صافکاری لکسوس ls460

صافکاری لکسوس ls460 صافکاری و نقاشی لکسوس ls460 لکسوس LS 460 2017 یک سدان لوکس فول سایز با چهار یا پنج صندلی است، بسته به اینکه کدام گزینه را انتخاب کنید. : آن را در دو سطح تر و تمیز می آید LS 460 و LS 460 L . هر دو جایگزین با موتور 4.6 …

صافکاری لکسوس ls460 ادامه »

تعمیر لکسوس

صافکاری لکسوس ls460

صافکاری و نقاشی لکسوس ls460

لکسوس LS 460 2017 یک سدان لوکس فول سایز با چهار یا پنج صندلی است، بسته به اینکه کدام گزینه را انتخاب کنید. : آن را در دو سطح تر و تمیز می آید LS 460 و LS 460 L . هر دو جایگزین با موتور 4.6 لیتری V8 (386 اسب بخار قدرت، 367 پوند فوت گشتاور) و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می شوند. سیستم چهارچرخ متحرک در هر دو تیپ موجود است، اگرچه قدرت موتور را کاهش می دهد (359 اسب بخار، 347 پوند فوت). یک LS 460 پایه دارای ویژگی های ایمنی و راحتی است که از این کلاس انتظار دارید. شاسی بلند LS 460 L با پیکربندی چهار سرنشین که دارای کنسول مرکزی است در دسترس است.

تجهیزات استاندارد پایه LS 460 گسترده است. از ویژگی‌های برجسته این خودرو می‌توان به چرخ‌های 18 اینچی، چراغ‌های زنون تطبیقی، سانروف، درب‌های برقی، کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای، صندلی‌های جلو برقی با تنظیم‌کننده ارتفاع کمربند ایمنی برقی و عملکرد حافظه، تودوزی چرمی، رابط لکسوس Remote Touch، 12.3 اشاره کرد. صفحه نمایش اینچی، سیستم ناوبری، بلوتوث و سیستم صوتی با 10 بلندگو.

گزینه های قابل توجه برای LS 460 شامل چرخ های 19 اینچی، چراغ های جلو LED، سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم (شامل فرمان نسبت دنده متغیر، تنظیم ارتفاع سواری و تنظیمات اضافی درایو)، سیستم نظارت بر نقاط کور با هشدار ترافیک عقب، کروز تطبیقی ​​است. کنترل با سیستم پیش از برخورد پیشرفته، تودوزی چرمی ارتقا یافته، سیستم پیشرفته پیش از برخورد با سیستم هشدار خواب آلودگی راننده و سیستم جلوگیری از برخورد از جلو، و سیستم صوتی فراگیر مارک لوینسون با 19 بلندگو . صندلی‌های جلو دارای گرم‌کن و تهویه، فرمان گرم‌کن، صندوق عقب برقی و آفتاب‌گیر عقب برقی نیز در شاسی‌های معمولی LS اختیاری هستند.

اگر اغلب سرنشینان عقب دارید (یا خودتان سرنشین عقب هستید)، به پکیج Ultra Luxury نگاهی بیندازید. این سیستم کنترل تهویه مطبوع چهار منطقه ای، کنسول مرکزی عقب یخچال دار، صندلی های برقی عقب شش جهته (با عملکردهای گرمایش، سرمایش و ماساژ)، کیسه هوای جانبی صندلی عقب و کنترل های صوتی عقب را اضافه می کند.

LS 460 با فاصله بین دو محور معمولی، پکیج F Sport است که رینگ های 19 اینچی، ترمزهای برمبو، دیفرانسیل لغزش محدود (فقط مدل های دیفرانسیل عقب)، سیستم تعلیق بادی تنظیم شده اسپرت، فرمان با ضریب دنده متغیر را اضافه می کند. ، صندلی های جلو اسپرت و پدل شیفت روی فرمان. مدل‌های اسپورت F نیز از عناصر طراحی بیرونی و داخلی خاصی برخوردار هستند.

یکی دیگر از وجه تمایز بین دو تریم بین دو محور، پکیج صندلی های Executive-Class 460 L است. این شامل ارتقاء صندلی عقب بسته Ultra Luxury است اما در پیکربندی دو صندلی با کنسول مرکزی ثابت (شامل کنترل‌های پیشرفته، سطل یخچال و فضای ذخیره‌سازی اضافی). همچنین تزئینات چرمی توسعه یافته، عثمانی برقی سمت سرنشین با کیسه هوای زانو، آفتابگیرهای برقی سمت عقب و سیستم سرگرمی صندلی عقب را اضافه می کند.

فضای داخلی

فضای داخلی به طور کلی فوق العاده است، با چرم انعطاف پذیر و مواد با کیفیت بالا و کنترل های منطقی. با این حال، دستگیره لمسی از راه دور نیاز به مهارهای بهتری دارد.

راحتی در استفاده

موقعیت رانندگی کمی زیاد است. کنترل ها به طور منطقی قرار گرفته اند و حس کیفیت بالایی دارند. اما دستگیره کنترلر Remote Touch به آیکون های بهتری نیاز دارد.

وارد شدن/خارج شدن

درهای جلوی بلند، ورود و خروج را آسان می کند. ممکن است مجبور شوید کمی سر خود را خم کنید تا از سقف صندلی عقب خودداری کنید.

جادار بودن

فضای سر جلو عالی است و فضای خوبی برای زانوی راست راننده در مقابل تونل مرکزی وجود دارد. فضای سر عقب فقط خوب است، اما فضای پا و زانو زیاد است.

دید

ستون‌های باریک سقف جلو و پنجره‌های جانبی بلند مفید هستند، اما ستون‌های سقف ضخیم‌تر وسط و عقب مانع دید شما از پشت می‌شوند.

صافکاری خودرو از جمله تعمیرات خودرو است که برای رفع انواع ایراد وارد شده به بدنه ی خودرو انجام می شود در برخی از افراد آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو با پولیش به تنهایی از بین نمی رود و نیاز است تا خودرو مجددا رنگ شود. رنگ هایی که برای رنگ کردن محل آسیب دیده به کار می روند دارای انواع مختلفی هستند اما رنگ مناسب باید با توجه به نوع خودرو و آلیاژ و رنگ قبلی خودرو انتخاب شود که تنها صافکاران ماهر این توانایی را دارند.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری انواع خودرو های لوکس در بازار از جمله خودور های برند لکسوس است و تمامی موارد صافکاری خودرو ها در مرکز تهران پلاس با جدیدترین متد های روز و توسط افراد مجرب و زبده انجام می شود.

 

صافکاری لکسوس ls460

انواع رنگ خودرو

اورتان

رنگ اتومبیل اورتان به طور کلی طولانی ترین گزینه رنگ اتومبیل موجود است. در برابر خرد شدن بسیار مقاوم است و می تواند تا 10 سال یا بیشتر در برابر محو شدن مقاومت کند. شما همچنین می توانید آن را روی تقریباً هر رنگ قبلی نقاشی کنید. رنگ اورتان به سرعت خشک می‌شود و مانند رنگ‌های مینای دندان نمی‌چرخد.

رنگ ماشین یورتان به دلیل کیفیت بالاتر از رنگ لعاب گرانتر است. اورتان اغلب جایگزین خوبی برای لاک در نظر گرفته می شود، اما مطمئن شوید که 100٪ روی اورتان فروخته می شود زیرا لاک را نمی توان روی رنگ اورتان رنگ کرد.

اگر می‌خواهید خودتان ماشین را رنگ کنید، اورتان توصیه نمی‌شود، زیرا کار با آن دشوار است. احتمالاً بهتر است نقاشان حرفه ای اتومبیل اوکلند (یا جاهای دیگر) را استخدام کنید که می دانند چگونه با موادی مانند یورتان کار کنند. همچنین، توجه داشته باشید که دسته خاصی از رنگ‌های یورتان – پلی اورتان آلیفاتیک – در برخی ایالت‌ها غیرقانونی است.

مینای اکریلیک

رنگ مینای اکریلیک برای مدت طولانی دوام می آورد زیرا پوسته ای محکم و سخت روی کل خودرو ایجاد می کند. دو نوع رنگ مینا وجود دارد: تک مرحله ای و دو مرحله ای. اساساً، رنگ‌های لعاب تک مرحله‌ای دارای پوشش پایه و شفاف با هم هستند به طوری که شما فقط باید یک لایه رنگ را اعمال کنید. مینای دو مرحله ای نیاز به پوشش پایه و لایه شفاف دارد که به طور جداگانه اعمال شود.

این رنگ دیگری است که به دو دلیل برای پروژه های نقاشی DIY توصیه نمی شود. یکی این است که – مانند یورتان – رنگ های اکریلیک مینا بسیار سخت اعمال می شود. دلیل دوم این است که مغازه ها تجهیزاتی برای پختن رنگ روی ماشین دارند تا دوام بیشتری داشته باشد.

لاک اکریلیک

لاک اولین رنگ ماشین بود و برای چندین سال تنها گزینه رنگ ماشین بود. از مزایای این نوع رنگ این است که لاک های اکریلیک ساده ترین رنگ ها هستند و براقیت بالایی دارند. معایب آن این است که این رنگ به سرعت محو می شود – به خصوص در هنگام قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش – و اینکه رنگ در بسیاری از ایالت ها به دلیل اثرات زیست محیطی آن غیرقانونی است.

صافکاری لکسوس ls460

خودروی لکسوس ls460 یکی از خودرو های لوکس در ایران است که در این مقاله این خودروی لوکس و نکات رنگ کاری این خودور را بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن