صافکاری لکسوس es250

صافکاری لکسوس es250 صافکاری و نقاشی لکسوس es250 «لوکس مقرون‌به‌صرفه» به‌خصوص وقتی به سدان‌های لوکس سایز متوسط ​​اشاره می‌شود، اما لکسوس ES250 AWD 2021 ممکن است از این قاعده مستثنی باشد. لکسوس ES250 AWD مدل 2021 با قیمت 41025 دلار در مقایسه با رقبای دیگری مانند جنسیس G80 یا ولوو S90 که هر دو حداقل …

صافکاری لکسوس es250 ادامه »

تعمیرگاه لکسوس es250

صافکاری لکسوس es250

صافکاری و نقاشی لکسوس es250

«لوکس مقرون‌به‌صرفه» به‌خصوص وقتی به سدان‌های لوکس سایز متوسط ​​اشاره می‌شود، اما لکسوس ES250 AWD 2021 ممکن است از این قاعده مستثنی باشد. لکسوس ES250 AWD مدل 2021 با قیمت 41025 دلار در مقایسه با رقبای دیگری مانند جنسیس G80 یا ولوو S90 که هر دو حداقل 7000 دلار گران‌تر هستند، مقرون به صرفه است. برای اولین بار در هفت نسل – و جدید برای مدل سال 2021 – ES یک سیستم چهار چرخ متحرک بسته بندی می کند و آن را با یک موتور چهار سیلندر جفت می کند. لکسوس es250 با توجه به دارا بودن این ویژگی ها یک خودروی لوکس در جهان شناخته می شود و به همین دلیل نگهداری از این خودرو اهمیت بسیار بالایی دارد.

یکی از مواردی که در نگهداری درست از خودور نقش دارد صافکاری و ترمیم مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو است. در این مقاله خودروی لوکس لکسوس es250 و مواردی که باید در ارتباط با صافکاری این خودرو مد نظر داشته باشید را بررسی خواهیم کرد.

 

لکسوس es250

وقتی وارد لکسوس ES250 AWD 2021 می‌شوید، احساس خوبی خواهید داشت. اگرچه کابین دارای یک X-factor نمی باشد، اما استقبال فضای خوبی دارد صفحه نمایش 12.3 اینچی موجود شروع خوبی است و گرافیک مدرن را نشان می دهد و از Apple CarPlay و Android Auto تمام صفحه پشتیبانی می کند. یکی دیگر از تاثیرات عالی فضای و راحتی موجود در کابین است. تقریباً هر لکسوس ES گذشته بر اساس معماری مشابه تویوتا کمری بود ، اما چند سال پیش لکسوس پلت فرم تویوتا آوالون را برای این مدل به کار گرفت.

نتیجه یک کابین بزرگتر و جادارتر است – چه در صندلی جلو یا عقب بنشینید. فضا همیشه در ES یک امتیاز مثبت بوده است، اما همراه با استفاده از معماری بزرگتر، طراحان نقطه باسن را پایین آورده اند تا فضای بیشتری برای سرنشینان صندلی عقب فراهم شود. صرف نظر از جایی که می نشینید، چرم با وجود اینکه یک سدان لوکس سطح پایه است، نرم و لطیف به نظر می رسد.

نشان 250 به این معنی است که این لکسوس به یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر غیر توربو مجهز است که 203 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این بسیار کمتر از آنچه رقبا می‌سازد است، اما ES با همان پول قدرتمندتر V-6 نیز در دسترس است و فقط چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد. اگر عملکرد برای شما اهمیت کمتری دارد و شاید در مکانی زندگی می کنید که اغلب برف می بارد، ES250 AWD ممکن است بهترین گزینه باشد.منحنی‌های گشتاور و قدرت متوسط ​​به این معنی است که این لکسوس هرگز پویا و ضربه‌دار نیست.

در کنار ارائه قدرت بی‌نظیر، یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نسبتاً خوب عمل می‌کند. فرمان در حالت عادی کمی ملایم به نظر می رسد، اما حالت اسپورت وزن و تعادل بیشتری را اضافه می کند، چیزی که ویرایشگر تست جاده کریس والتون در پیست به آن اشاره کرد. از سوی دیگر، سواری ES یک تجربه زیبا و لوکس و یکی از بهترین ویژگی های لکسوس است. خیر، راحتی با آنچه در خودروی سال 2021 ما ، مرسدس بنز E-Class دریافت می کنید، قابل مقایسه نیست.، که سیستم تعلیق Air Glide را برای یک سواری چشمگیر ارائه می دهد. اما لکسوس ES به‌صورت استاندارد با سیستم تعلیق چند پیوندی عقب در جلو عرضه می‌شود که سواری را به طرز شگفت‌آوری دلپذیر و آرام و حتی بهتر از جنسیس G80 جدید می‌سازد.

مانند همه مدل‌های جدید لکسوس، ES250 AWD 2021 با Lexus Safety System+ 2.0 ارائه می‌شود، مجموعه‌ای از کمک‌های ایمنی برای ایمن‌تر کردن رانندگی و کاهش استرس راننده. اگرچه کروز کنترل دینامیک راداری، کمک ردیابی خط و هشدار خروج از خط با کمک فرمان استاندارد هستند، خریداران باید 1065 دلار اضافی برای مانیتور نقطه کور با هشدار ترافیک متقابل عقب، که همراه با فناوری کمک پارک بسته بندی شده است، خرج کنند. اگرچه ES کم‌هزینه‌ترین سدان در کلاس خود است، اما ای کاش نظارت بر نقطه کور استاندارد بود.

لکسوس ES250 AWD 2021 جدید ارزش فوق العاده ای برای یک برند لوکس به ارمغان می آورد که به دلیل ساخت خودروهای راحت و قابل اعتماد مشهور است. اگر واقعاً به عملکرد همه جانبه اهمیتی نمی دهید، اما بودجه متوسطی دارید و به دنبال فضای داخلی مناسب، لوکس و سیستم چهار چرخ متحرک هستید، ES250 برای شما مناسب است. ES با قیمت پایین‌تر از رقبا – حداقل برای شروع – سواری شیک و کابینی مجهز را ارائه می‌کند که اگرچه پیشرو در بخش خود نیست، اما تجربه‌ای لوکس واقعی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

 

صافکاری لکسوس es250

صافکاری بدنه ی لکسوس es250

هنگامی که تمام فرورفتگی ها و لکه های زبر شما برداشته و صاف شد، وسیله نقلیه خود را کاملا تمیز کنید. برگردان ها بهتر به سطوح تمیز می چسبند. اطمینان حاصل کنید که هیچ باقیمانده صابونی با استفاده از یک پارچه نرم و بدون پرز، وسیله نقلیه خود را به آرامی صاف کنید. از کمی الکل مالشی استفاده کنید و آن را در تمام قسمت هایی که قصد دارید برگردان های خود را اعمال کنید پاک کنید. الکل مالشی به حذف هر گونه اثر نهایی خاک یا باقی مانده صابون کمک می کند و سطح را برای چسب برگردان آماده می کند.

صافکاری خودرو امری کاملا تخصصی است و نمی توان بدون دانش و مهارت برای انجام صافکاری خودرو اقدام کرد به همین دلیل است که برای انجام صافکاری خدورو اگر می خواهید صافکاری خودرویتان به درستی انجام شود باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و صافکاری لکسوس es250 در ایران است و تمامی موارد مربوط به صافکاری این خودروی لوکس و سایر خودرو های برند لکسوس در این مرکز توسط افراد مجرب و با تجربه و به کمک جدیدترین ابزار و به روز ترین روش ها انجام می شود تا بدنو اینکه مشکل و آسیبی در خودرو ایجاد شود ، آسیب بدنه ی خودرو رفع گردد.

صافکاری لکسوس es250

لکسوس es250 یکی از سدان های لوسک برند لکسوس است که به دلیل قیمت و ویژگی های ساختاری که دارد در بازار طرفداران زیادی دارد در این مقاله ویژگی های این خودروی لوکس و صافکاری آن را بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن