صافکاری نیسان xtrail

صافکاری نیسان xtrail صافکاری و نقاشی نیسان xtrail نیسان  X-TRAIL یک SUV خانواده بزرگ که شما می توانید با پنج یا هفت کرسی مشخص است. مدتی است که وجود دارد و در سال 2013 معرفی شده است، اگرچه در سال 2017 به روز شده است.همانطور که شایسته خودرو کلاس SUV های بزرگ است، همه چیز …

صافکاری نیسان xtrail ادامه »

صافکاری و نقاشی ایکس تریل

صافکاری نیسان xtrail

صافکاری و نقاشی نیسان xtrail

نیسان  X-TRAIL یک SUV خانواده بزرگ که شما می توانید با پنج یا هفت کرسی مشخص است. مدتی است که وجود دارد و در سال 2013 معرفی شده است، اگرچه در سال 2017 به روز شده است.همانطور که شایسته خودرو کلاس SUV های بزرگ است، همه چیز در داخل بسیار معقول است و همه چیز محکم به نظر می رسد. بیشتر پلاستیک‌ها نرم و قابل بخشش هستند، اگرچه چند ماده شکننده، قسمت‌های آن را کمی پایین می‌آورند. آنها بیشتر به صندلی های عقب و درها محدود می شوند. فقط نسخه‌های تکنا با مشخصات بالا با صندلی‌های چرمی به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند.

خودروهای Acenta Premium و بالاتر از یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی هفت اینچی با ناوبری ماهواره‌ای به صورت استاندارد بهره می‌برند. این دستگاه دارای دکمه های میانبر مفیدی است که استفاده از آن را در حین حرکت آسان می کند، اما همچنان فاقد هرگونه سیستم آینه کاری گوشی هوشمند مدرن است.

صافکاری و نقاشی ایکس تریل

به لطف تنظیم استاندارد ارتفاع صندلی و فضای سر زیاد، راحتی در جلو هر مدلی که انتخاب کنید آسان است – اگرچه سقف شیشه ای پانورامایی که با مدل های Acenta Premium، N-Connecta و Tekna دریافت می کنید کمی فضای سر را کاهش می دهد. فضای کافی برای بزرگسالان قدبلند وجود دارد تا در ردیف کشویی وسط صندلی‌ها نیز راحت باشند – اگرچه حمل سه صندلی کنار هم نسبت به Skoda Kodiaq فشار بیشتری دارد.

اگر به فضای بیشتری برای سرنشینان نیاز دارید، می‌توانید دو صندلی اضافی به‌عنوان یک آپشن 1000 پوندی بگیرید، که نیسان X-Trail را به یک خودروی هفت نفره تبدیل می‌کند – اما این ردیف عقب واقعاً به اندازه کافی برای بچه‌ها بزرگ است و به میزان قابل توجهی در صندوق عقب موجود غذا می‌خورد. فضا.تنها با پنج صندلی در جای خود، فضای کافی برای یک کالسکه کودک و چند کیف بزرگ نرم وجود دارد. با تا شدن صندلی‌های عقب به صورت دو طرفه (60:40)، فضا برای چند دوچرخه نیز وجود دارد – حتی لازم نیست چرخ‌های آن‌ها را بردارید.

تعمیرگاه نیسان در تهران

عملکرد نیسان xtrail

کراس اوور X-Trail فوق العاده توانمند بر اساس میراث نیسان 4×4 ساخته شده است

طراحی جسورانه، بسته بندی هوشمند با قابلیت های پیشرفته خارج از جاده

فناوری های پیشرفته بخش اول از جمله مجموعه سپر ایمنی نیسان

بهترین سطوح فضای پای عقب در بخش

جستجوگر ماجراجویی 7 نفره با عملکرد منحصر به فرد ردیف دوم کشویی و خوابیده

به طور کامل از طریق سیستم جدید NissanConnect با مجموعه ای از برنامه ها متصل شده است

از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سقف پانوراما و چراغ‌های جلو Bi-LED اشاره کرد

موتورهای جدید 1.6 DIG-T و 1.6 dCi 130 آلایندگی و مصرف سوخت پایینی دارند.

X-Trail با ترکیب خطوط براق و شیک یک کراس اوور مدرن با جذابیت قوی یک SUV معمولی، استانداردهای جدیدی را برای طراحی در بخش SUV تعیین می کند. X-Trail که با مدل قبلی خود فاصله زیادی دارد، نسل بعدی طراحی SUV را به نمایش می گذارد که ظاهری روان تر و روان تر را بدون به خطر انداختن توانایی های خودرو در خارج از جاده ارائه می دهد.

با استفاده از یک پلت فرم جدید پیشرفته، تیم طراحی نیسان توانست از فاصله محوری طولانی‌تر و مسیر وسیع‌تر این معماری نهایت استفاده را ببرد. مطابق با زبان طراحی کراس اوور نیسان، X-Trail تاکید بصری زیادی بر روی قسمت چرخ ها دارد، با علامت تجاری قوس های بزرگ که سنگ بنای طراحی را تشکیل می دهند. X-Trail در ترکیب با خط سقف شیب دار، پهلوهای عمیق تراشیده شده و خط پنجره رو به بالا، از DNA طراحی کراس اوور نیسان برای ایجاد خودرویی بهره می برد که ظاهری شیک و مدرن ارائه می دهد.از نظر اندازه، X-Trail 17 میلی‌متر بلندتر (4643 میلی‌متر) از مدل نسل قبلی است و فاصله بین دو محور 76 میلی‌متر بیشتر است که به ارائه فضای بیشتر در داخل کمک می‌کند. مدل جدید همچنین 30 میلی‌متر پهن‌تر و 5 میلی‌متر کمتر از خودروی قبلی است و فاصله از زمین در 210 میلی‌متر حفظ می‌شود.

X-Trail فعلی نیز 90 کیلوگرم سبک تر از مدل نسل قبل است. فولاد با استحکام فوق العاده بالا در حال حاضر 49 درصد از ساختار بدنه X-Trail را تشکیل می دهد و ساختار را سبک تر و قوی تر از قبل می کند.استفاده پیشرفته از کامپوزیت ها همچنین به کاهش وزن X-Trail کمک کرده است. به عنوان مثال، درب عقب به جای فولاد از پلاستیک ساخته شده است، در حالی که مجموعه های سپر جلو و عقب برای ضخامت مواد بهینه شده اند. این توجه باورنکردنی به جزئیات به این معنی است که X-Trail کاملاً جدید تا حد امکان قوی و سبک است.

عملی بودن حوزه دیگری است که X-Trail در آن برتری دارد. کابین نسل سوم X-Trail که از ابتدا با فضایی برای ردیف سوم صندلی‌های اختیاری طراحی شده بود، از فاصله محوری طولانی‌تر پلت‌فرم جدید برای ارائه سطوح پیشرو در کلاس برای سرنشینان نهایت استفاده را می‌برد. نیسان می داند که کیفیت به اندازه کمیت در محل اقامت اهمیت دارد، به همین دلیل است که هر صندلی در X-Trail جدید با دقت طراحی شده است تا تا حد امکان راحت و کاربردی باشد. هر سه ردیف در یک طرح به سبک تئاتر چیده شده‌اند و نقاط نصب ردیف‌های دوم و سوم بالاتر از ردیف‌های جلویی است.

Lane Departure Warning که برای هشدار دادن به راننده در صورتی که X-Trail شروع به خارج شدن از لاین کند، طراحی شده است، از برنامه‌ریزی کامپیوتری پیشرفته برای تشخیص علائم جاده استفاده می‌کند. این به سیستم اجازه می دهد تا تشخیص دهد که آیا خودرو از موقعیت خود خارج می شود یا خیر. اگر این کار را انجام دهد و راننده نشانگرها را راه اندازی نکرده باشد، هشدار داده می شود.

صافکاری نیسان xtrail

بررسی تمامی موارد انجام شده سبب میشود تا این خودرو به یکی از خودرو های محبوب در بازار تبدیل شود مانند تمامیخ ودرو های لوکس و پر طرفدار در بازار، نیسان xtrail نیز به خدمات و صافکاری در صورت بروز حادثه نیازمند است. در ایران تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع هر نوع آسیب وارد شده در بدنه ی نیسان xtrail است. در این مرکز انواع مختلف صافکاری بسته به میزان آسیب وارد شده مورد استفاده قرار می گیرد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن