صافکاری هیوندای اکسنت

صافکاری هیوندای اکسنت صافکاری و نقاشی هیوندای اکسنت هیوندای اکسنت یا هیوندای ورنا  یک خودروی ساب کامپکت تولید شده توسط هیوندای است. در استرالیا، مدل های نسل اول نام هیوندای اکسل را که توسط سلف اکسنت استفاده می شد، منتقل کردند. اکسنت در سال 2000 با هیوندای ورنا در کره جنوبی جایگزین شد، اگرچه اکثر …

صافکاری هیوندای اکسنت ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای اکسنت

صافکاری و نقاشی هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت یا هیوندای ورنا  یک خودروی ساب کامپکت تولید شده توسط هیوندای است. در استرالیا، مدل های نسل اول نام هیوندای اکسل را که توسط سلف اکسنت استفاده می شد، منتقل کردند. اکسنت در سال 2000 با هیوندای ورنا در کره جنوبی جایگزین شد، اگرچه اکثر بازارهای بین المللی، از جمله ایالات متحده، نام “اکسنت” را حفظ کردند. نام “Accent” مخفف Advanced Compact Car of Epoch-making New Technology است.

هیوندای اکسنت برای بازار چین توسط شرکت Beijing Hyundai تولید می شود که یک سرمایه گذاری مشترک با Beijing Automotive Industry Corp است. برای بازار روسیه تا سال 2011 توسط کارخانه TagAZ در تاگانروگ مونتاژ می شد و از سال 2011 توسط کارخانه HMMR در شهر مونتاژ می شود. سن پترزبورگ و با نام جدید هیوندای سولاریس به فروش می رسد. در مکزیک، اکسنت تا سال 2014 توسط کرایسلر با نام Dodge Attitude به بازار عرضه می شد که قبلاً به نام Verna توسط Dodge شناخته می شد.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

صافکاری و نقاشی
صافکاری و نقاشی

هیوندای اکسنت

در ونزوئلا، کرایسلر این مدل‌ها را تا سال 2006 با نام دوج بریسا به بازار عرضه کرد. Brisa توسط میتسوبیشی موتورز در کارخانه خود در بارسلون، ونزوئلا مونتاژ شد. از سال 2002، اکسنت طولانی ترین خودروی خانوادگی کوچک فروخته شده در آمریکای شمالی بوده است. در پورتوریکو به عنوان هیوندای بریو فروخته می شود.در سال 2008، هیوندای اکسنت به عنوان قابل اعتمادترین خودروی ساب کامپکت توسط J.D. Power and Associates معرفی شد.

هیوندای اکسنت یکی از معدود خودروهای ساب کامپکت باقی مانده در بازار است. اندازه کوچک آن آن را به یک انتخاب عالی برای ساکنان شهر تبدیل می کند، در حالی که قیمت اولیه آن برای خریداران خودرو با بودجه کم جذاب است.هیوندای اکسنت طراحی مجدد کاملی برای سال 2018 دریافت کرد و با تغییرات بسیار کمی برای سال 2022 ادامه یافت. اکسنت به هیچ وجه یک خودروی اسپرت نیست، اما برای یک خودروی اقتصادی به طرز شگفت انگیزی خوب رانندگی می کند.

اگرچه قیمت اولیه مدل پایه کم است، اما تریم متوسط ​​SEL با سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی بزرگتر، ادغام Apple CarPlay و Android Auto، ترمزهای دیسکی چهار چرخ، فرمان کج و تلسکوپی بیشترین قیمت را ارائه می‌کند. ، سانروف و موارد دیگر. جهش قیمت بسیار کم است، و ویژگی‌هایی که برای آن پول نقد اضافی دریافت می‌کنید به شدت از دست می‌روند اگر به SE رضایت دهید.

 

مدل های هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت 2022 در سه تیپ SE، SEL و Limited موجود است. هر سه به یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر خطی (120 اسب بخار، 113 پوند فوت) مجهز می شوند که به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته متصل می شود.

 

ویژگی های استاندارد عبارتند از:

چرخ های فولادی 15 اینچی

اتصالات USB و بلوتوث تلفن هوشمند

سیستم صوتی چهار بلندگو

کروز کنترل

پنجره های قدرت

قفل برقی درب با ورود بدون کلید

صفحه نمایش مرکزی 5 اینچی

SEL

SEL، تمام ویژگی‌های SE را به‌علاوه دریافت می‌کنید:

چرخ های آلیاژی

سیستم صوتی شش بلندگو

ادغام تلفن هوشمند Apple CarPlay و Android Auto

سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 7 اینچی

چراغ های جلو اتوماتیک

چراغهای مه شکن

دو پورت USB

فرمان کج و تلسکوپ

محدود

علاوه بر تمام ویژگی های SEL، تریم محدود شامل موارد زیر است:

کاهش برخورد از جلو (به شما در مورد برخورد قریب الوقوع هشدار می دهد و در سناریوهای خاص ترمز را فشار می دهد)

سانروف

چراغ های جلو LED

رینگ های آلیاژی 17 اینچی

گرمکن صندلی های جلو

جرقه زنی دکمه ای

کنترل خودکار آب و هوا

فرمان با روکش چرمی و دسته دنده

یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر 120 اسب بخار قدرت و 113 پوند فوت گشتاور در هیوندای اکسنت 2022 ارائه می کند. خریداران می توانند بین گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک CVT یکی را انتخاب کنند. تمامی مدل ها FWD هستند.

رتبه بندی و ویژگی های ایمنی

هیوندای اکسنت 2022 رتبه بندی ایمنی کلی را از NHTSA با چهار ستاره در تست تصادف و واژگونی جلو و پنج ستاره در تست تصادف جانبی دریافت کرده است. با این حال، این آژانس به چیزی اشاره می کند که آن را نگرانی ایمنی می نامد. در تست تصادف جانبی، پانل درب داخلی به بالاتنه آدمک سرنشینان عقب برخورد کرد که احتمال بیشتری برای آسیب قفسه سینه را نشان می‌دهد.

در تست‌های IIHS ، اکسنت 2021 در تمام تست‌های تصادف، به‌جز تست همپوشانی کوچک سمت سرنشین که در آن رتبه‌ی قابل قبولی را کسب کرد ، امتیازات خوبی دریافت کرد. این آزمایش آنچه را که وقتی گوشه سمت راست وسیله نقلیه با یک جسم در سرعت 40 مایل در ساعت برخورد می کند، تکرار می کند. چراغ‌های جلو بسته به پیکربندی، رتبه‌های قابل قبول و ضعیف را دریافت کردند.

فناوری هیوندای اکسنت

مدل های پایه دارای یک صفحه نمایش لمسی مرکزی کوچک 5.0 اینچی و یک سیستم صوتی با چهار بلندگو هستند. با این حال، سایر تریم ها به صورت استاندارد با صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با Android Auto و Apple CarPlay و همچنین شش بلندگو عرضه می شوند. دو پورت شارژ USB نیز موجود است.

تمام این ویژگی ها باعث می شوند تا فروش هیوندای اکسنت نسبت به سایر خودرو ها در بازار بیشتر باشد به همین دلیل تعمیر و سرویس بخش های مختلف این خودرو بازار خوبی دارد.

 

صافکاری هیوندای اکسنت

صافکاری بدنه ی خودرو هیوندای اکسنت

یکی از مواردی که بازار کار خوبی در ایران دارد صافکاری بدنه ی هیوندای اکسنت است. هر چند که یک خودرو خوب باشد و کیفیت بالایی داشته باشد اما از بروز حوادث در امن نیست. حتی ممکن است خودروی شما در حالتپ ارک باشد و خودروی دیگری با آن برخورد کند و سبب آسیب دیدن بدنه ی خودرو شما شود. در این صورت برای اینکه میزان آسیب و نوع رفع آن مشخص شود باید به صافکاران ماهر مراجعه کنید.

صافکاری هیوندای اکسنت

تهران پلاس یکی از مراکز معتبر و تخصصی در ایران است که صافکاری هیوندای اکسنت در این مرکز توسط افراد متخصص و پس از بررسی دقیق میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو توسط تجهیزات مدرن و به روز انجام می شود. در تهران پلاس تمامی خدمات مانند تمام مراکز صافکاری در جهان با ضمانت ارائه می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن