صافکاری هیوندای سانتافه

صافکاری هیوندای سانتافه صافکاری و نقاشی هیوندای سانتافه خودروی های برند کرده ای هیوندای از گذشته تا به امروز یکی از پرطرفدارترین خودروهای تولید شده در جهان و ایران بوده اند. کارایی و کیفیت بالای خودرو های تولیدی برند هیوندای در کنار قیمت مناسب خودرو های تولیدی این برند را به یکی از محبوب ترین …

صافکاری هیوندای سانتافه ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای سانتافه

صافکاری و نقاشی هیوندای سانتافه

خودروی های برند کرده ای هیوندای از گذشته تا به امروز یکی از پرطرفدارترین خودروهای تولید شده در جهان و ایران بوده اند. کارایی و کیفیت بالای خودرو های تولیدی برند هیوندای در کنار قیمت مناسب خودرو های تولیدی این برند را به یکی از محبوب ترین خودرو را در بازار تبدیل کرده اند. یکی از این خودرو ها که در ایران نیز فروش بالایی دارد و در بازار خودرو های دست دوم نیز به چشم می خورد هیوندای سانتافه است. با توجه به اینکه قیمت خودرو دائما در حال بالا رفتن است صافکاری و تعمیر خودرو هیوندای سانتافه در حال حاضر اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

بهترین نعمیرگاه هیوندا در تهران

 

صافکاری هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه یک خودروی کاربردی اسپرت (SUV) است که توسط سازنده کره جنوبی هیوندای از سال 2000 تولید می شود. این نام از شهر سانتافه، نیومکزیکو گرفته شده است و برای سال 2001 به عنوان مدل معرفی شد. اولین SUV هیوندای. سانتافه نقطه عطفی در برنامه بازسازی این شرکت در اواخر دهه 1990 بود، زیرا این SUV مورد استقبال خریداران آمریکایی قرار گرفت. بین سال های 2006 تا 2012، سانتافه بین کراس اوور کامپکت کوچکتر توسان و وراکروز بزرگتر قرار گرفت.

هیوندا سانتافه
هیوندا سانتافه

نسل سوم سانتافه که در سال 2012 معرفی شد در دو نسخه معمولی (کوتاه) و شاسی بلند توسعه یافته عرضه شد. مدل کوتاه به‌عنوان سانتافه اسپورت در آمریکای شمالی (صندلی‌های سه ردیفه موجود نبود) و به سادگی سانتافه در بازارهای جهانی فروخته می‌شد (صندلی‌های سه ردیف استاندارد یا اختیاری بودند)، در حالی که مدل شاسی بلند طولانی نامیده می‌شود. سانتافه در آمریکای شمالی و به نام هیوندای مکسکروز در کره جنوبی.نسل چهارم سانتافه بین توسان و پالیسید جای گرفته است که دومی جایگزین سانتافه شاسی بلند است.

در 3 ژوئن 2020، هیوندای فیس لیفت سانتافه را برای مدل سال 2021 معرفی کرد. گفته شد که سانتافه فیس لیفت شده بر روی یک پلت فرم جدیدتر N3 ساخته شده است، که اجازه می دهد مدل های هیبریدی و پلاگین هیبریدی ارائه شود. سانتافه به روز شده دارای چراغ‌های ال‌ای‌دی «T» است که در یک مشبک «آبشاری» جدیدتر و گسترده‌تر ادغام می‌شوند. قسمت عقب نیز با یک نوار LED بلند در عرض خودرو اصلاح شده است. قوس چرخ های پهن تر برای جا دادن چرخ های بزرگتر 20 اینچی مهندسی شده اند.

همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی و درایور دارای یک کلاستر گیج دیجیتال 12.3 اینچی است. برای ایالات متحده، فناوری پیشرفته ایمنی نقاط کور در تریم Limited استاندارد شد و تریم Ultimate برای مدل سال 2020 حذف شد و با تریم جدید “Calligraphy” مشابه Palisade جایگزین شد.

هیوندای طراحی مجدد سانتافه را در 14 فوریه 2012 راه اندازی کرد. نسل سوم سانتافه در 4 آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک 2012 رونمایی شد، نسل سوم سانتافه دارای دو نوع فاصله محوری است: نوع اسپرت 5 صندلی کوتاه تر (7 صندلی اختیاری است. در چندین بازار) و نسخه شاسی بلند (به نام سانتافه XL در کانادا) با سه ردیف صندلی و صندلی های در دسترس برای شش یا هفت سرنشین. هر دو مدل دارای نمونه اولیه طراحی جدید “Storm Edge” هستند که در نهایت در تمام مدل‌های دیگر عرضه می‌شود و دارای پلتفرم کراس اوور یونی‌بادی سانتافه هستند که شبیه به اکثر SUV‌های امروزی است.

نسخه شاسی کوتاه (DM)

نسخه شاسی کوتاه آن با نام سانتافه اسپورت در آمریکای شمالی و به سادگی سانتافه در سایر مناطق به بازار عرضه می شود. در حالی که سانتافه اسپورت تنها در دو ردیف در آمریکای شمالی موجود است، گزینه صندلی ردیف سوم به صورت استاندارد یا اختیاری در اکثر مناطق خارج از آمریکای شمالی موجود است.

مدل‌های 2013 سانتافه اسپورت با موتورهای چهار سیلندر وارد بازار می‌شوند. موتور استاندارد 2.4 لیتری با قدرت 190 اسب بخار (142 کیلووات) با موتور 2.0 لیتری توربو چهار با قدرت 264 اسب بخار (268 اسب بخار؛ 197 کیلووات) است. دیفرانسیل جلو استاندارد است و تمام چرخ محرک اختیاری است. سانتافه اسپورت دارای ویژگی کنترل پیچش بردار گشتاور هیوندای برای بهبود عملکرد درایو است. هر دو موتور از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک (که قبلاً در سدان آزرا یافت شده است) تعویض می‌شوند که تا 33 مایل بر گالن آمریکا (7.1 لیتر در 100 کیلومتر؛ 40 مایل بر گالن) برای مدل تنفس طبیعی و 31 مایل بر گالن آمریکا (7.6) باز می‌گردد.

سانتافه کره ای از 19 آوریل 2012 به شکل پایه چرخ کوتاه با ظرفیت 7 نفر در آسیا عرضه شد. انواع موتورهای موجود موتور دیزلی 2.0 لیتری E-VGT R-Line و 2.2 لیتری E-VGT R-Line هستند.

 

صافکاری هیوندای سانتافه

تعمیر و صافکاری هیوندای سانتافه

همه ی ویژگی های نام برده شده برای هیوندای سانتافه سبب نمی شود که این خودرو را بدون نقص بدانیم. هیوندای سانتافه نیز مانند هر خودروی دیگری در معرض حادثه و فرورفتگی و انواع آسیب در بدنه ی خودرو قرار دارد به همین دلیل است که صافکاری هیوندای سانتافه مانند سایر خودرو ها بسیار اهمیت دارد و در این سال ها صافکاری هیوندای سانتافه به شغلی پردرآمد و پرمشغله تبدیل شده است.

اگر به دنبال مرکزی مطمئن برای صافکاری خودروی هیوندای سانتافه خود هستید تهران پلاس بهترین انتخاب برای شما است. در مرکز تهران پلاس تمامی تکنسین های مربوط به صافکاری مهارت و دانش بالایی داشته و با استفاده از تجهیزات جدید و به روز با توجه به میزان آسیب وارد شده ، بدنه یخ ودرو را صافکاری و آسیب ایجاد شده را رفع میکنند.

هیوندا سانتافه
هیوندا سانتافه

صافکاری هیوندای سانتافه

صافکاری فرورفتگی درب هیوندای سانتافه

درهای خودرو قسمت هایی در خودرو هستند که بیشتر در معرض آسیب و فرورفتگی قرار دارند.  آسیب و فرورفتگی ممکن است سطحی و کم هزینه به نظر برسد، اما ممکن است عواقب و هزینه های بعدی داشته باشد.

دستگاه مکنده ابزار تمیز کننده هیوندای می باشد که باعث می شود خودروی شما با کمترین هزینه و در کمترین زمان و همچنین بدون ریختن رنگ و آسیب صحیح و سالم به شما تحویل داده شود. مکنده خودرو هیوندای جدیدترین و به روزترین دستگاه در این صنعت می باشد. مکنده هیوندای ابزاری است که هر صافکاری به روزی دارای آن است.

صافکاری هیوندای سانتافه

صافکاری خودرو با توجه به اهمیتی که در سلامت ظاهری خودرو دارد باید توسط افراد مجرب انجام شود. صافکاری هیوندای سانتافه نیز مانند هر خودروی دیگری به صافکاری نیاز دارد.

تعمیر هیوندا سانتافه
تعمیر هیوندا سانتافه
تعمیر هیوندا سانتافه
تعمیر هیوندا سانتافه

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن