صافکاری مازراتی کواتروپورته

صافکاری مازراتی کواتروپورته صافکاری و نقاشی مازراتی کواتروپورته مازراتی کواتروپورته یک خودروی لوکس ، فضای داخلی ممتاز و جذابیت ایتالیایی فراوان است..مازراتی کواتروپورته نیز دارای یک جفت موتور بنزینی V6 صاف و اسپرت است. دیگر گزینه معقولی دیزلی وجود ندارد، اما اکنون یک موتور V8 3.8 لیتری فراری با قدرت 580 اسب بخار در قالب …

صافکاری مازراتی کواتروپورته ادامه »

تعمیرگاه مازراتی کواتروپورته

صافکاری مازراتی کواتروپورته

صافکاری و نقاشی مازراتی کواتروپورته

مازراتی کواتروپورته یک خودروی لوکس ، فضای داخلی ممتاز و جذابیت ایتالیایی فراوان است..مازراتی کواتروپورته نیز دارای یک جفت موتور بنزینی V6 صاف و اسپرت است. دیگر گزینه معقولی دیزلی وجود ندارد، اما اکنون یک موتور V8 3.8 لیتری فراری با قدرت 580 اسب بخار در قالب مدل تروفئو رقیب مرسدس AMG وجود دارد. اکنون چندین سال است که مازراتی کواتروپورته وجود دارد، اما مازراتی کواتروپورته اخیراً به‌روزرسانی شده است تا یک صفحه نمایش لمسی جدید با کارکرد آسان‌تر داشته باشد. با این حال، هنوز هم به همان سطح از ابزارآلات مرسدس کلاس S یا BMW سری 7 مجهز نیست.

مازراتی کواتروپورته در ایران نیز یک خودروی لوکس به شمار می رودو به همین دلیل نگهداری و صافکاری این خودرو با سایر خودرو های موجود در بازار تفاوت های زیادی دارد. برند مازراتی خودرو های محکمی تولید میکند اما اصلا نمی توان اذعان کرد که یک خودرو می تواند از تصادف و حوادث ها به سلامتی کامل عبور کند.  مازراتی کواتروپورته نیز مانند سایر خودرو های برند مازراتی در معرض آسیب قرار دارد و اگر به دنبال خرید این خودرو هستید یا خودروی شما دچار آسیب شده است باید به فکر مرکزی مناسب برای صافکاری خودرویتان باشید.

 

مازراتی کواتروپورته

فضای داخلی مازراتی کواتروپورته زیبا به نظر می رسد و جدیدترین سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بهبود یافته است، اما هنوز احساس می شود کهنه و فاصله زیادی با آلمانی های پیشرفته دارد.

تا همین اواخر می‌توانستید یک موتور شش سیلندر دیزلی در کواتروپورته سفارش دهید، که به شما امکان می‌دهد از شجره نامه برند مازراتی لذت ببرید بدون اینکه نیازی به رهن مجدد خانه برای تامین سوخت آن داشته باشید.

با این حال، اکنون کنار گذاشته شده است، به این معنی که نقطه ورود به محدوده مازراتی کواتروپورته یک موتور V6 بنزینی توربوشارژ 350 اسب بخاری نسبتا غیر پایه است. حتی این می تواند 0-62 مایل در ساعت را در 5.5 ثانیه انجام دهد و به اندازه کافی برای اکثر نیازها سریع است.

با این حال، مازراتی کواتروپورته S به لطف توربو دوقلو V6 خود که قدرت 430 اسب بخاری دارد، احتمالاً مازراتی‌تر است. به نظر می رسد خوب است، سرعت چرخش قوی دارد و اساساً همان مصرف سوخت ادعایی را مانند V6 کمتر ارائه می دهد، بنابراین انتخاب ما خواهد بود.

با این حال، اگر بودجه شما می تواند به آن افزایش یابد، گزینه جدیدی برای شرکت هایی مانند بخش M بی ام و  و مرسدس-AMGوجود دارد. مازراتو کواتروپورته تروفئو از یک موتور 3.8 لیتری توئین توربو V8 است که توسط فراری ساخته شده است. 580 اسب بخار قدرت تولید می کند که برای سرعت مستقیم تا حداکثر سرعت 202 مایل در ساعت کافی است.

مازراتی کواتروپورته قرار نیست نرم ترین و خودروی لوکس باشد – در عوض تجربه رانندگی اسپرت تری را ارائه می دهد.

راحتی سواری در کل به اندازه کافی مناسب است. کواتروپورته مطمئناً راحت‌تر از گیبلی کوچک‌تر است،با این حال، مازراتی کواتروپورته با هندلینگ تیز، احساس چابکی و ترکیب به گونه‌ای عمل می‌کند که آن را بیشتر شبیه یک سدان ورزشی کوچکتر می‌کند. این کامل نیست – فرمان بی‌جان مایه ضعف است – اما از پشت فرمان بودن لذت خواهید برد.مازراتی کواتروپورتهه مه چیز را یک گام فراتر می برد، با یک لحن تعلیق منحصر به فرد برای حسی اسپرت تر برای مطابقت با موتور. تیزتر و سرگرم کننده تر از ماشین استاندارد است.

در جلو مازراتی کواتروپورته فضای زیادی وجود دارد، و با توجه به طول آن تقریباً 5.3 متر، جای تعجب نیست که فضای پا برای سرنشینان صندلی عقب زیاد باشد..یکی از گزینه‌هایی که بیشتر با هدف لوکس کواتروپورته مطابقت دارد، مشخص کردن طرح تکی دو نفره است که به جای صندلی سوم، یک تکیه‌گاه پارتیشنی قرار می‌دهد و تجملاتی مانند تکیه‌گاه برقی و تهویه را برای صندلی‌های عقب به‌علاوه معرفی می‌کند. امکان تا کردن صندلی سرنشین جلو به صورت الکتریکی تا سرنشین پشتی دراز بکشد.

با توجه به وسعت بسیار زیاد فلز در پشت کواتروپورته، جای تعجب نیست که صندوق عقب آن نسبتاً بزرگ است. با ظرفیت 530 لیتر باید برای یک آخر هفته طولانی دور با دوستان کافی باشد.در حالی که به سختی عملی بودن را به عنوان نقطه اصلی فروش یک مازراتی در نظر می گیرید، مفید است که صندلی های عقب در صورت نیاز به حمل وسایل طولانی تری جمع شوند، در حالی که دهانه صندوق عقب بزرگ و مربعی است.

 

برای مقایسه، بی‌ام‌و سری 7 حداکثر 515 لیتر با صندلی‌های بالا دارد، در حالی که آئودی A8 تنها 505 لیتر ظرفیت دارد. فقط جدیدترین مرسدس کلاس S، صندوق بار بزرگتر از مازراتی را با حجم 550 لیتر ارائه می دهد.

این مشخصات سبب شده اند تا با توجه به قیمت بالا مازراتی کواتروپورته همچنان در ایران به فروش برسد. با توجه به اینکه قیمت این خودرو در حال حاضر در ایران بسیار بالا است مازراتی کواتروپورته به صورت دست دوم هم به فروش می رسد/ اگر قصد خرید مازراتی کواتروپورته دست دوم را دارید حتما خودرو را بررسی کنید که آیا قبلا صافکاری شده است یا خیر چرا که اگر صافکاری خودرو به درستی انجام نشود کاملا مشخص است که خودرو قبلا دچار حادثه شده است و این برای خودروی مانند مازراتی کواتروپورته اصلا خوب نیست.

صافکاری خودرو امری تخصصی است و باید توسط صافکاران متخصص و ماهر انجام شود.صافکاری در لغت به معنای رفع مشکلات بدنه ی خودرو است اما در عمل باید مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو به صورتی رفع شوند که مشخص نباشد خودرو دچار حادثه شده است در واقع نباید خودرو پس از صافکاری دچار پستی و بلندی و یا تفاوت در رنگ باشد.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری انواع خودرو های مازراتی است ، در مجموعه ی تهران پلاس گروهی از صافکاران زبده و با تجربه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند. تمامی انواع صافکاری با رنگ و یا بدون رنگ در این مرکز با توجه به میزان خسارت وارد شده به خودرو انجام می شوند.

صافکاری مازراتی کواتروپورته

مازراتی کواتروپورته یکی ازخودرو های لوکس است که علاوه بر ظاهر زیبا کارایی بالایی نیز دارد و برای افرادی که به دنبال خودروی لوکس خانوادگی هستند انتخاب مناسبی به شمار می رود  و مقاومت متوسطی در برابر حوادث نیز دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن