صافکاری لکسوس nx300h

صافکاری لکسوس nx300h صافکاری و نقاشی لکسوس nx300h NX 300h یک موتور بنزینی 2.5 لیتری و چهار سیلندر فوق‌العاده روان را با یک موتور الکتریکی قدرتمند و خودشارژ جفت می‌کند تا 194 اسب بخار قدرت را با حداکثر بهره‌وری سوخت ارائه کند. یک سنسور در زیر سپر عقب به شما این امکان را می دهد …

صافکاری لکسوس nx300h ادامه »

تعمیرگاه لکسوس nx300h

صافکاری لکسوس nx300h

صافکاری و نقاشی لکسوس nx300h

NX 300h یک موتور بنزینی 2.5 لیتری و چهار سیلندر فوق‌العاده روان را با یک موتور الکتریکی قدرتمند و خودشارژ جفت می‌کند تا 194 اسب بخار قدرت را با حداکثر بهره‌وری سوخت ارائه کند. یک سنسور در زیر سپر عقب به شما این امکان را می دهد که بدون زحمت درب عقب را با یک حرکت لگد باز و بسته کنید.

گزینه های صافکاری اتومبیل می تواند برای کسانی که اطلاعی در این مورد ندارند می تواند یک معما باشد. با این حال، اگر نگاه دقیق‌تری به آن‌ها بیندازید، متوجه خواهید شد که رنگ‌های خودرو بسیار ساده و واضح هستند. چند نوع اساسی کار رنگ وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید. اینها معمولاً به نحوه جذب و بازتاب نور توسط رنگ مربوط می شود. اما افرادی که دانش و تخصص کافی در ارتباط با انواع رنگ های بدنه ی خودرو دارند می توانند خودروی لکسوس شما را بدون هیچ مشکلی رنگ و صافکاری کنند. اگر صافکاری خودرو درست انجام نشود ممکن است رنگ بدنه پس از مدت کوتاهی دوباره کنده شده و یا زنگ بزند.

برخلاف سایر انواع رنگ، رنگ خودرو به طور خاص برای اسپری کردن – و ماندن – روی خودروها طراحی شده است. رنگی که برای هر هدف دیگری در نظر گرفته شده است، مانند خانه یا اتاق خواب، تنها در صورتی به فاجعه ختم می شود که روی وسیله نقلیه اعمال شود.

رنگ های حلال، رنگ های سنتی خودرو هستند که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرند. آنها عمدتاً از یک پایه حلال مانند لاک، اورتان یا مینا تشکیل شده اند. این رنگ ها حاوی مقدار زیادی VOC (ترکیبات آلی فرار) هستند. به دلیل نگرانی های بهداشتی و زیست محیطی ، رنگ های موجود در آب به گزینه ای محبوب تر از رنگ های مبتنی بر حلال تبدیل شده اند.

 

رنگ تک مرحله ای در مقابل دو مرحله ای

اکنون که تفاوت بین انواع مواد در رنگ خودکار را درک کردید، دو روش مختلف برای اعمال رنگ خودکار وجود دارد.رنگ تک مرحله ای نوعی محلول رنگ همه کاره است که شامل پوشش پایه و شفاف در یک فرمول می باشد. این نوع فرمول رنگ در دهه 1980 قبل از ظهور فناوری های جدیدتر محبوبیت زیادی داشت.

رنگ دو مرحله ای یا دو مرحله ای از سوی دیگر نوعی رنگ خودکار است که در دو فاز اجرا می شود. مرحله اول، پوشش پایه، پس از پرایمر اعمال می شود، در حالی که لایه شفاف پس از خشک شدن لایه پایه اعمال می شود.در حالی که استفاده از رنگ دو مرحله ای زمان بیشتری می برد و هزینه اولیه بالاتری نسبت به رنگ تک مرحله ای دارد، اما ماندگاری بیشتری دارد.

پرایمر خودرو

فرقی نمی کند که رنگ یک مرحله ای باشد یا دو مرحله ای، برای دستیابی به یک پوشش بی عیب ، همیشه باید ابتدا از آستر استفاده شود . از آنجایی که هدف پرایمر پر کردن و تراز هرگونه نقص در خودرو قبل از رنگ‌آمیزی است، ضروری است که از این مرحله مهم در فرآیند رنگ‌آمیزی صرفنظر نکنید

رنگ جامد

این ابتدایی ترین و مقرون به صرفه ترین رنگ آمیزی شماست که تقریباً همه خودروهای استوک با آن عرضه می شوند. رنگ جامد معمولاً از یک کاربرد تک رنگ و به دنبال آن یک پوشش لاک محافظ (“روکش شفاف”) تشکیل می شود. روکش‌های رنگ جامد مفید هستند زیرا در صورت بریدگی می‌توان آن‌ها را به راحتی تعمیر کرد و معمولاً به راحتی با هم مطابقت دارند.

رنگ‌های جامد در رنگ‌های مختلف وجود داشت. با این حال، امروزه بیشتر و بیشتر شاهد استفاده از رنگ‌های معمولی و غیر مزاحم به عنوان رنگ‌های جامد هستیم – آبی، سیاه، سفید، خاکستری یا قرمز.

رنگ فلزی

کارهای رنگ فلزی اساساً مانند کارهای رنگ جامد هستند، به استثنای یک استثنا، مقدار کمی پودر فلز به مخلوط رنگ اضافه می شود تا سطح کلی “لکه” و “درخشندگی” به آن بدهد. ذرات فلزی نور را به روشی بسیار منحصر به فرد منعکس می کنند. بسته به مخلوط، تأثیر می تواند تا حدودی ظریف باشد یا می تواند بسیار متمایز و برجسته باشد.

 

یک چیز خوب در مورد گزینه های رنگ متالیک این است که می توانند کمی زندگی و منحصر به فرد بودن را به یک سواری کسل کننده اضافه کنند. آنها همچنین می توانند در برخی موارد لکه های جزئی را پنهان کنند. نقطه ضعف آن این است که اگر نیاز به تعمیر یا دستکاری داشته باشد، تطبیق کامل آنها اغلب بسیار دشوار است.

 

پایان های مرواریدی

گزینه‌های رنگ مروارید مانند رنگ‌های فلزی کار می‌کنند، با این تفاوت که از ذرات کوچک سرامیکی به جای فلز برای بازتاب نور استفاده می‌کنند. این باعث ایجاد یک اثر انکساری نیز می‌شود و پایان را به رنگ‌های مختلف (تا حدودی شبیه منشور) تقسیم می‌کند. این یک جلوه چرخشی و رنگین کمانی مانند مروارید می دهد (از این رو، نام آن است).

 

پرداخت های ویژه – مات و فیبر کربن

روکش های مات به بهترین وجه به عنوان “غیر براق” توصیف می شوند. این ظاهر معمولاً با استفاده از نوعی پوشش پرایمر در انتها یا از طریق عوامل دیگر در پوشش شفاف به دست می آید. این یک روکش مخملی، ساتن یا ابریشم مانند ایجاد می کند. این ظاهر به احتمال زیاد از رانندگان خودروهای هوترود و عضلانی نشأت می‌گیرد که خودروهای خود را در بین کارهای رنگ آمیزی فقط با پوشش پرایمر رانندگی می‌کردند.

 

در نهایت، پرداخت های “فیبر کربن” یا “فیبر کربن لخت” در انتهای بسیار بالایی از طیف کار رنگ قرار دارند. اینها شامل استفاده از مواد فیبر کربنی برای دادن ظاهری آینده نگر به خودرو است. در برخی موارد، بدنه خودرو از فیبر کربن ساخته شده است که باعث سبک‌تر شدن آن شده و در واقع نیاز به رنگ را از بین می‌برد. فیبر کربن معمولاً برای خودروهای اسپورت فوق پیشرفته در نظر گرفته می شود.

صافکاری لکسوس nx300h

با توجه به مواردی که بررسی کردیم صافکاری خودرو خصوصا اگر به رنگ کاری نیاز داشته باشد باید توسط افراد زبده انجام گیرد. تهران پلاس یکی از مراکز تعمیر و صافکاری انواع خودرو های برند لکسوس در ایران است و تمامی انواع صافکاری مورد نیاز برند لکسوس در این مرکز انجام می شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن