صافکاری نیسان مورانو

صافکاری نیسان مورانو صافکاری و نقاشی نیسان مورانو ترکیب به کار رفته در بدنه ی نیسان مورانو 2021 با کیفیت و ارزش بالا کمک کرده است تا آن را به فینالیست بهترین شاسی بلند 2 ردیفه برای جایزه پول در سال 2021 تبدیل کنیم . این خودرو دارای فضای داخلی پنج صندلی جادار، سیستم اطلاعات …

صافکاری نیسان مورانو ادامه »

صافکاری نقاشی مورانو

صافکاری نیسان مورانو

صافکاری و نقاشی نیسان مورانو

ترکیب به کار رفته در بدنه ی نیسان مورانو 2021 با کیفیت و ارزش بالا کمک کرده است تا آن را به فینالیست بهترین شاسی بلند 2 ردیفه برای جایزه پول در سال 2021 تبدیل کنیم . این خودرو دارای فضای داخلی پنج صندلی جادار، سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسند و سواری ملایم است که آن را به یک SUV آرامش بخش برای رانندگی در روز و روز تبدیل می کند. موتور V6 آن سرحال است و مصرف سوخت خوبی دارد. چندین ویژگی ایمنی فعال نیز به صورت استاندارد ارائه می شوند، مانند نظارت بر نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار. همانطور که گفته شد، استایل داخلی مورانو کاملا قدیمی است، فضای بار برای یک SUV متوسط کوچک است ، و خط سقف متحرک به دید عقب ضربه می زند . ظرفیت بکسل 1500 پوندی مورانو، کاربرد شاسی بلند را نیز محدود می کند.

اگر می خواهید یک SUV سایز متوسط راحت و کم مصرف برای رفت و آمد روزانه داشته باشید، نیسان مورانو 2021 ارزش توجه دارد . اصول اولیه را به خوبی پوشش می دهد، اما در هیچ زمینه ای عالی نیست. اگر مواد لوکس کابین و استایل مدرن برای شما مهم است، به رقبایی مانند کیا تلوراید یا مزدا CX-9 نگاه کنید. هیوندای سانتافه دو ردیفه نیز به همین ترتیب کاربردی است، اما قیمت آن بسیار کمتر از مورانو است. اگر قصد دارید بچه ها و محموله های زیادی را حمل کنید، فولکس واگن اطلس و شورت تراورس گزینه های بهتری هستند.

صافکاری نقاشی مورانو
صافکاری نقاشی مورانو

نیسان مورانو در مقابل فورد اج

فورد Edge در یک وضعیت مشابه به عنوان مورانو است. Edge دو ردیفه به راحتی سوار می شود، فضای زیادی برای سرنشینان دارد و مصرف سوخت خوبی را برای وسیله نقلیه ای در اندازه خود به ارمغان می آورد. برای رانندگی روزمره خوب است، اما هیچ فاکتور X وجود ندارد که آن را متمایز کند. طراحی داخلی و سیستم اطلاعات سرگرمی قدیمی است و فضای بار کمتر از حد متوسط ​​است. به طور کلی، Edge شتاب سریع‌تری دارد، اما مورانو جذابیت بیشتری دارد.

نمای داخلی مورانو دارای بسیاری از پلاستیک های نرم و لطیف و سطوح چرمی است که مخصوصاً در سطوح بالایی تریم است. این به SUV حال و هوای مجلل می بخشد، اما تا حدودی توسط استایل کابین رد شده است. این طرح پس از آخرین طراحی مجدد شاسی بلند در سال 2015 بدون تغییر باقی مانده است و به نظر می رسد که در کنار رقبای جدیدتری مانند هیوندای سانتافه و حتی روگ خود نیسان قدیمی باشد .در آوریل 2014، نیسان نسل سوم مورانو را در نمایشگاه خودروی نیویورک، با تولید در کانتون، می سی سی پی و دارای VQ-Series 3.5 لیتری V6، پرده برداری کرد.

نسل سوم مورانو در ژاپن به بازار عرضه نمی‌شود، زیرا نه تنها با فرمان چپ تولید می‌شود، بلکه پلاک نام آن نیز به دلیل فروش ضعیف متوقف شده است و X-Trail جای آن را گرفته است.موتور 3.5 لیتری V6 تا 260 اسب بخار (194 کیلووات) تولید می کند. نیسان برف پاک کن های حساس به باران را متوقف کرد. نیسان مورانو پس از یک دهه غیبت، پس از توقف تولید نسل دوم در آن بازار در 11 آوریل 2018، به عنوان مدل 2019، پس از یک دهه غیبت به مکزیک بازگشت. برای بازار مکزیک، فقط در خطوط تریم Advance و Exclusive و فقط در یک موتور V6 3.5 لیتری ارائه می شود.

تعمیرگاه نیسان در تهران

مدل سال 2019، مورانو نمای جلو و عقب به‌روزرسانی شده و همچنین طراحی چرخ‌های جدید را دریافت کرد و صندلی‌های چرم نیمه‌آنیلین لحاف‌دار به‌صورت استاندارد در سطح تریم پلاتینیوم تبدیل شد و همچنین دارای تزئینات داخلی جدید، رنگ چوب روشن در SV است. و سطوح تریم SL با ترمه داخلی، تریم فلزی در سطوح S، SV، و SL با سطوح داخلی گرافیت، و رنگ چوب تیره در سطح تریم پلاتینیوم. رنگ‌های جدید بیرونی شامل Deep Blue Pearl، Mocha Almond Pearl و Sunset Drift ChromaFlair هستند.

برای سال 2020، همان طراحی را حفظ کرد و در عین حال حداقل تغییرات، عمدتاً ویژگی های ایمنی را دریافت کرد. مدل‌های SV و SL سپر ایمنی نیسان 360 را به‌عنوان استاندارد دریافت کردند که شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک متقابل عقب، هشدار خروج از خط، ترمز خودکار عقب، و کمک نور بالا بود. در فوریه 2020 برای مکزیک فیس لیفت شد، خط تریم Advance حذف شد و فقط در خط تریم پلاتینیوم AWD عرضه شد.

علاوه بر این، برای سال 2020، تولید مورانو در آمریکای شمالی از کانتون، می سی سی پی به کارخانه مونتاژ نیسان اسمیرنا در تنسی منتقل شد.برای سال 2021، “سپر ایمنی 360” نیسان در تمام سطوح تریم مورانو استاندارد شد. یک بسته نسخه ویژه در سطح تریم SV با چرخ‌های زغالی تیره 20 اینچی، صندلی‌های چرمی، نشان‌های ویژه، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و مونروف پانوراما دو پانل ارائه شد.

نیسان یک نسخه هیبریدی از نیسان مورانو را معرفی کرد. مورانو هیبرید در دو تیپ SL و پلاتینیوم موجود است. مورانو هیبریدی دارای یک موتور الکتریکی، یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر، سیستم کلاچ هوشمند دوگانه و باتری لیتیوم یونی است که در زیر کنسول مرکزی قرار دارد. اجزای هیبریدی فضای مسافر و بار را کاهش نمی دهند.نسخه هیبریدی از سیستم موسوم به VSP (صدای خودرو برای عابران پیاده) استفاده می کند که از صدا برای کمک به هشدار عابران پیاده در مورد حضور وسیله نقلیه، زمانی که با سرعت کم در حالت رانندگی الکتریکی رانندگی می شود، استفاده می کند.

نیسان مورانو در سال های اخیر نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده است و همین عامل سبب شده است تا افراد تمیل بیشتری نسبت به خرید این خودرو حتی به صورت دست دوم هم داشته باشند. صافکاری یکی از روش هایی است که سبب می شود تا خودروی نیسان مورانو شما همچنان مانند روز های اول سالم و با کیفیت باقی بماند به شرطی که در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص انجام شود. تهران پلاس تنها مرکز تخصصی صافکاری انواع خودرو های برند نیسان در ایران است و انواع مختلف صافکاری این خودرو به صورت تخصصی انجام می شوند.

صافکاری نیسان مورانو

در این مقاله خودروی نیسان مورانو و ماورد مربوط به اهمیت و مدل های مختلف این خودرو را بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن