صافکاری هیوندای i20

صافکاری هیوندای i20 صافکاری و نقاشی هیوندای i20 قابلیت اطمینان همیشه تبلیغ قوی برند هیوندای بوده است. حتی در سخت‌ترین زمستان‌ها ، خودروهای هیوندای از استقامت و دوام فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و در آزمون زمان بسیار بهتر از رقبای امروزی ایستاده‌اند. همانطور که گفته شد، اگر می‌خواهید طول عمر خودروی هیوندای خود را به حداکثر …

صافکاری هیوندای i20 ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای i20

صافکاری و نقاشی هیوندای i20

قابلیت اطمینان همیشه تبلیغ قوی برند هیوندای بوده است. حتی در سخت‌ترین زمستان‌ها ، خودروهای هیوندای از استقامت و دوام فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و در آزمون زمان بسیار بهتر از رقبای امروزی ایستاده‌اند. همانطور که گفته شد، اگر می‌خواهید طول عمر خودروی هیوندای خود را به حداکثر برسانید و سال‌ها و سال‌ها از آن لذت ببرید، تنها یک راه معقول برای دستیابی به آن وجود دارد. سرویس و نگهداری منظم خودرو است. علاوه بر این بروز حوادث و انواع آسیب ها سبب می شود تا بدنه ی خودرو دچار فرورفتگی و خراش شود در این صورت تنها راه رفع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو هیوندای i20 صافکاری است.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

صافکاری و نقاشی
صافکاری و نقاشی

هیوندای i20

حرکت پیوسته پیشرفت در هیوندای ادامه دارد و جدیدترین i20 یکی از بهترین نمونه‌هایی است که تاکنون از این پیشرفت تدریجی نشان داده شده است. این کامل‌ترین i20 است و نزدیک‌ترین خودرویی که هیوندای به ساخت یک سوپرمینی با قابلیت قبول در کلاس دارد.

در حالی که هیوندای بر اساس پلتفرم مشابه مدل قبلی خود، این خودرو را در هر زمینه ای توسعه داده است. ظاهر تیزتر جدید، با جلوپنجره عریض و چراغ‌های جلوی تهاجمی که با مدل‌های دیگر همخوانی دارد و انتهای دم متمایز با چراغ‌های پنجه‌مانند آن، از بین نخواهید رفت. یک پنل سبک که به خوشه‌های عقب می‌پیوندد و یک عنصر سیاه متضاد که به نظر می‌رسد از نظر بصری اندازه شیشه عقب را افزایش می‌دهد.

همین موضوع را می توان در مورد زیر کاپوت نیز گفت، جایی که تنها یک واحد بنزینی 1 لیتری سه سیلندر به کمک فناوری هیبریدی ملایم وجود دارد. این عدم انتخاب ممکن است عده‌ای را منصرف کند، اما در عین حال، یک واحد قدرت چشمگیر است که در اواسط دهه 50، صرفه جویی در مصرف انرژی، ارائه قدرت نرم و منقبض و گیربکس‌های نرم را ارائه می‌دهد.

همچنین پیشرفته است و به خوبی سوار می شود (حداقل در گزینه چرخ پایه)، در حالی که برای اولین بار ما i20 را یک رقیب واقعی فیستا از نظر جذابیت راننده می نامیم – که نشان دهنده میزان پیشرفت i20 است. بزرگترین برند خودروی کره ای همچنان با هر مدل جدید تحت تاثیر قرار می دهد و این بهترین هیوندای i20 تاکنون است.

هیوندای در مجموع دارای موتور چهار سیلندر است. چهار مورد بنزینی هستند، از جمله موتور 1248 سی سی dohc 16 سوپاپ “Aditeya”، در حالی که بقیه موتورهای دیزلی هستند. دو موتور دیزلی 1396 سی سی هستند، یکی با قدرت 75 اسب بخار (55 کیلووات، 74 اسب بخار) و 220 نیوتن متر (160 پوند فوت) و دیگری 90 اسب بخار (66 کیلووات، 89 اسب بخار) و 220 نیوتن بر متر.

در بازار هند، هیوندای i20 از یک موتور 1.2 لیتری کاپا با قدرت 80 اسب بخار (59 کیلووات؛ 79 اسب بخار) در 5200 دور در دقیقه و گشتاور 114 نیوتن بر متر (84 پوند فوت) در 4000 دور در دقیقه بهره می برد. همچنین با یک بنزین گاما 1.4 لیتری با قدرت 100 اسب بخار (74 کیلووات، 99 اسب بخار) در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 139 نیوتن متر (103 پوند در دقیقه) در 4200 دور در دقیقه عرضه می شود، اما تنها به یک اتوماتیک چهار سرعته متصل می شود. انتقال i20 CRDi دیزل دارای 90 اسب بخار (66 کیلووات؛ 89 اسب بخار) در 4000 دور در دقیقه و گشتاور 224 نیوتن متر (165 پوند فوت) بین 1750 تا 2750 دور در دقیقه است و با یک جعبه دنده شش سرعته دستی عرضه می شود.

در استرالیا، i20 در ابتدا به صورت بنزینی 1.4 با گزینه 3500 دلاری موتور بنزینی Gamma II G4FC 1.6 عرضه شد. 1.6 در 6300 دور در دقیقه 91 کیلووات و در 4200 دور در دقیقه گشتاور 157 نیوتن متر می دهد. با این حال، با ورود اکسنت جدید 1.6 در پایان سال 2011، گزینه 1.6L در i20 کنار گذاشته شد.

در آفریقای جنوبی، i20 در ابتدا در سال 2009 با موتورهای 1.4 (G4FA) یا 1.6 (G4FC) عرضه شد و 1.4 دارای گیربکس 4 سرعته اتوماتیک اختیاری بود. مدل فیس لیفت در نیمه دوم سال 2012  با تنها موتور 1.4 گاما در ابتدا ارائه شد (موتور 1.6 متوقف شد)، پس از آن یک موتور کاپا 1.2، یک موتور 1.4 CRDi و همچنین یک دستی 6 سرعته جدید. گیربکس برای برخی از مدل های 1.4 به محدوده اضافه شد.

ایمنی

هیوندای i20 حداکثر امتیاز پنج ستاره ایمنی را از Euro NCAP کسب کردو شش امتیاز از حداکثر هفت امتیاز را در رده «کمک ایمنی» کسب کرد و برای یادآوری کمربند و برنامه پایداری الکترونیکی خود که خطر ابتلا به آن را به حداقل می‌رساند، امتیازهای برتر را دریافت کرد. هیوندای i20 به عنوان یکی از “پنج خودروی برتر در سال 2009” در یورو NCAP انتخاب شد که بر اساس حداکثر جوایز پنج ستاره یورو NCAP و امتیاز کلی آنها بود.

ویژگی‌های هیوندای i20 با شش کیسه هوا برای راننده و سرنشین در جلو همراه با کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای برای سرنشینان عقب شروع می‌شود، در حالی که سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) که به کنترل در سطوح لغزنده کمک می‌کند.

 

صافکاری هیوندای i20

صافکاری بدنه ی هیوندای i20

صافکاری خودرو اگر به درستی انجام نشود تفاوت فاحش در رنگ بدنه ی خودرو و فرورفتگی و برآمدگی ها در بدنه ی خودرو ایجاد می شوند به همین دلیل است که صافکاری باید توسط افراد متخصص انجام شود. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع انواع مشکلات درب ماشین و کاپوت هیوندای i20 است، در تهران پلاس تمامی خدمات با ضمانت و توسط افراد متخصص انجام می شوند به همین دلیل صافکاری در بهترین حالت ممکن انجام می شود و پس از پایان صافکاری هیچ ردی از آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو مشخص نیست.

 

صافکاری هیوندای i20

هزینه صافکاری هیوندای i20

صافکاری خودرو عبارت است از رفع هر نوع آسیب ایجاد شده در بدنه ی خودرو .هزینه ی صافکاری با توجه به نوع صافکاری مورد نیاز ، تخصص صافکار و میزان آسیب وارد شده متفاوت است. در حال حاضر با توجه به اینکه قطعات خودرو هیوندای i20 ازخارج وارد ایران می شوند و هزینه ی تغییر کاپوت ، درب خودرو  سایر قسمت های بدنه خودرو به صورت کامل بسیار بالا است. صافکاری باید توسط فرد متخصص و ابزار مناسب انجام شود.

صافکاری هیوندای i20

خودرو هیوندای i20 بازار فروش خوبی حتی به صورت دست دوم در بازار خودرو ایران دارد به شرطی که سلامت خودرو تامین شده باشد و ایراد و نقصی در بدنه ی خودرو وجود نداشته باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن