صافکاری لکسوس lx570

صافکاری لکسوس lx570 صافکاری و نقاشی لکسوس lx570 لکسوس LX 570 مدل 2021 از 86830 دلار شروع می شود. ویژگی‌های استاندارد شامل روکش‌های چرمی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 14 جهت، صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم برقی در 12 جهت، صندلی‌های جلوی گرم شونده، ردیف دوم کشویی برقی، فرمان چوبی شیب‌دار برقی و …

صافکاری لکسوس lx570 ادامه »

تعمیرگاه لکسوس lx570

صافکاری لکسوس lx570

صافکاری و نقاشی لکسوس lx570

لکسوس LX 570 مدل 2021 از 86830 دلار شروع می شود. ویژگی‌های استاندارد شامل روکش‌های چرمی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 14 جهت، صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم برقی در 12 جهت، صندلی‌های جلوی گرم شونده، ردیف دوم کشویی برقی، فرمان چوبی شیب‌دار برقی و تلسکوپی و تنظیمات حافظه صندلی راننده و فرمان.

لکسوس lx570همچنین دارای سیستم تهویه مطبوع خودکار چهار منطقه ای، روشنایی داخلی محیط، پریز برق خانگی، مونروف، درب برقی، ورودی بدون کلید نزدیک، درب بازکن جهانی گاراژ، و سیستم اطلاعات سرگرمی با 12.3 اینچ است. صفحه نمایش، ناوبری، استریو با 9 بلندگو، بلوتوث، چندین پورت USB، رادیو ماهواره ای، تشخیص صدا، آمازون الکسا و مجموعه اپلیکیشن Lexus Enform.

ویژگی های استاندارد کمک راننده شامل هشدار برخورد رو به جلو، تشخیص عابر پیاده، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، چراغ های جلوی خودکار، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقاطع عقب، سیستم دوربین پارک نمای فراگیر، نمای چند زمینی است. مانیتور، سنسورهای پارک جلو و عقب و برف پاک کن های شیشه جلو حساس به باران است.

یکی از مراحل صافکاری خودرو اگر آسیب وارد شده به خودرو زیاد و شدید باشد رنگ کاری خودرو است ، رنگ کاری خودرو پس از رفع آسیب ایجاد شده در خودرو و به منظور هم رنگ شدن محل آسیب دیده با سایر بخش ها انجام می شود. در اغلب موارد آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو اگر شدید باشد سبب می شود تا رنگ خودرو در محل آسیب از بین برود و خراب شود به همین دلیل پس از رفع آسیب اگر می خواهید خودرویتان همچنان ظاهر زیبایی داشته باشد باید مرحله ی رنگ کاری نیز انجام شود.

صافکاری خودرو خصوصا خودرو هایخ ارجی امری کاملا تخصصی است و هر فردی توانایی و دانش کافی برای رفع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو را ندارد. صرف تعمیرکار خوب بودن دلیلی بر صافکاری خوب بودن نیست. ما در مرکز تهران پلاس مجموعه ای صافکاران مجرب را گرد هم آورده ایم ، تمامی این افراد در کنار تجربه مهارت بالایی دارند. در مرکز تهران پلاس مانند تمام مراکز تخصصی صافکاری خودرو در جهان در ابتدا نوع مشکل و میزان و شدت آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو بررسی می شود سپس روش مناسب برای رفع آسیب به کار برده می شود.

 

اورتان اکریلیک

یک گزینه عالی جدید برای رنگ اورتان اکریلیک است. مانند مینای دندان ماندگاری طولانی دارد و به راحتی مانند لاک استفاده می شود (اما در هیچ جا غیرقانونی نیست). تنها مشکل این نوع رنگ این است که حاوی یک کاتالیزور برای خشک شدن سریع آن است، بنابراین به محض مخلوط شدن باید از آن استفاده کرد.

رنگ‌های اورتان جدیدتر از لعاب هستند، گران‌تر و مشکل‌تر هستند، اما به راحتی مانند لاک در می‌آیند و در عین حال استحکام لعاب‌ها را دارند. این رنگ خودکار به سه محصول نیاز دارد: رنگ، یک کاهنده برای نازک شدن رنگ تا ویسکوزیته مناسب برای تفنگ اسپری، و یک کاتالیزور برای تسریع زمان خشک شدن. پس از مخلوط شدن رنگ، باید به سرعت استفاده شود و رنگ استفاده نشده دور ریخته شود. رنگ خودکار یورتان بسیار سمی است و اگرچه ماسک صورت برای همه کارهای رنگی استاندارد است، دستکش، روپوش و ماسک تنفسی برای کار با رنگ خودکار اورتان اجباری است.

جدیدترین فناوری رنگ خودکار رنگ های غیر سمی مبتنی بر آب را برای ما به ارمغان آورده است. این رنگ ها همه کاره ترین رنگ ها هستند و می توانند روی فلز، آستر یا روی رنگ های موجود اعمال شوند. رنگ های مبتنی بر آب بدون شک آینده صنعت رنگ خودرو است ، با این حال خط رنگ ها همچنان در حال گسترش است. اگر به دنبال اضافه کردن گرافیک یا تغییر رنگ خودرو خود هستید، رنگ خودکار مبتنی بر آب یک گزینه است.

 

انواع فینیش رنگ اتومبیل

رنگ جامد

رایج ترین و کم هزینه ترین گزینه رنگ موجود، رنگ جامد است. رنگ جامد ارزان است، و همچنین تعمیر آن آسان تر است، زیرا رنگ به راحتی مطابقت دارد و خراش ها را می توان به طور یکپارچه پنهان کرد. احتمالاً می‌توانید بسیاری از این رنگ‌ها را به همراه یک سری لوازم ضروری دیگر با استفاده از چند کوپن Home Depot دریافت کنید! تنها نقطه ضعف این رنگ این است که خسته کننده ترین گزینه است.

رنگ فلزی

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی به خودروهای خاصی درخشش ظریف چشم نواز می دهد، پاسخ رنگ متالیک است. پودر آلومینیوم موجود در رنگ ماشین متالیک می تواند نور خورشید را برای درخشش خیره کننده جذب کند و توانایی نورگیر آن می تواند به پوشاندن خراش ها و خراش های کوچک کمک کند.

رنگ خودروی فلزی گران‌تر است. از آنجایی که تطبیق رنگ سخت است، ترمیم لکه ها و خراش ها معمولاً دشوارتر است، بنابراین این رنگ در کوتاه مدت و بلند مدت گران تر است. علاوه بر این، زمانی که رنگ متالیک را انتخاب می کنید، در گزینه های رنگی کمی محدودتر هستید.

رنگ مروارید

مرواریدها شبیه رنگ های فلزی هستند با این تفاوت که پودر آلومینیوم را با کریستال های سرامیکی (میکا) جایگزین می کنند. این کریستال ها می توانند هر رنگی از رنگین کمان به نظر برسند، زیرا آنها نه تنها نور را منعکس می کنند بلکه آن را نیز می شکنند. اگر به دنبال رنگی خیره کننده و رنگارنگ هستید که از هر زاویه ای متفاوت به نظر برسد، مروارید بهترین راه حل است.

البته – مانند رنگ های متالیک – رنگ به سختی مطابقت دارد و بنابراین تعمیر آن سخت است. رنگ مرواریدی نیز به طور قابل توجهی گرانتر از رنگ جامد است.

رنگ مات

جدیدترین علاقه رنگ های مات است. یک کار رنگ مات برای شما هزینه بسیار زیادی دارد و نگهداری روی رنگ بسیار دشوار است. اکثر ابزارهای تعمیر و نگهداری رنگ موجود برای رنگ های براق هستند. تلاش برای از بین بردن خراش در خانه می تواند ماشین شما را با یک نقطه براق در دریایی از مات باقی بگذارد.

صافکاری لکسوس lx570

صافکاری لکسوس lx570 مانند سایر خودرو های برند لکسوس امری کاملا تخصصی است و به دلیل لوکس بودن این خودرو به دقت و مهارت بیشتری نیازمند است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن