صافکاری نیسان جوک

صافکاری نیسان جوک صافکاری و نقاشی نیسان جوک یک کراس اوور ساب کامپکت SUV (بخش B) است که توسط خودروساز ژاپنی نیسان از سال 2010 تولید شده است. نسخه تولیدی اولین خود را در نمایشگاه خودروی ژنو 2010 در مارس 2010 نشان داد. در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک 2010 به آمریکای شمالی معرفی شد …

صافکاری نیسان جوک ادامه »

تعویض پمپ بنزین نیسان جوک

صافکاری نیسان جوک

صافکاری و نقاشی نیسان جوک

یک کراس اوور ساب کامپکت SUV (بخش B) است که توسط خودروساز ژاپنی نیسان از سال 2010 تولید شده است. نسخه تولیدی اولین خود را در نمایشگاه خودروی ژنو 2010 در مارس 2010 نشان داد. در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک 2010 به آمریکای شمالی معرفی شد تا برای مدل سال 2011 فروخته شود.

مدل نسل دوم در سپتامبر 2019 برای بازار اروپا معرفی شد و با استفاده از پلت فرم جدیدتر رنو-نیسان CMF-B ابعاد بزرگتری ارائه می‌دهد. نسل دوم نشان دهنده خروج این مدل از اکثر بازارهای خارج از اروپا و استرالیا است تا راه را برای نیسان کیکس باز کند.نام “جوک” به معنای “رقصیدن یا تغییر جهت نشان دادن چابکی” است و همچنین از کلمه “جوک باکس” گرفته شده است.

در 11 فوریه 2009، نیسان اعلام کرد که این مدل در طول سال 2010 پس از ظاهر شدن آن به عنوان خودروی مفهومی نیسان قازانا در نمایشگاه خودرو ژنو 2009، در کارخانه تولید نیسان موتور بریتانیا (NMUK) در ساندرلند، بریتانیا به تولید خواهد رسید. ]

جوک در نیسان دیزاین اروپا در لندن طراحی و در مرکز طراحی نیسان در ژاپن پالایش شد. این پلت فرم نیسان B است.[ کارخانه ساندرلند (NMUK) برای بازار اروپا، استرالیا و نیوزلند تولید می کند، در حالی که کارخانه نیسان در اوپاما، ژاپن، خودرو را برای سایر کشورها تولید می کند. ساندرلند و اوپاما هر دو تامین کننده انواع چهار چرخ محرک هستند. کارخانه پورواکارتا (NMI) در اندونزی جوک را برای بازار داخلی و تایلند با محتوای محلی 40 درصد، فقط چرخ‌محرک جلو، مونتاژ کرد یک  نسخه تغییر یافته از نسل اول جوک در چین به عنوان Infiniti ESQ فروخته شد.

تعمیرگاه نیسان در تهران

نیسان جوک
نیسان جوک

طراحی

نمای خودرو تحت تسلط قوس‌های برجسته چرخ‌ها و خط کمر بلند بدنه است که با شیشه‌های جانبی باریک تضاد دارد، که تفسیری مدرن از “طراحی بطری کوکا” است که در دهه‌های 1960 و 1970 رایج بود. این گلخانه که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سال 2007 به نمایش گذاشته شد، شبیه به یک گیره کلاه ایمنی مسابقه ای است. ظاهری کوپه مانند با قرار گرفتن دستگیره‌های درهای عقب در نزدیکی ستون‌های C، درون قاب پنجره به دست می‌آید. قرار دادن دستگیره‌های درهای عقب در چارچوب پنجره یک سنت طراحی نیسان است که با نیسان Pathfinder 1985 آغاز شد. نقوش اسپرت در داخل با رنگ قرمز یا خاکستری کنسول مرکزی که شباهت به مخزن سوخت موتورسیکلت دارد ادامه می یابد.

قسمت جلویی دارای مجموعه ای از چراغ ها است. چراغ‌ها و نشانگرها در بالای بال‌های جلو نصب شده‌اند و لنزهای آن‌ها از داخل کابین به‌عنوان کمکی برای مانور قابل مشاهده هستند. در زیر آن‌ها، زیر لبه‌های پایینی یک جلوپنجره منحنی گسترده، چراغ‌های اصلی در نظر گرفته شده‌اند که یادآور چراغ‌هایی باشند که در دهه‌های 1960 و 1970 در خودروهای رالی نصب شده بودند. در صورت تعبیه، چراغ‌های مه شکن در سطح سوم درون حفاظ حفاظ در پایین قرار دارند.

جوک دارای صندلی برای پنج نفر (دو نفر در جلو، سه نفر در عقب) است. صندلی‌های عقب دارای تقسیم 60/40 هستند و می‌توان آن‌ها را به‌طور مستقل جمع کرد تا اجسام بزرگ‌تر را حمل کند. فضای بار عقب کوچک است اما دارای فضای ذخیره سازی اضافی در زیر زمین است (فقط مدل های محرک چرخ جلو).دسته ابزار دقیق ستون فرمان دارای یک سرعت سنج، سرعت سنج و یک نمایشگر کوچک بین آنهاست که بهره وری سوخت، کیلومتر شمار و کیلومتر شمار سفر را در زمان واقعی نمایش می دهد.

قسمت مرکزی داشبورد شامل رادیو و کنترل I-CON (در صورت مجهز بودن) است. بسته به بازار و سطح تریم، جوک ممکن است به اتصال iPod یا USB، ناوبری GPS NissanConnect، دوربین دید عقب و صدای بلوتوث مجهز شود. یک جعبه دستکش نسبتا عمیق در سمت سرنشین یک کانکتور iPod (در صورت مجهز بودن) را در خود جای داده است.

همه مدل‌ها به جز مدل‌های پایه مجهز به سیستم کنترل یکپارچه نیسان هستند که I-CON نامیده می‌شود: یک ماژول فرمان که در داشبورد پایینی قرار می‌گیرد و هم کنترل آب و هوا و هم حالت رانندگی خودرو (عادی، اسپرت یا اکو) را مدیریت می‌کند. نمایش و نامگذاری آن با توجه به عملکرد انتخاب شده تغییر می کند. از جمله داده‌های نمایشگر موجود می‌توان به آمار بهره‌وری سوخت، اندازه‌گیری نیروی G در زمان واقعی و فشار افزایش توربو اشاره کرد.

قبل از سوار شدن به خودرو و دور شدن از صحنه، مهم است که خودرو را از نظر خسارات بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا رانندگی با آن ایمن یا حتی قانونی است. خوشبختانه، برخی از قسمت‌ها و قسمت‌های اصلی خودروی شما وجود دارد که می‌توانید قبل از اینکه تصمیم بگیرید با یک کامیون یدک‌کش تماس بگیرید و ماشین خود را به مرکز تصادف ببرید، آن‌ها را بررسی کنید .

آسیبی که باید بعد از برخورد به دنبال آن بود

چراغ های جلو، چراغ های عقب و چشمک زن

شکستگی چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و چشمک‌ها از نتایج رایج برخورد هستند. نه تنها رانندگی بدون آنها می تواند خطرناک باشد، داشتن چراغ های غیر کاربردی تقریباً در هر ایالت غیرقانونی است. رانندگی بدون آنها می تواند منجر به عقب نشینی و دریافت بلیط شود.

نشت مایعات

اگر زیر ماشین خود را چک کنید و ببینید که روغن یا مایع گیربکس نشتی دارد، بعید است که ماشین شما خیلی دور برود. این یک علامت قوی برای فراخوانی یک کامیون یدک‌کش خواهد بود.

آسیب به چرخ و لاستیک

ناگفته نماند که یک ماشین با لاستیک پنچر راه به جایی نخواهد برد. با این حال، آسیب تایر می تواند نشان دهنده مشکلات مربوط به خود چرخ باشد. اگر چرخ شما به هر نحوی خم شده باشد، چرخش مجدد چرخ‌های شما بیش از یک زاپاس طول خواهد کشید.

نیسان جوک
نیسان جوک

صافکاری نیسان جوک

اگر ماشین شما دچار تصادف شده و نیاز به تعمیر دارد مرکز تهران پلاس  می تواند به شما در این امر کمک کند خودرو خود را به متخصصان مجرب در تهران پلاس  بسپارید  . تهران پلاس با ارائه خدمات ممتاز به مشتریان و یکی از سریع‌ترین زمان‌های چرخه در صنعت، کیفیت کار ما توسط ضمانت ما تا زمانی که مالک وسیله نقلیه خود هستید پشتیبانی می‌شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن