صافکاری مازراتی گرن توریسمو

صافکاری مازراتی گرن توریسمو صافکاری و نقاشی مازراتی گرن توریسمو یک دهه بعد از زمانی که Maserati GranTurismo در نمایشگاه خودروی ژنو 2007 جمعیت را شگفت زده کرد، همچنان یک GT چهار نفره خیره کننده به نظر می رسد. کوپه طراحی شده توسط Pininfarina جایگزین مازراتی کوپه قدیمی Giugiaro شد و از نسخه شاسی کوتاه …

صافکاری مازراتی گرن توریسمو ادامه »

تعمیرگاه مازراتی گرن توریسمو

صافکاری مازراتی گرن توریسمو

صافکاری و نقاشی مازراتی گرن توریسمو

یک دهه بعد از زمانی که Maserati GranTurismo در نمایشگاه خودروی ژنو 2007 جمعیت را شگفت زده کرد، همچنان یک GT چهار نفره خیره کننده به نظر می رسد. کوپه طراحی شده توسط Pininfarina جایگزین مازراتی کوپه قدیمی Giugiaro شد و از نسخه شاسی کوتاه کواتروپورته و یک موتور 4.2 لیتری V8 از فراری استفاده کرد.

هیچ کس دوست ندارد خودرویی داشته باشد که دارای خط و خش باشد یا خودرویی را خریداری کند که دارای خراش روی بدنه است، برای رفع این مشکل در بدنه ی خودرو صافکاری تنها راه چاره است به همین دلیل است که صافکاری خودرو این میزان اهمیت دارد. در ارتباز با خودرو های خارجی موجود در بازار ایران این امر چندین برابر است. مازراتی گرن توریسمو یکی دیگر ازخودور های برند ایتالیایی کازراتی در ایران است هک به دلیل ویژگی و زیبایی ظاهری که دارد در ایران خرید و فروش می شود.

 

صافکاری مازراتی گرن توریسمو

ترمیم خراش بدنه ی مازراتی گرن توریسمو

خراش روی بدنه ی خودور به دلایل مختلفی ایجاد می شود، خوردن بدنه ی خودرو به خودروی دیگر ، برخرود با سنگ و برخورد بدنه ی خودرو با سایر خودرو ها می توانند سبب ایجاد خراش روی بدنه ی خورو شوند. بهترین روش صافکاری به میزان خراش بستگی دارد. خراش هایی که فقط روی پوشش شفاف تاثیر می گذارد، هزینه زیادی برای تعمیر نخواهد داشت، در حالی که یک خراش عمیق ممکن است هزینه ی زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

در برخی موارد، خراش های سطحی را می توان به عنوان یک پروژه DIY برطرف کرد، در حالی که خراش های جدی تر بهتر است به متخصصان واگذار شود ، صافکاران ماهر می توانند با توجه به عمق خراش به صورتیخ راش را از روی بدنه ی خودرو رفع کنند که رنگ خودرو دچار مشکل نشود.

ممکن است احساس کنید که می توانید یک خراش جزئی روی ماش مازراتی گرن توریسمو ین خود را نادیده بگیرید، به خصوص اگر به سختی قابل توجه باشد. با این حال، اگر به ماشین خود اهمیت می دهید و می خواهید ظاهر آن را در طولانی مدت حفظ کنید، صافکاری آن ضروری است.

اگر یک خراش ترمیم نشود، در نهایت منجر به آسیب بیشتر زمانی که زنگ زدگی، گرد و خاک و سایر ذرات ناخواسته وارد خراش می شود، آسیب جدی تری ایجاد می کند.برای جلوگیری از زنگ زدگی و آسیب های دیگر به بدنه ی خودرو، بهتر است خراش را در اسرع وقت به روشی مناسب ترمیم کنید.

 

صافکاری مازراتی گرن توریسمو

انواع خراش بدنه ی مازراتی گرن توریسمو

همه خراش ها یکسان نیستند. برخی از آنها سطحی هستند و فقط روی پوشش شفاف تأثیر می‌گذارند، در حالی که خراش‌های عمیق می‌توانند تا پانل بدنه ایجاد شوند.به طور کلی، هر چه خراش عمیق‌تر باشد، هزینه تعمیر آن بیشتر است. خراش ها را می توان به سه دسته تقسیم کرد: خراش شفاف، خراش پرایمر و خراش عمیق رنگروکش شفاف از رنگ خودروی شما در برابر محیط محافظت می کند و از ظاهر خوب رنگ اطمینان می دهد. اگر به نظر می رسد که خراش روی ماشین شما فقط روی پوشش شفاف تأثیر گذاشته است این یعنی بخت با شما یار بوده است.

 

خراش شفاف یا خراش سطحی

برای اینکه بفهمید خراش فقط روی پوشش شفاف تاثیر می گذارد، ناخن خود را روی خراش بکشید تا متوجه شوید که آیا می توانید آن را احساس کنید.اگر می توانید خراش را با ناخن خود احساس کنید، متأسفانه عمیق تر است. اگر مشکوک هستید که خراش عمیق تر است، ماشین خود را نزد یک متخصص ببرید.

خراش پرایمر

پرایمر رنگ نیز نقش محافظتی دارد. با این حال، در مقایسه با پوشش شفاف، خراش پرایمر عمیق تر است و نیاز به توجه بیشتری برای ترمیم دارد.رفع این خراش‌ها به‌عنوان یک پروژه DIY توصیه نمی‌شود، زیرا اگر می‌خواهید با ظاهر و ظاهر اصلی مطابقت داشته باشد، رفع رنگ بسیار دشوارتر است. خراش پرایمر باید توسط افراد متخصص انجام شود، هزینه بسته به میزان خراش متفاوت است.

خراش عمیق

خراش عمیق بدترین نوع خراش ممکن برای بدنه ی خودرو است. این به این معنی است که خراش به تمام لایه‌های رنگ نفوذ کرده است.هنگامی که آسیب روی رنگ تأثیر گذاشت، تمام پانل بدنه باید دوباره رنگ شود. بنابراین، هزینه بستگی به این دارد که کدام پانل بدنه تحت تأثیر قرار گرفته است این دسته از خراش های بدنه حتما باید توسط افراد متخصص انجام شوند تا آسیبی به باقی قسمت های خودرو وارد نشود.

بهترین راه برای جلوگیری از پرداخت هزینه برای صافکاری خراش های گران قیمت خودرو، جلوگیری از خراشیدگی خودرو است. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما راه هایی برای به حداقل رساندن خطر خراشیدگی ماشین شما وجود دارد.بخش مهمی از این امر این است که ماشین خود را به درستی بشویید.اما اگر به هر دلیلی خودور شما دچار آسیب و خراش در بدنه شد قید صرفه جویی در هزینه را بزنید و حتما برای صافکاری به مراکز معتبر مراجعه کنید.

صافکاری مازراتی گرن توریسمو با توجه به آلیاژ های به کار رفته در ساخت بدنه ی خودرو قوانین خاص خودش را دارد و باید با توجه به میزان خراش یا هر نوع فرورفتگی ایجاد شده در بدنه ی خودرو روش مناسب برای صافکاری به کار گرفته شود علاوه بر نوع روش رنگ کاری، نوع مواد و کیفیت مواد به کار رفته در صافکاری نیز تاثیر متقابل در کیفیت صافکاری در انتها دارد.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری انواع خودرو های لوکس از جمله مازراتی گرن توریسمو در ایران است تمامی انواع خراش های ایجاد شده بر روی بدنه ی این خودروی لوکس همان طور که اشاره کردیم باید توسط افراد متخصص انجام شوند و مرکز تهران پلاس برای رفاه حال شما عزیزان مجموعه ای از این افراد را گرد هم آورده است. هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو مازراتی گرن توریسمو در مرکز تهران پلاس پس از بررسی شدت و میزان آسیب وارد شده با مناسب ترین روش و مواد رفع می شود.

صافکاری مازراتی گرن توریسمو

صافکاری خودور نه تنها در ایران بلکه در اغلب کشور های جهان به دلیل تاثیری که در سلامت و کارایی خودرو ایفا میکند جزو تعمیرات مهم خودرو به شمار می رود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن