صافکاری هیوندای سوناتا

صافکاری هیوندای سوناتا صافکاری و نقاشی هیوندای سوناتا هیوندای سوناتا یک خودروی سایز متوسط است که از سال 1985 توسط هیوندای تولید می شود. نسل اول سوناتا که در سال 1985 معرفی شد، یک هیوندای استلار فیس لیفت شده با ارتقاء موتور بود و در عرض دو سال از بازار خارج شد. واکنش ضعیف مشتری.هیوندای …

صافکاری هیوندای سوناتا ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای سوناتا

صافکاری و نقاشی هیوندای سوناتا

هیوندای سوناتا یک خودروی سایز متوسط است که از سال 1985 توسط هیوندای تولید می شود. نسل اول سوناتا که در سال 1985 معرفی شد، یک هیوندای استلار فیس لیفت شده با ارتقاء موتور بود و در عرض دو سال از بازار خارج شد. واکنش ضعیف مشتری.هیوندای سوناتا در ابتدا تنها در کشور کره تولید و عرضه می شود اما کیفیت و کارایی بالا این خودرو را به یکی از خودرو های محبوب در آسیا و جهان تبدیل کرد.

سوناتا در حال حاضر در ایالات متحده برای بازار آمریکای شمالی، چین و کره جنوبی برای بازار آسیا و روسیه برای بازارهای دیگر تولید می شود. نام آن برگرفته از اصطلاح موسیقی، سونات است.هیوندای سوناتا در مدل های مختلف در بازار خودرو ایران موجود است و به دلیل کارایی بالا به صورت دست دوم نیز خرید و فروش می شود به همین دلیل است که صافکاری و رفع نواقص بدنه ی هیوندای سوناتا در ایران رواج بیشتری دارد.

بهترین نعمیرگاه هیوندا در تهران

صافکاری و نقاشی
صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای سوناتا

هیوندای سوناتا

ابتدا سوناتا برای رقابت با سری دوو رویال معرفی شد و نسخه مجلل تری از استلار بود. هیوندای سوناتا شامل کروز کنترل، صندلی‌های برقی، ترمزهای برقی، آینه‌های جانبی قابل تنظیم برقی و تزئینات سپر کرومی بود. سوناتا با دو گزینه تریم در کره در دسترس بود: لوکس و سوپر (دومی فقط با موتور 2.0 لیتری موجود است).

در بازار داخلی هیوندای سعی کرد سوناتا را به عنوان یک خودروی اجرایی با استفاده از عباراتی مانند ماشین لوکس VIPبفروشد. با این حال، از آنجایی که سوناتا بر اساس استلار بدون هیچ تغییر عمده ای ساخته شده بود، توسط عموم به عنوان نسخه ای لوکس از استلار تلقی می شد. در سال 1987 هیوندای دو طرح رنگی و یک گزینه کامپیوتر سفری را اضافه کرد، اما فروش آن به زودی کاهش یافت و این خودرو در دسامبر همان سال متوقف شد. سوناتا فقط در بازار داخلی کره جنوبی فروخته شد. این خودرو در 4 نوامبر 1985 در کره جنوبی رونمایی شد.

انتخاب های موتور شامل 1.6 لیتری میتسوبیشی ساترن (فقط در خارج از بازار داخلی موجود)، 1.8 و 2.0 لیتری میتسوبیشی سیریوس چهار خطی بود. واحد دوم همچنین راه خود را به استلار 1987 و بعد از آن و در MPI از هیوندای گراندور 1986 پیدا کرد. بدنه هیوندای استلار تا حد زیادی بدون تغییر بود.

هیوندا سوناتا
هیوندا سوناتا

صافکاری هیوندای سوناتا

صافکاری هیوندای سوناتا

منظور از صافکاری هیوندای سوناتا مجموعه فعالیت هایی است که صافکار برای ترمیم فرورفتگی، خط و خش بدنه خودرو و … انجام می دهد تا هیوندای سوناتا مانند روز اول خود شود. هیوندای سوناتا به هر دلیلی ممکن است به طور جزئی یا کامل توسط بدنه آسیب ببینند که مهمترین آن تصادف است. همانطور که گفته شد بدنه خودرو از چندین لایه فلز سخت تشکیل شده است که پس از گرم شدن در دمای بالا به شکل خودرو در آمده است. این بدنه های فلزی به گونه ای است که افراد عادی قادر به رفع خراش، فرورفتگی و حتی آسیب های رنگی بدنه نیستند و لازم است با یک صافکار مجرب و ماهر مشورت کنید.تهران پلاس یکی از مراکز صافکاری تخصصی هیوندای سوناتا است در این مراکز تکنسین های مجرب همه روزه آماده خدمت رسانی به شما در امر صافکاری هیوندای سوناتا هستند، صافکاری خودرو رده های مختلفی دارد در مرکز تهران پلاس پس از بررسی میزان آسیب وارد شده توسط صافکار نوع روش مورد نیاز و امکانات و تجهیزات به روز برای رفع مشکل خودرو و صافکاری مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل است که تمامی امور و خدمات در تهران پلاس با ضمانت کامل ارائه می شوند.

یک تکنسین صافکاری ماهر با بررسی قطعات آسیب دیده و برآورد میزان آسیب در مورد نوع صافکاری مورد نیاز تصمیم می گیرد. پولیش انواع مختلفی دارد که از مهمترین آنها می توان به پولیش بی رنگ و پولیش رنگی اشاره کرد. صافکار پس از انتخاب نوع صاف کاری مورد نیاز ، با استفاده از چکش یا دستگاه مکنده، فرورفتگی یا برآمدگی های ایجاد شده در بدنه خودرو را از بین می برد تا بدنه به حالت اولیه بازگردد. برخی از آسیب ها در بدنه ی هیوندای سوناتا تنها با انجام این مرحله قابل ترمیم است.

در برخی موارد، آسیب بسیار بیشتر از یک اصلاح ساده است و صافکار باید قطعه را تعویض کند. تعویض قطعه در درب و کاپوت خودرو انجام می شود. در مرحله بعد صاف کننده با استفاده از کاغذ سنباده سطح ناحیه آسیب دیده را با سایر قسمت ها تراز کرده و سطح آسیب دیده را بتونه می کند. بتونه شرط لازم برای رنگ آمیزی بدنه خودرو است. صافکار به کمک روزنامه سایر قسمت ها را می پوشاند تا رنگ در آنها نفوذ نکند. سپس با استفاده از دستگاه پمپ، قطعات تعمیر شده را رنگ می کنند.

پس از رنگ آمیزی منطق آسیب دیده، مدتی طول می کشد تا رنگ خشک شود. رنگ صاف کننده پس از خشک شدن با صیقل دادن قسمت رنگ شده، تفاوت آن نقطه را با سایر نقاط از بین می برد و به رنگی یکنواخت در خودرو دست می یابد.

اگر صافکار دانش و مهارت کافی را نداشته باشد و در زمان مناسب از تجهیزات مناسب استفاده نکند، صافکاری به درستی انجام نمی شود بدین معنی که مشخص می شود ماشین شما صافکاری شده است اما اگر صافکار مهارت بالایی داشته باشد می تواند هر نوع ضرب و مشکل ایجاد شده در خودرو را به صورتی رفع کند که گویی این مشکل هرگز وجود نداشته اند. تکنسین های صافکار تهران پلاس خودرو هیوندای سوناتا شما را بدون هیچ نوع ردی در صافکاری تحویل می دهند.

با توجه به رنگ و جنس بدنه خودرو، لازم است در تعمیر و ترمیم آن نهایت دقت را به عمل آورید تا اثری از فرآیند صافکاری روی آن باقی نماند. استفاده از پاک کننده های حرفه ای برای دستیابی به این امر ضروری است.

صافکاری هیوندای سوناتا

صافکاری مانند هر نوع تعمیری دیگر از خودرو تخصصی به شمار می رود و نیاز به مهارت و دانش دارد اگر فرد تخصص کافی را نداشته باشد نمی تواند مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو را حل کند این مورد در ارتباط با خودرو های خارجی مانند هیوندای سوناتا اهمیت بیشتری دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن