صافکاری نیسان تیانا

صافکاری نیسان تیانا صافکاری و نقاشی نیسان تیانا نیسان تیانا یک سدان سایز متوسط ​​است که توسط خودروساز ژاپنی نیسان تولید می شود. به عنوان نیسان ماکسیما و نیسان سیفیرو به بازارهای خاصی صادر می شود. این خودرو جایگزین نیسان بلوبرد، لورل و سفیرو شده است. این پلت فرم با نیسان ماکسیما و نیسان آلتیما …

صافکاری نیسان تیانا ادامه »

صافکاری و نقاشی نیسان تیانا

صافکاری نیسان تیانا

صافکاری و نقاشی نیسان تیانا

نیسان تیانا یک سدان سایز متوسط ​​است که توسط خودروساز ژاپنی نیسان تولید می شود. به عنوان نیسان ماکسیما و نیسان سیفیرو به بازارهای خاصی صادر می شود. این خودرو جایگزین نیسان بلوبرد، لورل و سفیرو شده است. این پلت فرم با نیسان ماکسیما و نیسان آلتیما که در آمریکای شمالی فروخته می شوند و همچنین مینی ون Presage در بازار ژاپن مشترک است. تیانا در شرق آسیا، روسیه، اوکراین، آسیای جنوبی، آسیای جنوب شرقی، استرالیا، نیوزیلند، آمریکای لاتین و کارائیب در دسترس بوده است.

از سال 2007، تیانا پلت فرم خود را با پسر عموی فرانسوی خود، رنو لاگونا و رنو لتیتود در بیشتر اروپا، خاورمیانه و آفریقا و در آسیای جنوب شرقی به عنوان رنو سامسونگ SM5 به اشتراک می گذارد.

با معرفی Teana، نیسان نسل J را برای کدهای مدل (J31 و J32) از نیسان ماکسیما (J30) ادامه داد. با معرفی نسل سوم در سال 2013، Teana به نسخه مهندسی شده نشان آلتیما آمریکای شمالی تبدیل شد.

نام “Teana” از نام یک روستای کوچک در ایتالیا است که تأثیر نامگذاری نیسان مورانو، یکی دیگر از شهرهای ایتالیا را دارد که در همان زمان ظاهر شد.

سری J31 Teana برای اولین بار در فوریه 2003 به عنوان یک همراه سدان برای نیسان مورانو با هر دو وسیله نقلیه انحصاری برای نمایندگی های نیسان ژاپنی به نام نیسان رد استیج به بازار ژاپن معرفی شد. این خودرو جایگزین نیسان بلوبرد و نیسان سفیرو در ژاپن شد، جایی که یک سطح پایین تر از نیسان اسکای لاین در نظر گرفته شد. این خودرو با یک سیستم ناوبری مبتنی بر اینترنت، تله‌ماتیک و GPS به‌نام CarWings تنها برای رانندگان ژاپنی معرفی شد.تیانا نیز از همان الگوی شماره شاسی نیسان ماکسیما (J30) پیروی می کند.

تعمیرگاه نیسان در تهران

در بیشتر نقاط جهان، تیانا بزرگترین سدان دیفرانسیل جلو نیسان است، در حالی که Skyline و Fuga دیفرانسیل عقب هستند و به صورت اختیاری تمام چرخ محرک هستند.

نیروبخش تیانا یک موتور 1998 سی سی، 2349 سی سی یا 3498 سی سی بود که با گیربکس های اتوماتیک مطابقت داشت. توان خروجی در بازارهای مختلف تا حدودی متفاوت است. سطوح تریم 200JK، 230JK، 230JM و 350JM بود. این خودرو بر اساس پلت فرم نیسان FF-L ساخته شده بود. در دسامبر 2005، تیانا چراغ‌های جلو و عقب جدید، تزئینات کرومی روی سپرها، چراغ‌های مه شکن بزرگ‌شده، پایه‌های جلو و گیج‌های جدید طراحی شده دریافت کرد. خودرو نیز کمی کوتاه شد و چراغ‌های روشن عقب با چراغ‌های کهربایی جایگزین شدند. XTronic CVT نیز به همه موتورها متصل شد.

در سرزمین اصلی چین، تیانا توسط شرکت موتور دانگ فنگ، سرمایه گذاری مشترک با نیسان، تولید شد. در تایوان توسط Yulon Motor تولید می شود. در کشور همسایه پاکستان، تینا به نام سفیرو شناخته می شد و در کراچی مونتاژ می شد. علاوه بر این، این خودرو در هند، روسیه، اوکراین و همچنین در نیوزیلند و استرالیا به فروش می رسد، جایی که با میتسوبیشی 380 و تویوتا اوریون تولید داخلی تحت نشان ماکسیما رقابت می کند. نسل اول تیانا نیز برای فروش در بازار آسه آن در تایلند مونتاژ شد. رنو سامسونگ SM7 کره جنوبی بر روی پلت فرم تیانا ساخته شده است.

در ژانویه 2005، رنو سامسونگ نسخه ای با مشخصات پایین تر از Teana را معرفی کرد که به عنوان نسل دوم (A34R) رنو سامسونگ SM5 و از سال 2008 به عنوان رنو سافران به فروش می رسد.

در برخی کشورها، 200JK فروخته نشد. این با 230JK جایگزین شد، در واقع یک 230JM با تجهیزات کمتر. در استرالیا، ماکسیما در سطوح ST-L، Ti و Ti-L فروخته شد. تریم Ti-L پس از فیس لیفت در سال 2005 کنار گذاشته شد.در سال 2008، نیسان تولید J31 را متوقف کرد اما تولید آن تا سال 2009 در تایلند ادامه یافت.نیسان در نمایشگاه خودروی پکن 2008 نسل دوم را با طراحی مجدد تیانا معرفی کرد.

تیانا جدید مبتنی بر پلت فرم نیسان D است که توسط نیسان ماکسیما و نیسان آلتیما جدید آمریکای شمالی استفاده می شود. انتخاب های موتور عبارتند از 3498 سی سی V6، 2495 سی سی V6، 2488 سی سی در خط چهار و 1997 سی سی در خط چهار، همه با گیربکس متغیر پیوسته. طرح این خودرو توسط خودروی مفهومی اینتیما که در اکتبر 2007 نمایش داده شد، پیش نمایش شد.این خودرو در ژاپن، تایوان، هند، ایران، موریس، روسیه، چین، برونئی، بولیوی، شیلی، کلمبیا، ترینیداد و توباگو، تایلند، سنگاپور، فیلیپین، اندونزی، مالزی، نیوزیلند و استرالیا عرضه شد.این نسل در اروپا فروخته نشد، جایی که پسر عموی فرانسوی آن، رنو لاگونا، در کنار رنو لتیتود طولانی‌تر (ماکسیما آمریکای شمالی در حال معرفی به اروپا) عرضه شد.

نسل اول تیانا با نام نیسان سفیرو در هنگ کنگ، سنگاپور، موریس، برونئی، سریلانکا، نپال، آمریکای لاتین و کارائیب فروخته شد در حالی که با نام تیانا در ژاپن، تایلند، فیلیپین، هند فروخته شد. تایوان، مالزی، اندونزی و چین. این خودرو در استرالیا و نیوزلند با نام ماکسیما شناخته می شود.

تیانا بیشتر پلت فرم و تجهیزات مکانیکی را با پسر عموی خود در آمریکای شمالی، Altima که عمدتاً در آمریکای شمالی ساخته و فروخته می شود، به اشتراک می گذارد. J32 از ژوئن 2009 به عنوان ماکسیما در استرالیا با نام های مدل 250 ST-L، 350 ST-S و 350 Ti فروخته می شود. این مدل ها دارای ویژگی های منحصر به فرد استرالیا و نیوزلند از جمله طراحی چرخ های آلیاژی، اسپویلر عقب و اتصالات اثاثه یا لوازم داخلی هستند. در اواخر سال 2011، هر سه مدل استرالیایی ارتقاء تجهیزات دریافت کردند و قیمت ها بدون تغییر باقی ماند. نام Cefiro در خط نسل دوم به استثنای بازار برونئی متوقف شده است.

صافکاری این سدان محبوب ژاپنی با توجه به کارایی و موتور قابل قبولی که دارد به تخصص و دانش در کنار مهارت نیازمند است. با توجه به اینکه نیسان در ایران نمایندگی رسمی برای صافکاری خودور ندارند، ما در مرکز تهران پلاس مجموعه ای صافکاران ماهر را برای رفع هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی نیسان تیانا گردهم آورده ایم تا شما مشکلی از بابت صافکاری و رفع آسیب های بدنه ی خودرویتان نداشته باشید.

صافکاری نیسان تیانا

در این مقاله خودروی محبوب نیسان تیانا و موارد مربوط به این خودروی لوکس را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن