صافکاری هیوندای توسان

صافکاری هیوندای توسان صافکاری و نقاشی هیوندای توسان هیوندای توسان یک SUV قوی است که می تواند تا 200000 مایل دوام بیاورد، اگر به خوبی از آن مراقبت شود، به طور منظم نگهداری شود و به طور محافظه کارانه رانندگی شود. بر اساس مسافت پیموده شده سالانه 15000 مایل، می توانید انتظار داشته باشید که …

صافکاری هیوندای توسان ادامه »

صافکاری و نقاشی و احیای رنگ نیسان تیانا

صافکاری هیوندای توسان

صافکاری و نقاشی هیوندای توسان

هیوندای توسان یک SUV قوی است که می تواند تا 200000 مایل دوام بیاورد، اگر به خوبی از آن مراقبت شود، به طور منظم نگهداری شود و به طور محافظه کارانه رانندگی شود. بر اساس مسافت پیموده شده سالانه 15000 مایل، می توانید انتظار داشته باشید که توسان 13.5 سال قبل از خرابی یا نیاز به تعمیرات گران قیمت دوام بیاورد.

کیی از مواردی که سلامتی هر خودرویی را تهدید میک ند بروز آسیب و حادثه است. حوادث می توانند در هر شرایطی برای خودرو ایجاد شوند و ممکن است شما رانندگی مناسبی داشته باشید اام اشتباه افراد دیگر سبب ایجاد حادثه برای خودرو شما شود. عمدتا حوادثی که برای خودروی هیوندای توسان ایجاد می شوند هم سلامت خودرو و هم سلامت بدنه ی آن را تحت تاثیر قرار می دهند و ممکن است کاپوت خودرو جمع شود و یا درب خودرو دچار فرورفتگی شود. با توجه به شدت آسیب وارد شده میزان خسارات و نیز متفاوت هستند.

 

صافکاری هیوندای توسان

رفع آسیب بدنه هیوندای توسان

صافکاری باید توسط افراد متخصص انجام شود تا ایراد و مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو به صورتی رفع گردد که مشکل نباشد مشکل در بدنه ی خودرو ایجاد شده است. با توجه به تفوات هایی که خودرو ها از نظر بدنه با همدیگر دارند باید برای صافکاری خودرو دقت زیادی به خرج دهید تا صافکاری خودور توسط افراد متخصص و ماهر انجام شود.

در حال حاضر کمپانی هیوندای در ایران نمایندگی رسمی برای انجام امور صافکاری خودرو ندارد و همین امر سبب شده است تا افراد برای صافکاری هیوندای توسان دچار مشکل شوند، تهران پلاس تنها مرکز تخصصی تعویر و صافکاری بخش های مختلف بدنه ی خودروی هیوندای توسان در ایران است که تمامی موارد مربوط به سرویس و تعمیر بدنه ی خودرو در تهران پلاس توسط صافکاران ماهر و پس از بررسی میزان خسارت وارد شده انجام می شود برای اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص انجام می شود.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

تعمیر توسان
تعمیر توسان

هیوندای توسان

هیوندای اخیراً خط تولید خودروهای شاسی بلند خود را اصلاح کرده است. تقریباً همه چیز در خودروهای جدید تغییر کرده است . اکنون، برای سال 2022، نوبت توسان است. این شاسی بلند کوچک هیوندای است که با خودروهایی مانند هوندا CR-V و تویوتا RAV4 رقابت می کند. این از لحاظ تاریخی همه چیز را ایمن بازی می کند و به قراردادهای سبک محافظه کارانه پایبند است، اما توسان 2022 نیست.

اکنون در نسل چهارم، نسخه کاملاً جدید با طراحی متمایز چراغ‌های جلوی آبشاری، قوس چرخ‌های مربعی و چین‌های پررنگ روی بدنه کاملاً متفاوت است. فضای داخلی نیز پویاتر است، با یک پشته وسط بدون دکمه های سخت و یک صفحه ابزار دیجیتال بدون کفن. همچنین برای سال 2022، سه گزینه پیشرانه در دسترس است. یک موتور بنزینی معمولی و همچنین دو گزینه هیبریدی وجود دارد: یک هیبریدی استاندارد و یک هیبریدی پلاگین با حداکثر برد 28 مایل الکتریکی. اما برخی موارد، مانند گارانتی طولانی هیوندای و ارزش کلی خوب در برابر پول پرداخت شده، بدون تغییر باقی می مانند.به طور کلی، هیوندای با توسان کاربرد خوبی دارد به ویژه، به عنوان یک انتخاب قانع کننده برای یک SUV کوچک برجسته است.

 

مدل های هیوندای توسان

هیوندای توسان 2022 در هفت تیپ با سه موتور ارائه شده در دسترس است. چهار سطح تریم – SE ، SEL ، N Line و Limited – دارای موتور بنزینی معمولی هستند. هیبرید و پلاگین هیبریدی (PHEV) در سه تریم ارائه می‌شوند: آبی هیبرید ، SEL Convenience Hybrid و Limited Hybrid . در حالی که موتور بنزینی استاندارد را می توان با موتور جلو یا تمام چرخ متحرک داشت و از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می کرد، هیبریدی ها به صورت استاندارد با جعبه دنده چهار چرخ متحرک و گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می شوند.

موتورهای موجود:

2.5 لیتری چهار سیلندر (187 اسب بخار)

هیبریدی با موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ (227 اسب بخار)

پلاگین هیبریدی با موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ (261 اسب بخار)

SE

رینگ های آلیاژی 17 اینچی

چراغ های جلو LED

صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 8 اینچی

قابلیت اتصال به گوشی هوشمند Apple CarPlay و Android Auto (با اتصال بی سیم)

سیستم صوتی شش بلندگو

SE همچنین با کمک های راننده پیشرفته مانند:

SEL

شیشه های عقب رنگی

ورود بدون کلید مجاورت با شروع فشاری

صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی

گرمکن صندلی های جلو

دریچه های سرنشین عقب

آینه های جانبی گرم شونده با چراغ های راهنما یکپارچه

دو خروجی USB برای سرنشینان عقب

مانیتور نقطه کور با هشدار ترافیک متقاطع عقب (به شما هشدار می دهد اگر وسیله نقلیه ای در هنگام تغییر لاین در نقطه کور شما قرار گرفته باشد یا در حال حرکت در عقب باشد)

مداخله در نقطه کور (اگر بخواهید در حالی که خودرو در نقطه کور وسیله نقلیه قرار دارد تغییر مسیر دهید، به طور خودکار ماشین را به مسیر خود برمی گرداند)

کروز کنترل تطبیقی ​​(فاصله تعیین شده توسط راننده بین هیوندای و خودروی جلویی را حفظ می کند

N Line

شبیه به تریم SEL است، اما ویژگی‌های اسپرت را اضافه می‌کند، مانند:

رینگ های آلیاژی 19 اینچی ویژه

تزئینات داخلی و خارجی منحصر به فرد

صندلی های جلو اسپرت

سانروف پانوراما

تزئینات بیرونی کروم تیره

چراغ های جلو LED ارتقا یافته

فرمان گرم کن

شیفترهای دست و پا

صندلی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی

تنظیمات حافظه صندلی راننده

گرمکن صندلی های عقب

صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی با ناوبری

دوربین نقطه کور (هنگامی که چراغ راهنما را فعال می کنید تصویری از نقطه کور خودرو را در پانل ابزار نمایش می دهد)

سیستم حفظ خطوط (اصلاحات جزئی فرمان را انجام می دهد تا خودرو را در محور خود نگه دارد)

سیستم دوربین دید فراگیر (منظره ای از بالا به پایین از توسان و محیط اطراف آن برای موقعیت های پارک به شما می دهد)

صافکاری هیوندای توسان

هیوندای توسان یکی از خودر وهای لوکس و پرکاربرد در بازار است که درم دل های متنوع و مختلفی در بازار به فروش می رسد و با توجه به قیمت بالای خودرو در سال های اخیر صافکاری هیوندای توسان در حال حاضر اهمیت بالاتری دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن