صافکاری لکسوس nx200t

صافکاری لکسوس nx200t صافکاری و نقاشی لکسوس nx200t یکی از برند های لوکس و محبوب برای خودروسازی در جهان برند لکسوس است. خودرو های برند لکسوس اغلب به دلیل کارایی بالایی که دارند فروش خوبی در بازار خودروی جهان را به خود اختصاص می دهند. در سال های اخیر قیمت خودرو در جهان افزایش پیدا …

صافکاری لکسوس nx200t ادامه »

تعمیرگاه لکسوس nx200t

صافکاری لکسوس nx200t

صافکاری و نقاشی لکسوس nx200t

یکی از برند های لوکس و محبوب برای خودروسازی در جهان برند لکسوس است. خودرو های برند لکسوس اغلب به دلیل کارایی بالایی که دارند فروش خوبی در بازار خودروی جهان را به خود اختصاص می دهند. در سال های اخیر قیمت خودرو در جهان افزایش پیدا کرده و به همین دلیل و با توجه به نوسانت ارزی در ایران قیمت خرید خودرو های خارجی در ایران نیز افزایش پیدا کرده است. این امر سبب شده است تا نگهداری و تعمیرات خودور نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. صافکاری یکی از مواردی است که سبب می شود تا علاوه بر ظاهر قطعات داخلی خودر نیز کیفیت و کارایی خودرو را حفظ کنند.

 

زمان صافکاری خودرو

عوامل زیادی به مدت زمانی که می توانید انتظار تعمیر خودروی خود را داشته باشید، بستگی دارد خودروهای خارجی یا خاص ممکن است بیشتر طول بکشد زیرا یافتن قطعات سخت‌تر است میزان آسیب شما بر مدت زمانی که طول می کشد تا ماشین شما تعمیر شود تأثیر خواهد داشت اگر مکانیک شما زمان زیادی را صرف می کند، باید با بیمه گر خود تماس بگیرید و به دنبال بردن وسیله نقلیه خود به گاراژ دیگری باشید.

 

صافکاری لکسوس nx200t

صافکاری خودرو چقدر طول می کشد؟

خودروهایی که در تصادفات آسیب دیده اند را می توان در کمتر از چند روز (به طور متوسط ​​2 تا 5) تعمیر کرد، اما گاهی اوقات ممکن است چندین ماه طول بکشد.

برخی از عواملی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

مدت زمانی که ارائه‌دهنده بیمه خودرو شما طول می‌کشد تا ادعای شما را پردازش و تأیید کند و یک تعمیرگاه را پیدا کند

تعداد خودروهایی که منتظر تعمیر هستند

میزان خسارت وارد شده به وسیله نقلیه شما

نوع خودرویی که دارید – اگر صاحب یک خودروی وارداتی خارجی، خودروی اسپرت یا نوع دیگری از خودروی تخصصی هستید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا تعمیرگاه خودرو بتواند قطعات جایگزین مورد نیاز برای تعمیرات را دریافت کند.

چه عواملی ممکن است تعمیر خودروی شما را به تاخیر بیندازند؟

گاهی اوقات بیمه شده در روزی که قرار است خودروی خود را تعمیر کند، برای تحویل گرفتن خودروی خود می رود و متوجه می شود که تاخیر داشته است.

شرایط مختلفی وجود دارد که می تواند صافکاری خودروی شما را به تاخیر بیندازد:

اگر مکانیک تعمیرات بیشتری را که باید انجام شود شناسایی کند، ممکن است تعمیر شما بیشتر طول بکشد.

دلیل تاخیر هرچه که باشد، تقریبا همیشه یک راه حل معقول وجود دارد.

عدم تونایی صافکار برای انجام ترمیم مورد نیاز

نداشتن امکانات کافی برای انجام صافکاری

به همین دلیل است که صافکاری خودور و انتخاب مرکز مناسب برای صافکاری خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو های لکسوس در ایران است.

لکسوس NX 200t 2017 یک شاسی بلند لوکس جمع و جور است که با سیستم چهار چرخ محرک و موتور چهار سیلندر توربوشارژ ارائه می شود. یک نسخه هیبریدی در قالب مدل NX 300h موجود است. به مدل 2018 علاقه دارید؟ بیشتر بدانید در اینجا .

 

بررسی اجمالی

لکسوس NX برای سال 2015 جدید بود و از زمان معرفی خود، تنها تغییرات جزئی دریافت کرده است. قدرت همچنان در قالب یک موتور 2.0 لیتری توربو چهار با قدرت 235 اسب بخار و گشتاور 258 پوند بر فوت همراه با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک ارائه می شود. مصرف سوخت طبق برآورد EPA 22/27-28 mpg شهر/بزرگراه برای سال مدل 2016 است. رتبه بندی 2017 هنوز منتشر نشده است.

در حالی که نمای بیرونی تهاجمی ممکن است برای برخی قطبی باشد، فضای داخلی مجلل به جذب خریداران بیشتر کمک می کند. سیستم اطلاعات سرگرمی به جای کنترل ماوس مانندی که بسیاری از مدل‌های دیگر لکسوس از آن بهره می‌برند، با پد لمسی کنترل می‌شود. NX 200t 2017 هنگامی که به پکیج لوکس مجهز شده است، فضای داخلی با تزئینات چرمی سوراخ‌دار، تزئینات چوبی خطی مشکی سایه، فرمان گرم‌کن با روکش چرمی و دستگیره تعویض دنده با روکش چرمی و درب بالابر برقی را اضافه می‌کند.

ایمنی

Lexus NX 200t 2017 رتبه بندی ایمنی کلی را از NHTSA دریافت کرده است، و اگرچه مدل 2017 آزمایش نشده است، NX برای مدل 2016 یک IIHS Top Safety Pick+ را کسب کرده است. ویژگی‌های ایمنی استاندارد عبارتند از Lexus Enform Safety Connect، دوربین دید عقب با دستورالعمل‌های دینامیک، پشتی صندلی‌های جلو که آسیب‌دیدگی شلاق را کاهش می‌دهد، ساختار بدنه سفت با مناطق مچاله، ABS، کمک ترمز، چراغ‌های مه شکن LED و چراغ‌های عقب، کنترل کمکی در سربالایی، چراغ‌های مه شکن LED در پیچ‌ها، اعلان نزدیکی خودرو و کیسه هوای جلو، زانو جلو، کناری و پرده ای.

ویژگی‌های اختیاری شامل چراغ‌های جلوی هوشمند، دستیار پارک بصری، هشدار خروج از خط، کروز کنترل پویا راداری، سیستم Pre-Collision، برف پاک‌کن‌های حساس به باران با چرخه مه، مانیتور نقطه کور با هشدار ترافیک متقاطع عقب و LED پرتو سه‌گانه ممتاز است. چراغ های جلو.

در مقایسه اخیر تست بزرگ موتور ترند با سایر کراس اوورهای کامپکت لوکس ، Lexus NX 200t F Sport به لطف بسته بندی خوبش، این عنوان را از آن خود کرد. گفتیم که صدای موتور آن با دریچه گاز کاملاً باز است، به خصوص در حالت اسپرت. هزینه مالکیت خوب، فضای داخلی عالی و دینامیک رانندگی قوی را ارائه می دهد.

اگرچه NX 200t ممکن است بر پایه تویوتا Rav4 ساخته شود، کیفیت سواری آن آن را از برادر و بسیاری از رقبای خود متمایز می کند. در بررسی First Drive، ما گفتیم که فرمان به درستی وزن و زنده است، در پیچ‌های سریع جاده را تحت فشار قرار می‌دهد، با حس ترمز که اعتماد به نفس را القا می‌کند. با شهرت این خودروساز برای قابلیت اطمینان، ظاهر تیز بیرونی و طراحی داخلی مجلل، و سطح فناوری، NX احتمالاً در چند سال آینده به موفقیت خود ادامه خواهد داد.لکسوس NX 200t علیرغم اینکه مبتنی بر تویوتا Rav4 است، تنها حدود 10 درصد از قطعات خود را از جمله فاصله بین دو محور، نقاط تعلیق و سوراخ‌هایی در بدنه بلندگو به اشتراک می‌گذارد.

صافکاری لکسوس nx200t

لکسوس nx200t یکی از سدان های محبوب برند لکسوس در ایران است که در این مقاله ویژگی ها و صافکاری این خودروی لوکس را بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن