صافکاری هیوندای سنتنیال

صافکاری هیوندای سنتنیال صافکاری و نقاشی هیوندای سنتنیال هیوندای سنتنیال یک سدان لوکس با موتور جلو، محرک عقب، چهار در و پنج سرنشین است که از سال 1999 تا 2016 توسط هیوندای تولید و به بازار عرضه شد. در سال 2009، هیوندای نسل دوم را با پلت فرم دیفرانسیل عقب و رقابت با BMW سری …

صافکاری هیوندای سنتنیال ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای سنتنیال

صافکاری و نقاشی هیوندای سنتنیال

هیوندای سنتنیال یک سدان لوکس با موتور جلو، محرک عقب، چهار در و پنج سرنشین است که از سال 1999 تا 2016 توسط هیوندای تولید و به بازار عرضه شد. در سال 2009، هیوندای نسل دوم را با پلت فرم دیفرانسیل عقب و رقابت با BMW سری 7، مرسدس کلاس S، آئودی A8 و لکسوس LS عرضه کرد. از آگوست 2014، نسل دوم در کره جنوبی، روسیه، چین، ایالات متحده، کانادا، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی – و همچنین در خاورمیانه به فروش می رسد.

 

هیوندای سنتنیال

در سال 2003، هیوندای ” سنتنیال جدید” خود را ارائه کرد که طراحی کاپوت و برخی از فضای داخلی را تغییر داد. صفحه نمایش 7 اینچی برای صندلی عقب، چراغ های زنون، سنسورهای پارک جلو به تازگی عرضه شد. خنک کننده و گرمایش تهویه صندلی، کنترل آب و هوا با تصفیه کننده هوا (2003)، صندلی های چرمی آلکانترا (2007) را معرفی کرد. از سال 2005، انواع موتورهای 3.0 و 3.5 سیگما V6 به انواع موتورهای 3.3 و 3.8 لامبدا V6 تغییر یافتند که توسط هیوندای موتورز طراحی و توسعه یافتند. اما گیربکس اتوماتیک تغییر نکرده است. هیوندای به طور رسمی تولید نسل اول Equus را در نوامبر 2009 متوقف کرد.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

 

صافکاری هیوندای سنتنیال

در طول زمان, روش‌های قدیمی صافکاری بدنه خودرو به دلیل آسیبی که به آن وارد شده منسوخ شده‌است. امروزه, روش‌های جدید برای این منظور طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند که از آسیب به سطح بدنه ی خودروی هیوندای سنتنیال جلوگیری می‌کنند تا ضربات را به قسمت مورد نظر اعمال کنند.یکی از این روش‌های صافکاری هیوندای سنتنیال pdr است که در ادامه به تفصیل شرح می‌دهیم.

هیوندا سنتنیال
هیوندا سنتنیال

صافکاری هیوندای سنتنیال

صافکاری بدون رنگ خودرو هیوندای سنتنیال

همانطور که در بالا توضیح داده شد، صافکاری در روش‌های مدرن نیازمند استفاده از چندین دستگاه به صورت هم زمان با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو است. مزیت استفاده از این تجهیزات این است که به سطح و رنگ اتومبیل آسیب نمی‌رساند. (تمام فعالیت‌های این تجهیزات بر روی سطح داخلی خودرو به کار می‌رود) ابزارهای مانند تگرگ گش، دستگاه مکش، دستگاه باک داغ، دستگاه هات بادی، دستگاه منگنه نقطه‌ای و ابزار هموارسازی میله PDR ها چنین تجهیزات هستند.

در روش‌های صافکاری بی‌رنگ، قطعات آسیب‌دیده بی‌رنگ تعمیر می‌شوند، که جایگزینی آن بخش را ممکن می‌سازند و نقش مهمی را در قیمت خودرو ایفا می‌کنند. زیرا تغییر بخش بدنه ی خودرو هیوندای سنتنیال ، قیمت اتومبیل را کاهش می‌دهد. دیگر مزیت‌های استفاده از این روش‌ها، جلوگیری از تعویض قطعات خودرو است، باز کردن قطعات خودرو در بیشتر موارد،سبب ایجاد تغییر در بدنه ی خودرو می شود.

 

صافکاری هیوندای سنتنیال

صافکاری خودرو به کمک PDR

صافکاری Pointless dent repair یکی از روش‌های هموارسازی بی‌رنگ است که به معنی تعمیر بدنه خودرو بدون رنگ است و در مواردی که آسیب به بدنه خودرو کم است و بدنه خودرو بدون نیاز به اعمال ضربات شدید تعمیر می‌شود. مهم‌ترین ابزار این روش میله‌های pdr است که استحکام بالایی دارند و از فولاد با آلیاژهای مختلف ساخته شده‌اند. این میله‌ها عدم یکنواختی کف خودرو را بخوبی از بین می‌برند و از موج برداشتن آن‌ها جلوگیری می‌کنند. این میله‌ها در بسیاری از مدل‌ها با کارایی در بخش‌های مختلف خودرو موجود بوده و معمولاً به عنوان یک بسته کامل در بازار تجهیزات پالایش عرضه می‌شوند.

انواع میلگردهای pdr شامل موارد زیر هستند:

میله گردان: برای استفاده در مکان‌هایی که ممکن است میله را بچرخانید.

میله اهرمی: برای استفاده از اهرم‌های در بخش‌های نازک مانند کاپوت.

میله دم ماهی: برای استفاده در مکان‌هایی با فضای کمی برای هموارسازی

چگونه از میله‌های pdr استفاده کنیم

میله PDR به عنوان اهرمی عمل می‌کند که در آن محل کاربرد نیرو و بخش پشتیبان مکان تلاقی با افسردگی در بدنه خودرو است و مطابق با نقطه آسیب‌دیده، شکل متفاوتی دارد. بخش دیگر مجموعه، سر میله است که نیروی دست را به ساپورت انتقال می‌دهد، که به دلیل مهارت پالایش این نیرو، افسردگی و یا آسیب را از بین می‌برد.

 

صافکاری هیوندای سنتنیال

صافکاری PDR خودرو هیوندای سنتنیال

همان طور که اشاره کردیم صافکاری بدنه ی هیوندای سنتنیال نقش اساسی را در سلامت خودرو ایفا میکند. صافکاری به روش پی دی آر در برطرف سازی فرورفتگی های کوچک، مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد های این روش در صافکاری هیوندای هیوندای سنتنیال عبارتند از:

بر طرف کردن فرورفتگی های موجود در بدنه به دلیل تصادفات خفیف

کاهش میزان بتونه کاری در زمان صافکاری بدنه

از بین بردن فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه به دلیل برخورد با تگرگ

صافکاری هیوندای سنتنیال فرآیندی است که در آن تلاش برای تعمیر نقاط آسیب‌دیده و یا قطعات توسط مجموعه‌ای از دستگاه ها هموار ساخته می‌شود. صافکاری, مانند بسیاری موارد دیگر, اصول خود را دارد و یک صافکار خوب باید دانش و مهارت کافی را در ارتباط با رفع درست مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو داشته باشد. تهران پلاس یکی از مراکز تخصصی در امر صافکاری و رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودروی هیوندای سنتنیال است. در تهران پلاس هر نوع مشکل ایجاد شده  در بدنه ی هیوندای سنتنیال با توجه به میزان آسیب با جدیدترین دستگاه ها رفع می شود تا کمترین آسیب به بدنه ی خودرو و سایر قطعات در حین صافکاری وارد شود.

فرآیند صاف کاری و نقاشی می‌تواند بسته به نوع و شدت ضربه متغیر باشد؛ صافکاریم ی تواند به نیاز به باز کردن قطعات انجام شود اما در برخی از موارد با توجه به میزان و شدت آسیب وارد شده نیاز است تا قطعات باز شوند و به صورت زیر ساختی ایراد ایجاد شده در بدنه ی خودرو رفع شود. اگر آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو از حد طبیعی بیشتر باشد ترجیح بر این است که بخش مورد نظر با قطعات جدید جایگزین شود.

هیوندا سنتنیال
هیوندا سنتنیال

صافکاری هیوندای سنتنیال

هزینه صافکاری هیوندای سنتنیال

هزینه صافکاری هیوندای سنتنیال با توجه به میزان آسیب و روش صافکاری که مورد نیاز است متفاوت است. همچنین تخصص و مهارت صافکار نیز مورد دیگری است که در تعیین قیمت تمام شده صافکاری هیوندای سنتنیال نقش دارد.

صافکاری هیوندای سنتنیال

در این مقاله خودروی کره ای هیوندای سنتنیال و جدید ترین روش برای صافکاری این خودروی محبوب را بررسی کردیم. صافکاری امری تخصصی و اگر می خواهید صافکاری خودروی شما به شکل کاملا طبیعی انجام شود باید توسط افراد متخصص انجام گیرد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن