صافکاری لکسوس rx350

صافکاری لکسوس rx350 صافکاری و نقاشی لکسوس rx350 نسل XU30 لکسوس RX در ژانویه 2003 در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی معرفی شد. در مقایسه با نسخه قبلی خود، یک پیشرفت بزرگ بود. این دستگاه با آخرین ویژگی‌های فنی آن دوره مانند چراغ‌های عقب LED، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، سیستم ناوبری مبتنی …

صافکاری لکسوس rx350 ادامه »

لکسوس rx350

صافکاری لکسوس rx350

صافکاری و نقاشی لکسوس rx350

نسل XU30 لکسوس RX در ژانویه 2003 در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی معرفی شد. در مقایسه با نسخه قبلی خود، یک پیشرفت بزرگ بود. این دستگاه با آخرین ویژگی‌های فنی آن دوره مانند چراغ‌های عقب LED، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، سیستم ناوبری مبتنی بر DVD با دوربین پشتیبان یا پخش‌کننده DVD صندلی عقب با هدفون بی‌سیم در دسترس بود .سه سال بعد، مدل اولیه RX 330 به RX 350 تبدیل شد و یک ارتقاء جامع شامل یک V6 جدید 3.5 لیتری دریافت کرد که جایگزین سیستم ناوبری DVD قدیمی 3.3 لیتری نسل V Lexus با گرافیک بهبود یافته، سازگاری با بلوتوث و صدا شد. ورودی های مقصد کنترل شدهاین خودرو فقط تا دسامبر 2008 تولید شد و به دلیل قابلیت اطمینان، کیفیت ساخت عالی، سواری نرم و هندلینگ عالی، بسیار محبوب شد.

شما می توانید بسیاری از RX 350 های دست دوم را در شکل عالی و با قیمت بسیار پایین بیابید، بنابراین اگر به دنبال یک کراس اوور دست دوم هستید و بودجه کمی دارید، لکسوس rx350 انتخاب مناسبی برای شما است.لکسوس rx350یک وسیله نقلیه لوکس ارزان است

زمانی که در سال 2006 برای مدل سال 2007 عرضه شد، این کراس اوور لوکس بسته به پیشرانه، قیمت پایه ای بین 37000 تا 39000 دلار داشت.امروزه، یک نمونه کارکرده و خوش فرم می تواند حدود 8000 دلار مال شما باشد، در حالی که مدل جدیدتر با مسافت پیموده شده کم، بدون تصادف و چند ویژگی اختیاری بین 10000 تا 15000 دلار موجود است. آن چه که سبب تعیین قیمت خرید برای خودرو های دست دوم خوصا خودرو های خارجی در بازار ایران می شود سلامتی قطعات داخلی در کنار سلامتی بدنه ی خودرو است.

تعمیر موتور لکسوس Rx350
تعمیر موتور لکسوس Rx350

بدنه ی خودرو نقش مهمی در ظاهر و زیبایی خودرو دارد و علاوه بر این از ورود مواد خارجی به بخش های داخلی خودرو نیز محافظت میکند به همین دلیل است که پیش از خرید خودرو تمام بخش های خارجی خودرو نیز در کنار بخش های داخلی بررسی و چک می شوند تا هر نوع خراش ، ضرب دیدگی و فرورفتگی موجود در بدنه ی خودرو بررسی شود. برای رفع ایرادات ایجاد شده در بدنه ی خودرو صافکاری تنها راه پیش از تعویض کامل قطعه آسیب دیده است.

صافکاری خودرو خصوصا خودرو های خارجی و لوکس مانند لکسوس rx350 امری کاملا تخصصی است و باید توسط افراد متخصص انجام شود تا مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو به درستی رفع شود و آثاری از جمله برآمدگی و تغییر رنگ وجود نداشته باشد.

به همین دلیل باید در انتخاب مرکز برای صافکاری خودرو نیز مانند سایر خدمات خودرو دقت بالایی داشته باشید. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس انواع خودرو های لوکس مانند لکسوس rx350 در تهران است و تمامی خدمات مربوط به صافکاری لکسوس rx350 در مرکز تهران پلاس ابتدا بررسی و سپس با توجه به میزان و نوع آسیب وارد شده روش مناسب برای رفع آسیب اتخاذ می گردد.

RX 350 با سیستم دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک در دسترس است و از یک موتور 2GR-FE 3.5 لیتری V6 تنفس طبیعی که 272 اسب بخار قدرت و 252 پوند بر فوت گشتاور (342 نیوتن متر) نصب شده است، نیرو می گیرد. مانند اکثر موتورهای تویوتا ، این موتور به دلیل قابلیت اطمینان خود شهرت پیدا کرد و مالکان آن به ندرت مشکلات عمده ای را گزارش می کردند.

گیربکس اتومات پنج سرعته U151E که در درجه اول توسط تویوتا برای مدل های V6 ساخته شده است به موتور متصل شده است. مانند V6، این خودروساز از آن در طیف گسترده ای از مدل ها از جمله کمری، سینا، آوالون، راو 4 یا هایلندر استفاده کرد. به ندرت باعث ایجاد مشکل می شد.اگر تصمیم به خرید RX350 دارید، توصیه می‌کنیم برای آرامش بیشتر، روغن گیربکس را بدون توجه به سابقه تعمیر و نگهداری آن تعویض کنید.

این کراس اوور که بر روی پلت فرم K نسل دوم آوالون، نسل پنجم کمری یا نسل اول هایلندر ساخته شده است ، از یک مک فرسون جلو و پیکربندی سیستم تعلیق چند لینکی عقب استفاده می کند.در طول سال‌ها، مالکان کیفیت سواری عالی و هندلینگ تیز آن را ستایش کرده‌اند که با آنچه از یک سدان سایز متوسط ​​می‌توان دریافت کرد، قابل مقایسه است.

اگر بتوانید یک مدل AWD مجهز به پکیج Performance پیدا کنید ، این ویژگی ها با سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم ارتفاع افزایش می یابد. با این حال، توصیه می کنیم وضعیت کمپرسور و پایه های هوا را به طور کامل بررسی کنید زیرا تعویض آنها اصلاً ارزان نیست.

لکسوس rx350
لکسوس rx350

ممکن است این مدل قدیمی‌تر باشد، اما RX 350 همچنان یک خودروی لوکس است. این با مواد با کیفیت موجود در داخل کابین و ویژگی‌های متعددی که بیشتر از آنچه بسیاری از کراس اوورهای امروزی ارائه می‌کنند، تأکید می‌کند.

ویژگی‌های استاندارد شامل کنترل آب و هوای خودکار، سیستم صوتی 8 بلندگو، کروز کنترل، شیشه‌های خصوصی، چراغ‌های جلوی خودکار، تنظیم برق 10 جهته، و پشتیبانی دو طرفه کمری برای هر دو صندلی جلو، درج‌های چوبی اصلی یا تزئینات چرمی برای فرمان است. چرخ و دستگیره دنده.

مدل‌های مجهز به بسته‌های Premium، Premium Plus یا Performance با تودوزی چرمی، فرمان شیب‌دار/تلسکوپی برقی ، چراغ‌های جلوی تطبیقی ​​یا چراغ‌های ورودی که زمین زیر درها را روشن می‌کنند ارائه می‌شوند.سایر امکانات اضافی اختیاری شامل سیستم ناوبری مبتنی بر DVD با کنترل صوتی، بلوتوث، دوربین پشتیبان، سیستم صوتی مارک لوینسون با 11 بلندگو با ساب ووفر، ال سی دی ردیف دوم یا سانروف غول پیکر چند پانل است.در طول سال‌ها، تنها مشکلی که دارندگان در داخل RX 350 با آن مواجه شده‌اند، ترک خوردگی داشبورد است ، بنابراین مطمئن شوید که این مشکل را که معمولاً در سمت سرنشین رخ می‌دهد، به دقت بررسی کنید.

صافکاری لکسوس rx350

صافکاری خودرو برای رفع هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو به کار برده می شود و نیازمند دانش و مهارت است. لکسوس rx350 یکی از خودرو های لوکس در بازار ایران است هک به دلیل افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر به صورت دست دوم نیز به فروش می رسد در خودرو های دست دوم احتمال وجود داشتن آسیب و خراش بیشتر از خودرو های نو است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن