صافکاری رنو کپچر

صافکاری رنو کپچر صافکاری و نقاشی رنو کپچر رنو کپچر مجموعه ای از شاسی بلندهای کراس اوور ساب کامپکت است که توسط خودروساز فرانسوی رنو تولید می شود. با توجه به ویژگی ها و ساختار خاصی که این خودرو دارد یکی از خدورو های پر فروش برند رنو در ایران است . هر چند که …

صافکاری رنو کپچر ادامه »

تعمیرگاه رنو کپچر

صافکاری رنو کپچر

صافکاری و نقاشی رنو کپچر

رنو کپچر مجموعه ای از شاسی بلندهای کراس اوور ساب کامپکت است که توسط خودروساز فرانسوی رنو تولید می شود. با توجه به ویژگی ها و ساختار خاصی که این خودرو دارد یکی از خدورو های پر فروش برند رنو در ایران است . هر چند که این خودرو مزایای زیادی دارد اما در کنار این مزایا مانند سایر خودرو ها به سرویس و در صورت نیاز صافکاری نیاز دارد، با توجه به بررسی رنو کپچر درک شور های مختلف مشخص شده است که بسیاری از مشکلات داخلی این خودرو می توانند در اثر وجود شکستگی و فرورفتگی در بدنه ی خودرو ایجاد شوند.

ویژگی های فنی و ساختاری رنو کپچر

J87 رنو کپچر بر اساس نسل چهارم Clio است و بر روی پلت فرم رنو B سوار می شود. این شامل خطوط طراحی از مفهوم همنام، به عنوان بخشی از استراتژی طراحی بازسازی شده رنو است که توسط Laurens van den Acker توسعه یافته است. دارای گزینه های سفارشی سازی مختلف برای داخل و خارج است.سیستم تعلیق خودرو از پایه های مک فرسون در جلو و یک محور پرتو پیچشی در عقب تشکیل شده است. ترمزها دیسکی در جلو و طبل در عقب هستند.

رنو کپچر در ابتدا دارای چهار سطح تریم در بریتانیا بود: Expression، Expression+، Dynamique Media Nav و Dynamique S Media Nav. در دسامبر 2013، رنو یک تریم Signature برتر و در سال 2015، Iconic را اضافه کرد.در سال 2018، رنو کپچر نسخه اسپورت S را اضافه کرد. به عنوان استاندارد، دارای سنسورهای پارکینگ و فعال‌سازی صوتی برای عملکردهای خاص است. در برخی نسخه‌ها، روکش صندلی‌های قابل جابجایی ، یک سیستم ناوبری ماهواره‌ای جدید رنو با صفحه لمسی،  دوربین‌های معکوس و چراغ‌های سر خودکار و برف پاک‌کن شیشه جلو را نیز اضافه می‌کند.

رنو کپچر در آزمون EuroNCAP 2013 به رتبه پنج ستاره دست یافت.بین تجهیزات ایمنی استاندارد خود، دارای سه کمربند ایمنی، دو کیسه هوا، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، ESC، ABS و هشدارهای صوتی و تصویری یادآور کمربند ایمنی است. رنو کپچر همچنین به ویژگی کمکی در سربالایی مجهز شده است.

رنو کپچر
رنو کپچر

صافکاری رنو کپچر

صافکاری و تعمیر رنو کپچر

چراغ های جلو

چراغ‌های جلو در برخی از نمونه‌ها ممکن است جاده را به درستی در نور کم روشن نکنند. سنسور پرتو می تواند توسط نمایندگی محلی رنو تنظیم شود تا مشکل را برطرف کند.

چرخ های خودرو

برخی از مدل‌های کپچر که بین 22 سپتامبر 2017 و 25 سپتامبر 2017 ساخته شده‌اند، از ترک خوردن چرخ‌ها رنج می‌برند – در نتیجه ممکن است در حین رانندگی صدایی غیرعادی بشنوید.

از دست دادن راندمان ترمز

آسترهای قوس چرخ جلو برخی از خودروهای ساخته شده بین 1 ژانویه 2013 و 31 مارس 2015 ممکن است به شیلنگ های ترمز ساییده شوند و به طور بالقوه منجر به آسیب دیدن شیلنگ ها و ظاهر شدن هشدار خطای سیستم ترمز در دسته ابزار شود. فروشنده شما می‌تواند به شما اطلاع دهد که آیا خودروی شما تحت تأثیر قرار گرفته است و می‌تواند موقعیت آسترها و وضعیت شلنگ‌های ترمز را برای شما بررسی کند و هر قسمت را در صورت لزوم تغییر مکان داده و تعویض کند.

مبدل کاتالیزوری

به دلیل جوشکاری اشتباه، مبدل های کاتالیزوری نصب شده در برخی از نمونه های ساخته شده بین 20 فوریه 2018 تا 14 آوریل 2018 باید تعویض شوند. اگر فکر می کنید خودروی شما ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد، برای اطلاعات بیشتر با مرکز تهران پلاس تماس بگیرید.

سیم کشی دینام

سیم‌کشی برق دینام برخی کپچرهای ساخته شده از 8 ژوئیه تا 23 ژوئیه 2019 ممکن است اتصال کوتاه داشته باشد و برای جلوگیری از این اتفاق باید تغییر مسیر داد. دینام نیز در صورت نیاز به تعویض باید توسط یک تکنسین بازرسی شود، بنابراین برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی رنو صحبت کنید.

سگک کمربند ایمنی

پیچ و مهره ای که یکی از سگک های کمربند ایمنی را به خودرو ثابت می کند ممکن است در برخی از کپچرهای تولید شده از 13 نوامبر تا 20 دسامبر 2018 شل شده باشد یا گم شده باشد. با یک فروشنده رنو صحبت کنید تا متوجه شوید که آیا مال شما تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته است یا خیر.

علاوه بر این موارد که جزو مشکلات  قطعات داخلی خودرو به حساب می آیند برخی از این مشکلات به دلیل مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو ایجاد می شوند ، بر خلاف تصور عمومی فرورفتگی یا خراش در بدنه ی خودرو تنها ظاهر خود را تحت تاثیر قرار نمی دهند ، همان طور که می دانید هدف ساخت بدنه ی محکم برای خودرو حفاظت از بخش های داخلی خودرو از آسیب ها و مواد خارجی است اگر بدنه ی خودرو دچار خراش و فرورفتگی شود طوری که مواد خارجی بتوانند اورد خودرو شوند،  این امکان وجود دارد که بخش های داخلی خودرو خصوصا گیربکس و موتور دچار خرابی شوند.

به همین دلیل است که گفته می شود هر نوع ایراد ایجاد شده در بدنه ی خودرو خصوصا آسیب های که عمیق هستند باید به سرعت رفع شوند. در ارتباط با رنو کپچر هم این مواد صادق هستند.

درست است که برند رنو در ایران نمایندگی فعال ندارد اما  نبود نمایندگی بر بی احتیاطی و عدم صافکاری خودرو نیست. درست است که پیدا کردن مرکزی مناسب برای صافکاری خودرو رنو کپچر در ایران سخت تر از سایر کشور ها است و عموما صافکاران بدون دانش و مهارت برای صافکاری این خودرو اقدام میک نند اما ما برای رفاه حال شما عزیزان مجموعه ای از مجرب ترین و متخصص ترین صافکاران را  در مرکز تهران پلاس گرد هم آورده ایم تا شما با خیال راحت و بدون دغدغه هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو رنو کپچر رفع کنید.

رنو کپچر
رنو کپچر

تمامی صافکاران مرکز تهران پلاس علاوه بر تجربه به روش های نوین صافکاری آشنایی دارند و پس از بررسی دقیق عمق و شدت آسیب بهترین روش را برای صافکاری خودروی شما انتخاب میکنند.

صافکاری رنو کپچر

با توجه به مواردی که در ارتباط با خودرو رنو کپچر بررسی کردیم صافکاری این خودرو علاوه بر حفظ ظاهر مناسب خودرو سبب می شود تا بخش های داخلی خودرو که در بخش زیرین محل آسیب قرار دارند کمتر دچار آسیب شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن