صافکاری هیوندای ورنا

صافکاری هیوندای ورنا صافکاری و نقاشی هیوندای ورنا هیوندای ورنا یک خودروی لوکس واقعی از همه جهات است. اکیفیت ساخت، تنظیم موتور، شتاب بسیار عالی است صندلی‌های دارای تهویه هوا یک تسهیلات عالی برای رانندگی طولانی‌تر فراهم می کنند. حوادث همواره سلامت خودرو و بدنه ی آن را تحت تاثیر قرار می دهند و نمی توان …

صافکاری هیوندای ورنا ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای ورنا

صافکاری و نقاشی هیوندای ورنا

هیوندای ورنا یک خودروی لوکس واقعی از همه جهات است. اکیفیت ساخت، تنظیم موتور، شتاب بسیار عالی است صندلی‌های دارای تهویه هوا یک تسهیلات عالی برای رانندگی طولانی‌تر فراهم می کنند. حوادث همواره سلامت خودرو و بدنه ی آن را تحت تاثیر قرار می دهند و نمی توان آن را نادیده گرفت به همین دلیل است که صافکاری خودرو در سرتاسر جهان برای رفع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو به کار برده می شود.

صافکاری به صورت کلی براساس میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو به دو نوع صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ تقسیم می شود. صافکاری امری تخصصی است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

صافکاری و نقاشی
صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای ورنا

هیوندای ورنا

هیوندای اکسنت یا هیوندای ورنا یک خودروی ساب کامپکت تولید شده توسط هیوندای است. در استرالیا، مدل های نسل اول نام هیوندای اکسل را که توسط سلف اکسنت استفاده می شد، منتقل کردند. اکسنت در سال 2000 با هیوندای ورنا در کره جنوبی جایگزین شد، اگرچه اکثر بازارهای بین المللی، از جمله ایالات متحده، نام “اکسنت” را حفظ کردند. نام “Accent” مخفف Advanced Compact Car of Epoch-making New Technology است.

هیوندای ورنا برای بازار چین توسط شرکت Beijing Hyundai تولید می شود که یک سرمایه گذاری مشترک با Beijing Automotive Industry Corp است. برای بازار روسیه تا سال 2011 توسط کارخانه TagAZ در تاگانروگ مونتاژ می شد و از سال 2011 توسط کارخانه HMMR در شهر مونتاژ می شود.

سن پترزبورگ و با نام جدید هیوندای سولاریس به فروش می رسد. در مکزیک، اکسنت تا سال 2014 توسط کرایسلر با نام Dodge Attitude به بازار عرضه می شد که قبلاً به نام Verna توسط Dodge شناخته می شد. در ونزوئلا، کرایسلر این مدل‌ها را تا سال 2006 با نام دوج بریسا به بازار عرضه کرد. Brisa توسط میتسوبیشی موتورز در کارخانه خود در بارسلون، ونزوئلا مونتاژ شد.

از سال 2002، اکسنت طولانی ترین خودروی خانوادگی کوچک فروخته شده در آمریکای شمالی بوده است. در پورتوریکو به عنوان هیوندای بریو فروخته می شود.در سال 2008، هیوندای اکسنت توسط J.D. Power and Associates به عنوان قابل اعتمادترین خودروی ساب کامپکت معرفی شد.

هیوندای، یک شرکت خودروسازی ژاپنی ، چند خط خودرو از خودروهای کوچک گرفته تا مینی ون ها و پیکاپ ها را ارائه می دهد. هیوندای، خودروساز مستقر در کره، خط تولید کمتری نسبت به هوندا دارد، اما مقدار باورنکردنی از محبوب‌ترین مدل‌های خودروی خود را فروخته است.نبرد بین این دو غول خودروسازی خارجی مدت هاست که ادامه دارد. جای تعجب نیست که این شرکت‌ها حتی امروز هم دست و پا می‌زنند.

هر دو دارای ویژگی های بالاتر از حد متوسط ​​هستند که تقریباً برای هر راننده ای در جاده جذابیت دارد. هر چند وقتی نوبت به یافتن برنده واضح بین این دو می رسد، پاسخ به این سادگی نیست.

به طور کلی، هر خودروساز خودروهای قابل اعتمادی را ارائه می دهد. تعیین اینکه کدام یک هنگام جستجوی یک ماشین جدید برای رانندگی برای شما مناسب است، به نیازهای شما بستگی دارد. اگر قیمت مهم است، هیوندای مسیری است که باید طی کرد. اگر می خواهید در امنیت بالاترین سطح را داشته باشید، هوندا برنده می شود. در هر صورت، یک وسیله نقلیه خوش ساخت خواهید داشت که احتمالاً برای مدت طولانی دوام خواهد آورد.

 

صافکاری هیوندای ورنا

صافکاری بدنه ی هیوندای ورنا

صافکاری و رفع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو هیوندای ورنا برای حفظ ظاهر بدنه ی خودرو و ترمیم انواع مشکلات و فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه ی خودرو ضرروی است. اگر می خواهید خودرویی سالم و مناسب داشته باشید باید برای صافکاری مناسب خودرو اقدام کنید. صافکاری علاوه بر رفع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو سبب می شود تا بتوان خودرو را در بازار خودرو های دست دوم به فروش رساند.

درحال حاضر با توجه به اینکه قطعات خودرو به سختی وارد ایران می شوند صافکاری و رفع مشکل ایجاد شده در بدنه ی هیوندای ورنا نسبت به گذشته رونق بیشترپی پیدا کرده است. در حال حاضر با بروز آسیب در کاپوت ، بدنه ، شاسی خودرو نمی توان مانند گذشته به راحتی آن را تعویض کرد به همین دلیل صافکاری خودرو نسبت به گذشته اهمیت بالاتری دارد.

اقبال به خرید خودرو های هیوندای در بازار ایران سبب شده است تا نیاز به تعمیرات مختلف این خودرو ها در بازار از سایر خودرو ها بیشتر باشد، پیدا کردن مرکزی معتبر و دارای تکنسین های متخصص همیشه یکی از مراحل سخت در فرایند تعمیر خودرو در ایران است، مرکزی که برای صافکاری هیوندای به آن مراجعه می کنید باید دارای افرادی با مهارت بالا باشد که شناخت کافی از خودروهای تولیدی برند هیوندای، سنسور ها و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت آن ها داشته باشد. به همین دلیل است که همه ی افراد توانایی صافکاری انواع خودرو های برند هیوندای را ندارند.

اگر صافکاری خودرو هیوندای توسط افراد ناوارد انجام شود می تواند سبب بروز خسارات زیادی به تاسبسات داخل خودرو شود.

مرکز تهران پلاس معتبر ترین مرکز در زمینه تعمیر و صافکاری انواع خودرو های خارجی در ایران است ، تمامی موارد مربوط به صافکاری خودرو های هیوندای در تهران پلاس توسط تکنسین های ماهر و با تجربه در حوزه صافکاری انجام می شود. تهران پلاس یکی از انگشت شمار مرکزی در تهران است که خدمات مربوط به نقاشی و صافکاری هیوندای در آن به صورت تخصصی انجام می شود. اموری از جمله صافکاری بدون رنگ ، تعویض قطعه به صورت فابریک ، تغییر فیس و بستن گیت، تعمیر سپر و شاسی کشی با دستگاه همگی توسط افراد متخصص در مرکز تهران پلاس به صورت کاملا تخصصی انجام می شوند.

صافکاری هیوندای ورنا

هیوندای ورنا یکی از خودرو های محبوب در بازار است و به دلیل کیفیت بالایی که در موتور و گیربکس دارد فروش بالایی در بازار به خود اختصاص داده است. در حال حاضر تعداد زیادی از هیوندای ورنا در نسل های مختلف در بازار خودرو های نو و دست دوم در بازار ایران به فروش می رسند. صافکاری هر چند در نظر اغلب افراد اهمیتی برای سلامت خودرو ندارد اما در باطن می تواند سبب وارد شدن آسیب های مختلف به قطعاتی از خودرو شود که مستقیما زیر بدنه ی خودرو قرار دارند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن