صافکاری فولکس واگن پاسات

صافکاری فولکس واگن پاسات صافکاری و نقاشی فولکس واگن پاسات فولکس واگن پاسات مجموعه ای از خودروهای خانوادگی بزرگ است که از سال 1973 توسط شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن تولید و به بازار عرضه می شود و اکنون در نسل هشتم خود قرار دارد. این خودرو به شکل های مختلفی با نام های داشر، …

صافکاری فولکس واگن پاسات ادامه »

تعمیرگاه فولکس واگن پاسات

صافکاری فولکس واگن پاسات

صافکاری و نقاشی فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات مجموعه ای از خودروهای خانوادگی بزرگ است که از سال 1973 توسط شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن تولید و به بازار عرضه می شود و اکنون در نسل هشتم خود قرار دارد. این خودرو به شکل های مختلفی با نام های داشر، سانتانا، کوانتوم، ماگوتان، کورسار و قیراط به بازار عرضه شده است. نسل های متوالی پاسات دارای نام های داخلی فولکس واگن B1، B2 و غیره هستند.یک نوع “کوپه چهار در” از پاسات در سال 2008 با نام پاسات CC منتشر شد که سپس به فولکس واگن CC تغییر نام داد.

در ژانویه 2011، فولکس واگن مدل دیگری از پاسات را معرفی کرد که در داخل فولکس واگن سدان متوسط ​​یا NMS نامگذاری شده بود، که در کارخانه مونتاژ فولکس واگن چاتانوگا تولید می شد.[1] SAIC-Volkswagen همچنین پاسات NMS را در کارخانه نانجینگ خود تولید می کند. پاسات NMS در آمریکای شمالی، کره جنوبی، چین و خاورمیانه به فروش می رسد. مدل جداگانه B8 Passat در سال 2014 در اروپا بر اساس پلت فرم MQB وارد تولید شد.

در سال 2019، برنامه پاسات NMS به دو بخش تقسیم شد، زیرا برنامه آمریکای شمالی بر روی پلتفرم قدیمی‌تر تولید می‌شد، در حالی که پاسات چینی به سمت پلت فرم MQB رفت، به این معنی که فولکس واگن در حال حاضر سه مدل از پاسات را در سطح جهانی به بازار عرضه می‌کند. پاسات آمریکای شمالی برای مدل سال 2022 کنار گذاشته شد.

پاسات لینگیو یک نسخه بازسازی شده از نسل اول اشکودا سوپرب برای بازار چین است. پاسات لینگیو که توسط SAIC Volkswagen ساخته شد، در سال 2005 معرفی شد و جانشین پاسات B5 شد. این ماشین توسط طراح ماشین متولد استانبول مورات گوناک طراحی شده است.[26] در سال 2009، یک نسخه فیس لیفت شده با نام پاسات نیو لینگیو (Xinlingyu) معرفی شد.تولید تا سال 2011 ادامه داشت و پاسات NMS جایگزین آن شد.

پاسات از سال 2011 به دو مدل منشعب می شود، یکی مدل جهانی فروخته شده در اروپا و بازارهای فرمان راست، و در چین به نام Magotan و دیگری به نام پاسات NMS که برای آمریکای شمالی و ساخته شده است. بازار چین. این مدل در مقایسه با پاسات اروپایی برای دستیابی به قیمت پایین‌تر به منظور نفوذ به بازار سدان‌های سایز متوسط، پایین‌تر است.[30][31] مدل پاسات NMS دوباره در سال 2019 تقسیم شد زیرا نسخه چینی به پلت فرم MQB رفت، در حالی که مدل آمریکای شمالی بالاتر از پلت فرم قدیمی تولید می‌شد،.

قیمت فولکس واگن پاسات چقدر است؟

فولکس واگن پاسات SE پایه 2022 از 27295 دلار شروع می شود که یکی از بالاترین قیمت های اولیه در کلاس خودروهای سایز متوسط ​​است . تریم R-Line سطح متوسط ​​از 29295 دلار شروع می شود و تریم برتر نسخه محدود از 30295 دلار شروع می شود.

هزینه بیمه فولکس واگن پاسات چقدر است؟

هزینه بیمه فولکس واگن پاسات به عوامل مختلفی از جمله فرانشیز شما، سطح پوشش مورد نظر و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، امتیاز اعتباری و سابقه رانندگی شما نیز می تواند بر نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد. راهنمای بیمه خودرو ما را بررسی  کنید تا بهترین بیمه نامه را برای خود بیابید.

فولکس واگن پاسات در مقابل فولکس واگن جتا

خریدارانی که به فضای اضافی که پاسات ارائه می کند نیاز ندارند، احتمالا فولکس واگن جتا را ترجیح می دهند . می توانید برای خرید تریم Jetta SEL قدم بردارید و ویژگی هایی از جمله صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و دسته ابزار دیجیتال 10.25 اینچی را به دست آورید که در پاسات موجود نیستند در حالی که هزینه کمتری نسبت به پاسات پایه خرج می کنید. علاوه بر این، جتا GLI عملکرد گرا دارای موتور پر جنب و جوش تر است.

 

فولکس واگن پاسات در مقابل هوندا آکورد

هوندا یک رتبه بالا است ماشین های متوسط که کرایه بهتر از پاسات عملا در هر منطقه است. آکورد دارای دو موتور قدرتمند است که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید، یک سواری اسپرت و راحت، و رتبه بندی مسافت پیموده شده بنزین عالی. در داخل، هوندا یکی از زیباترین فضای داخلی کلاس، یک صفحه نمایش لمسی استاندارد 8 اینچی (پاسات با صفحه نمایش لمسی 6.3 اینچی عرضه می شود) و فضای بیشتری برای سرنشینان و بار دارد. به علاوه، قیمت پایه پایین تری نسبت به پاسات دارد.

پاسات دارای صندوق عقب متوسط ​​15.9 فوت مکعبی است و تا شدن صندلی‌های عقب با تقسیم 60/40 به شما فضای بیشتری برای قرار دادن بار طولانی‌تر می‌دهد.

صندلی پاسات چند نفر است؟

این فولکس واگن تا پنج نفر را در خود جای می دهد. هر دو ردیف صندلی جادار، راحت و به اندازه کافی حمایت کننده هستند تا افراد قد بلندتر در رانندگی های طولانی احساس راحتی کنند. دید بیرونی خوب است.

پاسات و صندلی ماشین کودک

دو مجموعه کامل کانکتور LATCH برای صندلی‌های بیرونی عقب و یک لنگر بند برای صندلی وسط عقب وجود دارد. مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه به این سیستم ضامن بالاترین رتبه خوب را به دلیل سهولت استفاده آن داده است.

صافکاری درب فولکس واگن پاسات

به همان اندازه به رنگ خودرو آسیب می رساند، لایه چسبنده ای است که اتومبیل های پارک شده زیر درختان لیمو را در بهار می پوشاند. این پدیده به عسلک معروف است. ممکن است شیرین به نظر برسد، اما رانندگان را تلخ می کند، زیرا عسلک فضولات شته ها است. شیره برگ های لیموترش را می مکند. این فیلم می تواند خود را در نور مستقیم خورشید به رنگ بسوزاند.در مورد حشرات هم همینطور. یک پاک کننده تخصصی حشرات از چسبیدن بقایای حشرات به رنگ خودرو جلوگیری می کند و پس از شستن خودرو می توان آنها را به سادگی پاک کرد.

در ایران تهران پلاس تنها مرکز تخصصی در امر صافکاری و ترمیم انواع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی فولکس واگن پاسات است. تمامی انواع صافکاری های با رنگ و بدون رنگ در مرکز تهران پلاس تویط افراد متخصص انجام می شوند که نوع روش انتخابی وابسته به میزان آسیب وارد شده به بدنه است.

صافکاری فولکس واگن پاسات

در این مقاله خودروی فولکس واگن پاسات و سایر موارد مربوط به این خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن