صافکاری نیسان ماکسیما

صافکاری نیسان ماکسیما صافکاری و نقاشی نیسان ماکسیما با وجود وسایل نقلیه زیادی برای انتخاب در بخش محبوب سدان های سایز متوسط ​​صنعت خودرو، برای بسیاری از رانندگان دشوار است که بدانند کدام مدل خاص برای آنها بهترین انتخاب است. خوب، به لطف نیسان ماکسیما 2017 در دیتون، OH، تصمیم گیری بسیار آسان تر است. …

صافکاری نیسان ماکسیما ادامه »

صافکاری و نقاشی نیسان تیانا | صافکاری و نقاشی خودروهای لوکس در تهران

صافکاری نیسان ماکسیما

صافکاری و نقاشی نیسان ماکسیما

با وجود وسایل نقلیه زیادی برای انتخاب در بخش محبوب سدان های سایز متوسط ​​صنعت خودرو، برای بسیاری از رانندگان دشوار است که بدانند کدام مدل خاص برای آنها بهترین انتخاب است. خوب، به لطف نیسان ماکسیما 2017 در دیتون، OH، تصمیم گیری بسیار آسان تر است. ماکسیما ظرافت و عملکردی را که خریداران خودرو می‌خواهند و به آن نیاز دارند را در سدان اسپرت متوسط ​​پنج سرنشین جدید خود ارائه می‌دهد. ماکسیما جدید همچنین ویژگی های فناوری و گزینه های راحتی را ارائه می دهد که مصرف کنندگان انتظار دارند در خودروی جدید بعدی خود بیابند.

فضای داخلی خوش‌ساخت و جذاب نیسان ماکسیما جدید، مقدار باورنکردنی از ویژگی‌های با تکنولوژی بالا و گزینه‌های راحتی را برای رانندگان در هنگام خرید یک سدان اسپرت جدید ارائه می‌دهد. این ماکسیما جدید در پنج سطح تریم شامل S، SV، SL، SR و Platinum موجود است. در هر سطح تریم، مقدار متفاوتی از پیشنهادات را خواهید یافت که شامل مواردی مانند تودوزی چرمی، سیستم دوربین پارک 360 درجه، سانروف پانوراما، صندلی‌های گرمکن و تهویه‌شده، سیستم استریو Bose، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی 8 اینچی، ناوبری، دوربین دید عقب است. ، Apple Carplay، اتصال بلوتوث، رادیو ماهواره ای و موارد دیگر. ماکسیما 2017 همچنین لیستی طولانی از ویژگی های ایمنی فعال بسیار پیشرفته را ارائه می دهد.

در زیر کاپوت نیسان ماکسیما در دیتون، اوه، یک موتور 3.5 لیتری V6 پیدا خواهید کرد که 300 اسب بخار قدرت دارد تا به شما کمک کند تا قدرت لازم برای لذت بردن از هر سواری را به شما بدهد. این نیروگاه موتور تمام اسب بخار خود را از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو می فرستد که به افزایش مصرف سوخت و عملکرد هیجان انگیز پشت فرمان کمک می کند.

اگرچه نیسان ماکسیما برای اتصال به پورشه 911 ساخته نشده است، اما همچنان می تواند عملکرد لازم را ارائه دهد. قلب این سدان موتور DOHC V6 آن است که در طول سال ها جوایز متعددی را دریافت کرده است. نیسان آن را به 300 اسب بخار و 261 اسب بخار رتبه بندی می کند. گیربکس Xtronic CVT به صرفه جویی در مصرف سوخت کمک می کند. شما می توانید پیش بینی کنید که EPA 20 مایل بر گالن در ترافیک و 30 مایل بر گالن در بزرگراه دریافت کنید.

اگر از سیستم استریوی استاندارد هشت بلندگو کاملاً راضی نیستید، سیستم صوتی ممتاز Bose شما را ناامید نخواهد کرد. در مجموع 11 بلندگوی باکیفیت کابین را پوشش می دهد. Bose این سیستم را طوری طراحی کرد که کاملاً با آکوستیک کابین مطابقت داشته باشد. فناوری فراگیر Centerpoint باعث می شود صدای موسیقی شما بیشتر شبیه اجرای زنده باشد. همراه با واحد Bose دارای قابلیت حذف نویز فعال است که رانندگی حتی آرام‌تری را تضمین می‌کند.

اگر مایل به تفریح ​​بیشتری در جاده هستید، نیسان ماکسیما مدل SR را انتخاب کنید. اگرچه ماکسیما SR ممکن است عضلات بیشتری را در زیر کاپوت قرار ندهد، اما هندلینگ پاسخگوتری را ارائه می دهد. جایگزینی سیستم تعلیق استاندارد یک سیستم تعلیق الهام گرفته از مسیر با فنرهای سفت تر و یک نوار تثبیت کننده جلو ضخیم تر است. کنترل هوشمند ردیابی همچنین به تثبیت سدان در اطراف پیچ ها کمک می کند. خوشبختانه، چابکی بهبود یافته ماکسیما SR منجر به یک سواری خشن نمی شود. فناوری Active Ride Control به صاف کردن تکه های ناهموار روسازی کمک می کند.

ویژگی های ایمنی پیشرفته

ماکسیما مجهز به سیستم کیسه هوای پیشرفته استاندارد (AABS) با کیسه‌های هوای تکمیلی دو مرحله‌ای جلو، کیسه‌های هوای کمکی جانبی صندلی جلو برای محافظت از قفسه سینه) و کیسه‌های هوای برخورد جانبی پرده‌ای روی سقف برای هواپیماهای بیرونی جلو و عقب مجهز شده است. حفاظت از سر سرنشین

همچنین به صورت استاندارد می‌توان به تکیه‌گاه‌های سر فعال صندلی‌های جلو، کمربندهای ایمنی 3 نقطه‌ای عقب برای همه موقعیت‌های صندلی، کمربندهای ایمنی جلو با لنگرهای قابل تنظیم بالا، پیش کشنده‌ها و محدودکننده‌های بار، آزادسازی اضطراری داخل صندوق عقب، ساختار Zone Body با مناطق خردکننده جلو و عقب، ضامن اشاره کرد. (لنگرها و بست های پایین برای کودکان) لنگر صندلی کودک و سیستم بندکشی و سیستم مانیتور فشار تایر (TPMS).

تعمیرگاه نیسان در تهران

با توجه به موارد فوق نیسان ماکسیما یک خودروی عادی در بازار نیست و اغلب افرادی که برای خرید این خودرو اقدام میک نند تمایل دارند تا از حداکثر عمر مفید خودرو استفاده کنند. در ایران با توجه به تحریم ها و گرانی شدید خودرو در سال های اخیر حتی فروش نیسان ماکسیما در بازار خودرو های دست دوم نیز نسبت به گذشته افزایش زیادی داشته است. یکی از مواردی که سبب می شود نیسان ماکسیما شما در کنار ظاهر زیبا سلامتی و کارایی خود را نیز حفظ کند صافکاری و سلامتی بدنه ی خودرو است. هر خودرویی ممکن است دچار آسیب شود آسیب های وارد شده به بدنه ی خودرو می توانند بسیار کوچک مانند یک خراش ساده یا عمیق و شدید مانند خرابی کامل درب و کاپوت خودرو باشند اما همه ی این موارد می توانند به کمک صافکار ماهر و با تجربه رفع شوند بدون اینکه اثری از آسیب وارد شده بر روی خودرو باقی بماند.

در ایران تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی نیسان ماکسیما است تمامی خدمات صافکاری نیسان ماکسیما در مرکز تهران پلاس از ضعیف تا شدید توسط افراد متخصص انجام می شوند.صافکاری به هر نوع و روشی که بتواند مشکل ایجاد شده در خودروی شما را به بهترین شکل ممکن رفع کند توسط افراد متخصص پس از بررسی میزان آسیب وارد شده در مرکز تهران پلاس انجام می شود.

صافکاری نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما به دلیل ویژگی هایی که در خود جای داده است یکی ازخ ودرو های محببو در بازار است به همین دلیل افراد تمایل دارند تا از این خودرو حداکثر استفاده را داشته باشند، علاوه بر سرویس به موقع و دوره ای بخش های داخلی نیسان ماکسیما، صافکاری خودرو در صورت بروز هر نوع مشکلی نیز سبب می شود تا خودرو و بخش های داخلی آن از گرد و غبار در امان باشند. صافکاری خودرو مانند باقی امور مربوط به خودرو امری تخصصی است و به دانش و مهارت نیاز دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن