صافکاری فولکس واگن تیگوان

صافکاری فولکس واگن تیگوان صافکاری و نقاشی فولکس واگن تیگوان فولکس واگن تیگوان یک SUV بسیار معمولی است . موقعیت رانندگی بالایی دارد، چکمه‌ای بزرگ، ظاهری درشت و یک نشان ممتاز روی دماغه‌اش – همه اینها نشانه‌های این خودروهای خانوادگی فوق‌العاده محبوب هستند.گزینه های جایگزین عبارتند از SEAT Ateca و Skoda Karoq که تیگوان موتورها …

صافکاری فولکس واگن تیگوان ادامه »

فولکس واگن تیگوان

صافکاری فولکس واگن تیگوان

صافکاری و نقاشی فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان یک SUV بسیار معمولی است . موقعیت رانندگی بالایی دارد، چکمه‌ای بزرگ، ظاهری درشت و یک نشان ممتاز روی دماغه‌اش – همه اینها نشانه‌های این خودروهای خانوادگی فوق‌العاده محبوب هستند.گزینه های جایگزین عبارتند از SEAT Ateca و Skoda Karoq که تیگوان موتورها و بسیاری از زیرساخت های خود را با آنها به اشتراک می گذارد. اما با وجود شباهت های زیر پوست، تفاوت های قابل توجهی نیز وجود دارد. تصور کنید آنها سه نفر از بچه های مدرسه هستند: SEAT اسپرت و ورزشی است. اشکودا هوشمند و عملگرا است. و فولکس واگن تیگوان خوش لباس است و عاشق فناوری آن است.

جذابیت تیگوان به دلیل تصویر کلاسیک آن بسیار گسترده است. با مشخصات بالا می‌توان آن را جایگزینی برای ولوو XC40، مرسدس GLA، آئودی Q3 و BMW X1 شاسی‌بلندهای کوچک در نظر گرفت. در تریم‌های کمتر، می‌تواند جایگزینی برای نیسان قشقایی یا رنو کادجار با مشخصات بالاتر باشد.

در داخل، تیگوان نیز کمی شخصیت دوگانه دارد. مدل‌های با مشخصات بالا ظاهری هوشمند دارند و صندلی‌های مخملی دارند، با این حال مدل‌های ارزان‌تر دارای پلاستیک‌های سخت‌تر و خش‌دار هستند که در مدل‌های لوکس مانند این نامناسب به نظر می‌رسند. واقعاً ارزش توجه به مشخصات را دارد تا بهترین نتیجه را از این SUV فولکس واگن داشته باشید.

صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی دارای ویژگی هایی از جمله Apple CarPlay و Android Auto است و گزینه هایی از جمله شماره گیری دیجیتال و صفحه اصلی بزرگ وجود دارد. اگرچه استفاده از آن کمی مشکل است، زیرا دکمه های واقعی کافی وجود ندارد – همه این پنل های حساس به لمس هستند که برای استفاده در حین رانندگی خیلی خوب نیستند.

فولکس واگن تیگوان واقعا کاربردی است. در صندلی‌های عقب فضای زیادی وجود دارد و چکمه آن به‌راحتی برای هر چیزی که نیاز دارید، از یک فروشگاه هفتگی گرفته تا یک سفر کمپینگ با وسایل همراه با تمام اعضای خانواده، به اندازه کافی بزرگ است. اگر به هفت صندلی نیاز دارید، یک مدل متفاوت به نام VW Tiguan Allspace وجود دارد – بسیار شبیه است اما با صندلی های اضافی در عقب عرضه می شود.

فولکس واگن تیگوان برای رانندگی هیجان‌انگیز نیست، اما راحت، بی‌صدا است و در جاده‌های سریع‌تر احساس امنیت و ثبات می‌کند. اینکه بدانید تحت پوشش سیستم های ایمنی پیشرفته آن نیز هستید، از جمله ترمز اضطراری خودکار شهری استاندارد، آرامش بخش است. با این اوصاف، تمرکز آن بیشتر بر راحتی است تا لذت بردن در یک جاده پرپیچ و خم – اگر دنبال دومی هستید، بهتر است یک SEAT Ateca به شما خدمت کند.

طیف خوبی از موتورها وجود دارد، از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری با 130 اسب بخار یا 150 اسب بخار تا تیگوان R عملکرد SUV با موتور 2.0 لیتری 320 اسب بخاری. نسخه های دیزلی با موتور 2.0 لیتری، به علاوه گیربکس اتوماتیک و گزینه های پیشرانه 4×4 وجود دارد.

مدل‌های چهار چرخ متحرک اگر در جایی زندگی می‌کنید که مسیرهای خاکی زیادی دارد و در زمستان مرتب برف می‌بارد مفید هستند، اما برای اکثر مردم بهتر است از این موارد اجتناب کنند زیرا به اندازه دو چرخ متحرکشان مصرف سوخت ندارند. همتایاناگر صدای این SUV خانوادگی کاربردی و شیک را دوست دارید، به آخرین معاملات فولکس واگن تیگوان نگاهی بیندازید.

شما می توانید فولکس واگن تیگوان را با طیف وسیعی از موتورهای بنزینی و دیزلی و با گیربکس دستی یا اتوماتیک تهیه کنید. همچنین می‌توانید نسخه‌های دیزلی با سیستم چهارچرخ متحرک را به‌جای راه‌اندازی استاندارد دیفرانسیل جلو دریافت کنید.

بهترین مدل همه کاره، مدل 1.5 لیتری بنزینی با 150 اسب بخار است. این خودرو روان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های دیزلی در شهر است و به اندازه‌ای سریع است که می‌تواند با ترافیک سریع بزرگراه‌ها همراهی کند – برخلاف مدل ارزان‌تر 130 اسب بخاری، که باید در جاده‌های چند خطه سخت‌تر کار کنید. فولکس‌واگن ادعا می‌کند که تیگوان بنزینی 150 اسب بخاری 42.8 مایل بر گالن باز خواهد گشت، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که اواسط 30 ثانیه مایل بر گالن را در شرایط واقعی مشاهده کنید، که با خودروهای مشابه سایر سازندگان برابری می‌کند.

 

متأسفانه، شما نمی توانید این موتور را با چهار چرخ متحرک تهیه کنید، اما فولکس واگن تیگوان هنوز هم برای مقابله با یک مسیر لغزنده در کشور، قدرت بیشتری دارد. اگر مرتباً در حال یدک‌کشیدن تریلر در زمین‌های گل‌آلود هستید، یک مدل دیزلی چهار چرخ متحرک شرط بهتری خواهد بود، اما برای کارهای جدی خارج از جاده، لندروور دیسکاوری اسپورت بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

اگر مایل های زیادی در بزرگراه طی می کنید، می خواهید یکی از مدل های 2.0 لیتری دیزلی را در نظر بگیرید. نسخه 150 اسب بخاری آن به اندازه 1.5 لیتری بنزینی سریع نیست، اما حدود 55 مایل در هر ساعت باز می گردد. همچنین می‌توانید مدل 200 اسب بخاری قدرتمندتری تهیه کنید که اگر قصد یدک‌کشیدن تریلرهای سنگین را دارید، ایده‌آل خواهد بود.شما می توانید دیزل 150 اسب بخاری را با دو یا چهار چرخ متحرک و با گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته DSG دریافت کنید. دیزل با قدرت بالاتر اتوماتیک است و فقط چهار چرخ محرک است.

اگر تمام رانندگی خود را در شهر انجام می دهید یا قصد دارید یک تیگوان را به عنوان خودروی شرکت خود راه اندازی کنید، یک مدل پلاگین هیبریدی نیز موجود است. این خودرو دارای یک موتور بنزینی 1.4 توربوشارژ به اضافه یک باتری و موتور الکتریکی است که به آن می‌تواند تنها با برق حدود 30 مایل رانندگی کند. این بدان معناست که انتشار CO2 کم و نرخ مالیات خودروهای شرکتی عالی است، اما شما به شارژ کردن نیاز دارید.

صافکاری فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان یکی از خودرو های محبوب و قیمت مناسب در بازار است که به عنوان یک خودروی اقتصادی و خانوادگی در بازار شناخته میشود. این موارد سبب شده است تا تعمیرات فولکس واگن تیگوان در ایران نیز مانند سایر کشور ها رونق بیشتری داشته باشد. یکی از مراکز معتبر و تخصصی در امر صافکاری و رفع هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو فولکس واگن تیگوان در ایران مرکز تهران پلاس است در این مرکز هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی فولکس واگن تیگوان توسط افراد متخصص و مجرب بررسی و رفع می شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن