صافکاری مازراتی گرن کابریو

صافکاری مازراتی گرن کابریو صافکاری و نقاشی مازراتی گرن کابریو مازراتی گرن کابریو مجموعه‌ای از گرند تورهای تولید شده توسط خودروساز ایتالیایی مازراتی از سال 2007 تا 2019 هستند. آنها جانشین گرند تورهای 2 در V8 ارائه شده توسط این شرکت، Maserati Coupé و Spyder شدند. این مدل در ابتدا به یک موتور 4.2 لیتری …

صافکاری مازراتی گرن کابریو ادامه »

صافکاری مازراتی گرن کابریو

صافکاری و نقاشی مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو مجموعه‌ای از گرند تورهای تولید شده توسط خودروساز ایتالیایی مازراتی از سال 2007 تا 2019 هستند. آنها جانشین گرند تورهای 2 در V8 ارائه شده توسط این شرکت، Maserati Coupé و Spyder شدند. این مدل در ابتدا به یک موتور 4.2 لیتری (4244 سی سی (259.0 مکعب اینچ)) V8 مجهز بود که در همکاری با فراری توسعه یافت. پلتفرم مازراتی گرن کابریو از پلتفرم Maserati M139 مازراتی کواتروپرته V با سیستم تعلیق دو جناغی جلو و عقب مشتق شده است. گرند تورر بر راحتی در هماهنگی با سرعت و لذت راننده تاکید دارد.

مازراتی گرن کابریو رکورد سریع ترین خودرو در صنعت خودرو را به نام خود ثبت کرد و تنها در 9 ماه از مرحله طراحی به مرحله تولید رسید. دلیل آن این بود که فراری پس از فروش مازراتی به گروه فیات کرایسلر، طرح‌های جایگزین پیشنهادی مازراتی کوپه را انتخاب کرد و پس از تغییراتی، آن را با نام فراری کالیفرنیا روانه بازار کرد.

 

صافکاری مازراتی گرن کابریو

صافکاری کاپوت مازراتی گرن کابریو

اکثر کاپوت های خودرو به وسیله دو لولا و چهار مهره به چهارچوب خودرو محکم می شوند. هر گوشه کاپوت دارای یک لولا، دو پیچ و دو مهره خواهد بود. کاپوت سنگین خواهد بود،به همین دلیل است ه کاپوت باید توسط دو فرد جدا شود. اگر صافکاری مهارت کافی را داشته باشد می تواند کاپوت را در کمتر از پنج دقیقه باز کند.

کاپوت خودرو را باز می شود و از بازوی نگهدارنده کاپوت استفاده می شود تا کاپوت روی آن قرار داده شود. لولاها، مهره ها و پیچ ها را در هر گوشه ای که کاپوت قاب را محکم می کند، باید به درستی قرار داده شوند. مهره ها را از پیچ های یک طرف کاپوت برداشته می شوند در حالی که نفر دوم  مهره های طرف مقابل کاپوت را با استفاده از ابزار مناسب بر می دارد. برای برداشتن کاپوت باید دو طرف همزمان بلند شوند و حرکت داده شوند تا آسیبی به کاپوت و اتصالات آن وارد نشود.

مهم نیست که آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو به چه علتی ایجاد شده باشد، انحراف ، برخورد با تیرک یا خودروی دیگر، اگر می خواهید خودرویتان دوباره ظهری سالم و زیبا داشته باشد باید برای صافکاری خودرو اقدام کنید.

 

صافکاری مازراتی گرن کابریو

هزینه تعمیر فرورفتگی مازراتی گرن کابریو چقدر است؟

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از جمله میزان آسیب بدن، محل آن، و محل انجام کار بدن. اگر مشکل جزئی است، اما اگر میزان آسیب وارد شده علاوه بر رنگ کاری به موارد دیگر هم نیاز داشته باشد هزینه ی تعمیر خودرو به مراتب بالاتر می رود. هرچه آسیب بیشتر باشد، تعمیرات گرانتر خواهد بود. یکی از دلایل این است که فرورفتگی های بزرگتر  باید به روش صافکاری بدون رنگ (PDR) دارند تعمیر شوند.

 

PDR چیست

این یک جایگزین جدیدتر و کم هزینه برای روش های سنتی صافکاری بدنه ی خودرو است. همانطور که از نام آن پیداست، کار PDR نیازی به سنباده زدن، رنگ کاری خودرو یا خشک کردن ندارد. این روش نه تنها آسریعتر بلکه ارزان تر از روش های رایج صافکاری انجام می شود. . این فرآیند شامل تغییر شکل قسمت آسیب دیده بدنه ی با اصلاح فلز به شکل اولیه است.اگر آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو بیشتر از یک خراش یا فرورفتگی جزئی باشد دیگر نمی توان از این روش استفاده کرد.

در این حالت، کل منطقه باید سمباده شود، رنگ شود و سپس خشک شود. این به معنای مراجعه به یک متخصص بدنه خودرو ماهر است تا کارها را به روشی صحیح با مواد مناسب انجام دهد . اگر آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو بالا باشد و هزینه ی زیادی در پی داشته باشد ممکن است ناچار به تعویض کاپوت شوید.

سپرهای جلو و عقب نسبت به سایر پنل ها قیمت کمتری دارند زیرا معمولاً از پلاستیک ساخته شده اند و معمولا با قیمت کمتری تعویض می شوند. هز چند که این هزینه ها در ایران با توجه به قیمت دلار باز هم از سایر کشور ها بیشتر است و در ایران همچنان صافکاری خودرو حرف اول را می زند.

نکته دیگر این است که رفع فرورفتگی روی خط بدنه بسیار سخت تر از رفع فرورفتگی روی یک سطح صاف مانند کناره در است. در حالی که هر چیزی را می توان بهبود بخشید، اگر آسیب خیلی شدید باشد، ماشین شما بدون تعویض کامل پانل (ها) هرگز یکسان نخواهد بود.علاوه بر این، نوع خودرو نیز می تواند یک عامل باشد، زیرا برخی از تولیدکنندگان از رنگ های خاص و فلزات کمتر رایج مانند آلومینیوم یا فولاد استفاده می کنند.

 

صافکاری مازراتی گرن کابریو

از بین بردن خراش و فرورفتگی ماشین

مسلم است که مراجعه به یک صافکاری حرفه ای هزینه بیشتری به همراه خواهد داشت اما باید به این نکته توجه کنید که اگر فرد دانش و مهارت کافی نداشته باشد نمی تواند مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودروی مازراتی گرن کابریو به درستی رفع کند علاوه بر این ممکن است از موادی استفاده کند که سبب بروز پوسیدگی و سایر آسیب های جدی در بدنه ی خودرو شوند: برخی از این آسیب ها عبارتند از:

رنگ افتادگی/در حال اجرا

عدم تطابق رنگ

لکه زدن

پستی و بلندی روی سطح بدنه ی خودرو

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری انواع خودرو های برند مازراتی از جمله مازراتی گرن کابریو در ایران است و تمامی موارد مختلف تعمیر بدنه ی این خودروی محبوب و لوکس در مرکز تهران پلاس با رعایت تمامی مواردی که ذکر کردیم و توسط افراد مجرب انجام می شود. همچنین تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت نامه ارائه می شود تا شما بتوانید با اطمینان خودرویتان را برای تعمیر به این مرکز بسپارید.

صافکاری مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو یکی دیگر از خودرو های تولیدیم حبوب برند مازراتی در ایران است که با توجه به تعداد محدودی که از این خودرو در ایران موجود هستند تعمیر و صافکاری این خودرو اهمیت بسیار زیادی در کارایی و کیفیت خودرو دارد. در حال حاضر مازراتی گرن کابریو قیمت بالایی در بازار دارد و همین عامل سبب شده است تا صافکاری این خودرو نسبت به تعویض بدنه اهمیت بیشتری داشته باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن