صافکاری فولکس واگن بیتل

صافکاری فولکس واگن بیتل صافکاری و نقاشی فولکس واگن بیتل فولکس واگن بیتل یک خودروی جمع و جور است که در سال 1997 توسط فولکس واگن معرفی شد و از طراحی بیرونی بیتل اصلی الهام گرفت. برخلاف بیتل اصلی، بیتل جدید موتور خود را در جلو دارد که چرخ های جلو را به حرکت در …

صافکاری فولکس واگن بیتل ادامه »

تعمیرگاه فولکس واگن بیتل

صافکاری فولکس واگن بیتل

صافکاری و نقاشی فولکس واگن بیتل

فولکس واگن بیتل یک خودروی جمع و جور است که در سال 1997 توسط فولکس واگن معرفی شد و از طراحی بیرونی بیتل اصلی الهام گرفت. برخلاف بیتل اصلی، بیتل جدید موتور خود را در جلو دارد که چرخ های جلو را به حرکت در می آورد و انبار چمدان در عقب است. بسیاری از نسخه های ویژه منتشر شده است، مانند Malibu Barbie New Beetle]در سال 2011 برای مدل سال 2012، یک مدل جدید بیتل به نام بیتل (A5) جایگزین بیتل جدید شد. اغلب از آن به عنوان سوسک جدید نیز یاد می شود. ساخت نسخه های مختلف این مدل در پوئبلا مکزیک ادامه یافت تا اینکه خودروی نهایی در 10 جولای 2019 خط مونتاژ را ترک کرد.

تعمیرگاه فولکس واگن بیتل
تعمیرگاه فولکس واگن بیتل

در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی در سال 1994، فولکس واگن از کانسپت وان، یک خودروی مفهومی با تم “رترو” با شباهت به فولکس واگن بیتل رونمایی کرد. این خودروی مفهومی که توسط جی میز و فریمن توماس در استودیوی طراحی کالیفرنیا طراحی شد،  بر اساس پلت فرم فولکس واگن پولو بود. یک کانسپت کابریولت قرمز در نمایشگاه خودروی ژنو نیز در سال 1994 به نمایش گذاشته شد.

تایید طراحی تولید در اواسط سال 1995، با توقف طراحی که منجر به 22 ماه زمان توسعه برای تولید شد، به دست آمد.در اکتبر 1995، فولکس واگن مفهومی دو در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش گذاشته شد، که اساساً یک پیش نمایش اولیه از مدل تولیدی در اوایل سال 1998 بود.

واکنش شدید مردم به Concept One شرکت را متقاعد کرد که باید نسخه تولیدی را توسعه دهد که در سال 1997 به عنوان بیتل جدید برای مدل سال 1998 راه اندازی شد بیتل جدید فقط از نظر نام و ظاهر با نسخه اصلی مرتبط است (از جمله عدم وجود اسکریپت نشان خودرو به استثنای لوگوی فولکس واگن). برای مدل سال 1998، تنها موتور اشتعال تراکمی TDI دارای توربوشارژ بود. موتورهای جرقه زنی فقط به طور طبیعی تنفس می کردند. در ژوئن 1999، فولکس واگن 1.8T را معرفی کرد که اولین موتور توربوشارژ جرقه ای بود که برای بیتل جدید ارائه شد. فولکس واگن یک وب سایت به طور خاص به 1.8T ایجاد کرد. یک کانورتیبل برای مدل سال 2003 اضافه شد تا جایگزین فولکس واگن کابریو شود.

با این حال، نیو بیتل کانورتیبل هرگز با موتور احتراق تراکمی در آمریکای شمالی عرضه نشد. نسل سوم بیتل کانورتیبل، جانشین بیتل کانورتیبل جدید، با موتور احتراق تراکمی TDI در ایالات متحده عرضه شد، اما نه در کانادا، هرچند که احتمالاً آن را به تنها خودروی کانورتیبل دیزلی تبدیل می کند که در آمریکای شمالی ارائه می شود.بیتل جدید شباهت‌های طراحی زیادی با سوسک اصلی فولکس‌واگن دارد: گلگیرهای مجزا، تخته‌های دوندگی باقی‌مانده، چراغ‌های جلوی شیب‌دار، چراغ‌های دور بزرگ عقب، و همچنین سقف گرد بلند. در کارخانه پوئبلا فولکس واگن در مکزیک مونتاژ شد.

 

صافکاری فولکس واگن بیتل

نکات صافکاری بدنه ی فولکس واگن بیتل

کسانی که عاشق ماشین هایشان هستند حداقل در فواصل زمانی هفتگی آنها را می شویند. به گفته مارتین جاورسکی، عدم ارائه مراقبت های منظم رایج ترین اشتباهی است که صاحبان خودرو مرتکب می شوند. او می‌گوید: «اگر رنگ خودرو به درستی مراقبت شود، به طور کلی در برابر تأثیرات خارجی مقاوم‌تر می‌شود». این بدان معناست که تعمیرات گران قیمت با اسپری رنگ ماشین یا رنگ لمسی می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

برخی از کارواش ها دارای برس و برخی دارای پارچه هستند. مارتین جاورسکی می گوید که یک نوع ذاتاً بهتر از دیگری نیست. اما آیا برس ها یا پارچه ها با ماسه کثیف شده اند، به طوری که مانند کاغذ سنباده عمل می کنند و به سطح رنگ آسیب می رسانند؟ به همین دلیل بسیار مهم است که خود کارواش تمیز و به خوبی نگهداری شود. چه کسی دوست دارد وارد حمام کثیف شود؟ همچنین باید زمان بگذارید و نگاه دقیق تری به برس ها داشته باشید. اگر نخ های نایلونی شکننده یا پاره شده باشند، خاک می تواند در آنها جمع شود.

قانون کار متخصص این است که تا زمانی که آب باران به طور معمول از روی رنگ خودرو می چکد، نیازی به اپیلاسیون تازه نیست. با این حال، آب و هوا نیز عامل مهمی است. اگر ماشین خود را در گاراژ نگه دارید، از کت مومی برای مدت طولانی تری نسبت به زمانی که زیر گاراژ یا در فضای باز محافظت می کنید محافظت می کنید. اگر می خواهید در امنیت باشید، متخصص فاصله دو بار را توصیه می کند: یک بار در بهار و یک بار قبل از زمستان ماشین خود را واکس بزنید.

آیا رنگ ماشین شما دیگر مثل روز اول براق نیست؟ یا می توانید خراش های جزئی را ببینید؟ اگر چنین است، زمان پولیش فرا رسیده است. پولیش خودرو حاوی مواد ساینده میکرو ریز است. سطح رنگ را به آرامی بدون آسیب رساندن به آن تمیز می کنند. پولیش به طور همزمان رنگ تازه را حفظ کرده و از آن در برابر آب و هوا محافظت می کند.

آیا حتی پس از اینکه ماشین خود را پولیش کردید، خراش همچنان قابل مشاهده است؟ سپس گام بعدی این است که آن را لمس کنید – یا بهتر بگوییم، آن را لمس کنید. مارتین جاورسکی می گوید: «بهترین راه برای انجام تعمیر رنگ همیشه به شرایط خاص بستگی دارد. به همین دلیل تعمیر رنگ خودرو باید توسط کادر متخصص آموزش دیده انجام شود.

رنگ های مات باید به روشی کاملا متفاوت مراقبت شوندبه عنوان مثال، پولیش یک نه است. این به این دلیل است که ساینده های موجود در پولیش ها سطح زبر مشخص رنگ مات را از بین می برند. در درازمدت، برس های کارواش روی رنگ مات نیز اثر صاف کنندگی دارند و درزگیرهای مومی به رنگ مات نیز آسیب می رسانند. به همین دلیل، شستن با دست یا ماشین لباسشویی تحت فشار، با محصولات تمیزکننده و مراقبت تخصصی را به شدت توصیه می کنیم.

تمامی این خدمات به صورت کاملا تخصصی در مرکز تهران پلاس برای رفع و ترمیمی هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی فولکس واگن بیتل به کار برده می شوند.

صافکاری فولکس واگن بیتل

فولکس واگن بیتل در عین حال که کارایی مناسبی دارد، یک خودروی اقتصادیخ انوادگی به حساب می آید که در ایران نیز مانند سایر کشور های دنیا فروش خوبی درمقایسه با سایر خودرو های هم رده دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن