صافکاری لکسوس es350

صافکاری لکسوس es350 صافکاری و نقاشی لکسوس es350 لکسوس ES 2021 یک خودروی لوکس عالی است. فضای داخلی جادار و شیک با صندلی‌های راحت، مواد با کیفیت بالا و تعداد زیادی از ویژگی‌های فنی و ایمنی استاندارد دارد. بر روی پیاده روهای ناهموار و ناهموار به آرامی سوار می شود، با این حال رانندگی در …

صافکاری لکسوس es350 ادامه »

تعمیرگاه لکسوس nx300h

صافکاری لکسوس es350

صافکاری و نقاشی لکسوس es350

لکسوس ES 2021 یک خودروی لوکس عالی است. فضای داخلی جادار و شیک با صندلی‌های راحت، مواد با کیفیت بالا و تعداد زیادی از ویژگی‌های فنی و ایمنی استاندارد دارد. بر روی پیاده روهای ناهموار و ناهموار به آرامی سوار می شود، با این حال رانندگی در پیچ ها لذت بخش است. دو گزینه پیشرانه اصلاح‌شده در دسترس هستند – یک موتور چهار سیلندر با تمام چرخ متحرک و یک موتور V6 با چرخ‌های جلو محرک – و هر دو مصرف سوخت خوبی دارند. همین موارد سبب شده اند تا علی رغم قیمت بالا لکسوس es350 در ایران نیز خریدارانی داشته باشد چه به صورت نو و چه به صورت دست دوم.

لکسوس ES 350 انتخاب معقول و لوکس برای یک سدان اسپرت است. با ویژگی های ایمنی پیشرفته، مصرف سوخت چشمگیر و ارزش فروش مجدد زیاد، جای تعجب نیست که این مدل دو دهه پس از عرضه به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروهای این برند باقی بماند.طبق گزارش CarEdge.com ، لکسوس ES 350 پس از پنج سال 36 درصد استهلاک دارد. میانگین هزینه تعمیر و نگهداری تخمینی مدل در مقایسه با سایر وسایل نقلیه کمتر است که برای 10 سال اول خدمات آن 5500 دلار است.

 

مشکلات رایج لکسوس ES 350

لکسوس ES 350 با وجود اینکه یک سدان لوکس قابل اعتماد است، با مشکلات ناشی از قطعات آسیب دیده یا فرسوده بیگانه نیست. در زیر برخی از رایج ترین مشکلات مدل در سال های مدل آورده شده است:

نشت روغن

گزارش شده است که نشت روغن در بسیاری از ES 350 های 2007-2016 یک اتفاق رایج است. رانندگان گزارش کرده اند که ترکیدگی خط روغن VVT-i ممکن است پیام کم بودن روغن موتور و چراغ های هشدار فشار روغن موتور را ایجاد کند. در صورت عدم توجه، خرابی کامل موتور ممکن است به دلیل گرسنگی روغن رخ دهد.

شتاب ناخواسته

شتاب ناخواسته در برخی از لکسوس ES 350 های 2015 یک مشکل رایج بوده است. رانندگان گزارش می دهند که وسایل نقلیه آنها گاهی اوقات با وجود فعال کردن ترمز به جلو یا عقب تکان می خورد. متأسفانه برخی از خودروهای آسیب دیده به دلیل این مشکل بعداً دچار تصادفات جزئی شدند.

در بیشتر موارد، نقص الکترونیکی به عنوان علت اصلی شتاب گیری ناخواسته ناگهانی تشخیص داده شد. این باعث می شود که دریچه گاز منبسط شود و خودرو بدون فعال کردن پدال گاز شتاب بگیرد. اگر متوجه شدید که برای کنترل وسیله نقلیه خود یا برگرداندن آن به حالت بیکار در حین دنده مشکل دارید، فوراً وسیله نقلیه خود را توسط مکانیک مجاز بازرسی کنید.

مشکلات سیستم اطلاعات

دارندگان برخی از لکسوس ES 350های 2008-2010 و 2014 در مورد سیستم سرگرمی اطلاعاتی خاموش شده گزارش کرده اند که آنها را از استفاده از بلوتوث، ناوبری و رادیو وسیله نقلیه خود باز می دارد. برخی دیگر نیز از عدم امکان استفاده از کنترل بخاری ES 350 خود به دلیل نرم افزار قدیمی شکایت کرده اند . با مراجعه به نمایندگی و دریافت ارتقای نرم افزار مناسب می توان این مشکلات را برطرف کرد.

داشبورد داغ

داشبورد داغ شکایت رایج بسیاری از دارندگان ES 350 2006-2008 بوده است. به گفته آنها، داشبورد بوی شیمیایی منتشر می کند. به همین دلیل در سال 2017 یک شکایت دسته جمعی علیه تویوتا و لکسوس تشکیل شد.

برخی از واحدهای لکسوس ES 350 2007 مستعد مشکلات تهویه مطبوع هستند. صاحبان این مدل سال از نشتی هسته اواپراتور شکایت کرده‌اند، در حالی که دیگران متوجه شده‌اند که لکه‌های سفیدی که از واحد تهویه مطبوع (A/C) به دلیل معیوب بودن قطعه بیرون می‌آید. عوامل متعددی ممکن است باعث از کار افتادن هسته اواپراتور شود. به غیر از تولید ضعیف و فرسودگی معمولی، نوسانات دما ممکن است باعث انبساط هسته آلومینیومی اواپراتور و در نهایت ترک خوردن شود. یک هسته اواپراتور ترک خورده ممکن است باعث سوختن کمپرسور شود و در نتیجه کار تعمیر حتی گران تر شود. تعویض هسته اواپراتور ES 350 شما می تواند بین 80 تا 100 دلار به اضافه هزینه های نیروی کار هزینه داشته باشد.

از دست دادن مایع خنک‌کننده، خرابی واشر سر، یا محدود شدن جریان مایع خنک‌کننده از دلایل رایج خرابی سر سیلندر هستند. همچنین می‌تواند در دمای شدید تاب بخورد و بر روی تراز واشر سر تأثیر بگذارد. هنگامی که سرسیلندر از کار بیفتد، ممکن است وسیله نقلیه شما علائمی مانند اشتعال موتور، نشت مایع خنک کننده و انتشار دود سفید را نشان دهد.

 

صافکاری لکسوس es350

خرابی بدنه ی لکسوس es350

یکی از مواردی که سبب خرابی خودور می شود وارد شدن آسیب به بدنه ی خودرو است هر چند که افراد فکر می کنند خودرو های لوکس از آسیب بدنه در امان هستند اما این فکر کاملا اشتباه است و خودرو های لوکس هم با وارد شدن فشار دچار فرورفتگی یا شکستگی در بدنه می شوند. ساده ترین نوع آسیبی که می تواند در بدنه ی خودرو ایجاد شود خراش است. خراش ها انواع مختلفی دارند و اگر عمیق نباشند می توان بدون رنگ کاری مجدد و با پولیش آن را رفع کرد. مسلم هست که هیچ فردی دوست ندارد خودرویی بخرد که قبلا دچار حادثه شده باشد و خرابی روی بدنه ی آن وجود داشته باشد.

صافکاری خودرو های لوکس با توجه به تفاوتی که در آلیاژ به کار رفته در بدنه ی این خودرو ها با سایر خودرو های رایج در بازار وجود دارد باید توسط صافکاران ماهر انجام شوند تا مشکل بدنه بدون اینکه مشخص باشد رفع شود.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و صافکاری انواع خدورو های برند لکسوس در ایران است و تمامی امور مربوط به صافکاری این خودرو ها پس از بررسی بسته به میزان و نوع آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو با جدیدترین تجهیزات و به روز ترین فناوری ها توسط صافکاران مجرب انجام می شود.

صافکاری لکسوس es350

صافکاری خودرو سبب می شود تا علاوه بر اینکه ظاهر و زیبایی خودرو حفظ شود مواد خارجی به قطعات و بخش های داخلی خودرو وارد نشوند و مشکل ایجاد شده در ظاهر خودرو به بدنه ی آن نیز نفوذ نکند. به همین دلیل است که صافکاری خودرو اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه لکسوس es350 یک خودروی لوکس محسوب می شود صافکاری آن اهمیت بیشتری نسبت به سایر خودرو ها در افزایش عمر خودرو دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن