صافکاری هیوندای ولستر

صافکاری هیوندای ولستر صافکاری و نقاشی هیوندای ولستر هیوندای ولستر یک خودروی هاچ بک کوپه است که برای اولین بار در سال 2011 توسط هیوندای تولید شد و فروش آن در کره جنوبی در 10 مارس 2011 و در ایالات متحده از کانادا و ایالات متحده آغاز شد.. این خودرو در 10 ژانویه 2011 در …

صافکاری هیوندای ولستر ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای ولستر

صافکاری و نقاشی هیوندای ولستر

هیوندای ولستر یک خودروی هاچ بک کوپه است که برای اولین بار در سال 2011 توسط هیوندای تولید شد و فروش آن در کره جنوبی در 10 مارس 2011 و در ایالات متحده از کانادا و ایالات متحده آغاز شد.. این خودرو در 10 ژانویه 2011 در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد و خلأ باقی مانده زمانی که هیوندای هیوندای تیبورون را پس از مدل سال 2008 متوقف کرد را پر می کند.

این خودرو با بسیاری از رقبا با پیکربندی نامتقارن درب خود متفاوت است، که دارای یک در بزرگ در سمت راننده و دو در کوچکتر در سمت سرنشین است. این پیکربندی بیشتر در خودروهای تجاری و مینی ون ها رایج است. در آمریکای شمالی، هیوندای ولستر به Blue Link مجهز شده است، یک سیستم مخابراتی جدید که در نهایت در تمام مدل های هیوندای استاندارد خواهد شد. این سیستم با OnStar در خودروهای جنرال موتورز قابل مقایسه است و اعلان تصادف خودکار، عیب‌یابی خودرو و کنترل از راه دور ویژگی‌های خودرو و سایر موارد را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

هیوندای مدل خاصی از خودروهای هیوندای ولستر مدل 2012 را که از 1 نوامبر 2011 تا 17 آوریل 2012 تولید شده بودند و مجهز به سانروف پانوراما بودند، به دلیل احتمال ضعیف شدن سانروف در هنگام نصب در کارخانه فراخوان کرد. فراخوان ایمنی در 22 ژانویه 2013 آغاز شد.[علاوه بر این، خودروهای هیوندای ولستر مدل 2012 تولید شده از 2 ژوئیه 2011 تا 27 فوریه 2012 و مجهز به گیربکس دستی برای اتصال اجزای ترمز دستی ناشی از رطوبت و آلودگی جاده فراخوانی شدند.

ریس میلن نسخه‌ای از خودروی مسابقه‌ای هیوندای ولستر را با موتور 2 لیتری با قدرت 500 اسب‌بخار با تمام چرخ‌های محرک در بازی‌های تابستانی X در سری مسابقات قهرمانی رالی کراس ایالات متحده در سال 2011 رانندگی کرد.همکاری بین Rhys Millen Racing و Hyundai Motor America برای فصل قهرمانی مسابقات جهانی رالی کراس در سال 2012 ادامه یافت. پس از اینکه هیوندای اعلام کرد دیگر در موتوراسپرت های آمریکای شمالی شرکت نخواهد کرد، اتومبیل های مسابقه ای هیوندای ولوستر جهانی رالی کراس 2011 از اول ژانویه 2013 به فروش رفت.

بازاریابی

هیوندای با تیم Rhys Millen Red Bull Rallycross در مسابقات قهرمانی رالی کراس ایالات متحده در سال 2011 همکاری کرد. در طول شش مسابقه برنامه ریزی شده در سال 2011، فعالیت در محل بر روی خودروهای تولیدی تنظیم شده با عملکرد، جنسیس کوپه و ولستر متمرکز شد.

یک تبلیغ تلویزیونی با عنوان “یوزپلنگ”، که شامل یک یوزپلنگ در قفس است که با یک 201 اسب بخار هیوندای ولستر Turbo جدید در مسیری طولانی از جاده باز مسابقه می دهد، اولین بار در سه ماهه اول سال 2012 Super Bowl پخش شد.در ژانویه 2012، استودیو Turn 10 در وب سایت رسمی Forza Motorsport 4 اعلام کرد که هیوندای هیوندای ولستر Turbo 2013 و همچنین Veloster Rally Car Rhys Millen به عنوان یک محتوای قابل دانلود رایگان برای بازی در دسترس هستند.

هیوندای ولستر این خودرو موضوع بحث و جدل قرار گرفته است زیرا هیوندای تزریق GDi را تبلیغ می کند اما فقط تزریق MPI DUAL را به بازار آورده است. مصرف‌کنندگانی که خودرو را پیش‌سفارش می‌کردند، مجبور شدند خودروی غیر GDI را بدون هیچ گونه غرامتی بپذیرند یا معامله را لغو کنند و 10 درصد سپرده رزرو را از دست بدهند. علیرغم این واقعیت که موتور همان 128 اسب بخار (95 کیلووات؛ 130 اسب بخار) است که هیوندای ولستر در شیلی فروخته می شود، گواهینامه این خودرو قدرت 138 اسب بخار (103 کیلووات؛ 140 اسب بخار) را مشخص می کند. سایر گزینه های تبلیغاتی نیز در خودروهای فروخته شده در برزیل گنجانده نشده است. این امر باعث شده است که وزارت عمومی برزیل تحقیقات هیوندای را به دلیل رفتار متقلبانه آغاز کند.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

صافکاری هیوندای ولستر

صافکاری و ترمیم بدنه ی  هیوندای ولستر

همه ی این موارد سبب شده اند تا هیوندای ولستر به یکی از خودرو های کوپه محبوب در جهان و ایران تبدیل شود. علی رغم ساختار محکم و مواردی که در داخل و بدنه ی این خودرو به کار رفته است اما حوادث همچنان هیوندای ولستر را تهدید میکند. هر ساله در میان آمار تصادف ها در جهان نام خودرو های هیوندای ولستر هم به چشم می خورد هر چند که آسیب وارد شده به این خودرو به مراتب از سایر خودرو های هم رده کمتر است و عمدتا بدنه ی خودرو دچار فرورفتگی و یا خراش و آسیب می شود.

یکی از موارد شایع برای رفع انواع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو هیوندای ولستر صافکاری خودرو است، صافکاری نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور های جهان به دلیل هزینه ی کمتری که در مقابل تعویض کامل بخش آسیب دیده و یا تعویض کامل خودرو دارد ، در بین رانندگان محبوب است.

در ایران نیز با توجه به افزایش بالای هزینه های تعویض کامل بخش های مختلف بدنه ی هیوندای ولستر صافکاری خودرو در صورت نیاز محبوبیت و رونق بالایی دارد. با توجه به تمیل افراد برای رفع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو اغلب افراد حتی بدون مهارت کافی اقدام به صافکاری خودرو هیوندای ولستر به همین دلیل پیدا کردن مرکز مناسب با صافکاران متخصص برای انجام صافکاری هیوندای ولستر بسیار اهمیت دارد.

تهران پلاس مرکز تخصصی انواع امور مربوط به خودروی هیوندای ولستر از تعمیر و سرویس گرفته تا صافکاری خودرو بسته به میزان آسیب وارد شده است. در این مرکز برای رفع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی هیوندای ولستر از جدیدترین روش ها و تجهیزات استفاده می شود و مانند تمام مراکز حرفه ای در جهان تمامی خدمات با ضمانت نامه معتبر ارائه می شوند.

هزینه صافکاری هیوندای ولستر با توجه به میزان خسارت وارد شده به بدنه ی خودرو و نوع ترمیمی که برای رفع مشکل مورد نیاز است متفاوت است و پس از برری میزان و شدت آسیب وارد شده تعیین می شود.

صافکاری هیوندای ولستر

صافکاری خودرو یکی از موارد تخصصی است که باید توسط افراد متخصص انجام شود تا صافکاری خودرو به بهترین شکل ممکن انجام شود و مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو به درستی رفع شود تا مشخص نباشد که خودرو در حادثه دچار سانحه و آسیب شده است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن