوندای خود را فراتر از پوشش گارانتی اصلی کارخانه نگه دارید، به شدت توصیه می شود که یک طرح گارانتی خودرو را خریداری کنید.

این قراردادهای خدمات خودرو شما را در برابر هزینه های ناشی از خرابی های مکانیکی یا سیستمی خودرو بیمه می کند. در حالی که آنها برای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری هیوندای طراحی نشده اند، گارانتی طولانی مدت می تواند در مورد هزینه های تعمیر گران قیمت نجات دهد.

گذشته از محافظت از اکثر اجزای اصلی، ضمانت‌های تمدید شده را می‌توان با میزان پوشش، زمان و مسافت پیموده شده و سایر جزئیات بیشتر تنظیم کرد. به عنوان مثال، می توانید به راحتی پوشش تجهیزات پیشرفته را انتخاب کنید، چیزی که این روزها در بیشتر خودروها رایج است.

بیشتر طرح‌ها شامل خدمات اضافی مانند کمک‌های جاده‌ای 24 ساعته یا بازپرداخت خودروی کرایه‌ای در صورتی است که خودروی شما در مغازه باشد. بسیاری از ارائه دهندگان گارانتی تمدید شده نیز از کلیه کارهای اداری و پرداخت های مربوط به تعمیرات مراقبت می کنند.

صافکاری هیوندای i30

در این مقاله خودروی هیوندای i30 و مواردی که باید در ارتباط با صافکاری و ضمانت نامه خودرو مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن